Ik had hem er neergezet Anke, hoezo?Jeeh Heb ik straks eindelijk mijn Verushka Vind het echt heel lief van je.Wel toevallig, heb vandaag ook een Zoya op mijn blog Zoya Blaze
Super Anthea!!!! En idd, super bedankt !Lekker handig dat ze er geen postkantoor bij zetten trouwens .
ChG is ook erg fijn Misa is inderdaad nog fijner, echt wel mijn favoriete merk denk ik.Alleen vind ik dat ze niet van die hele uitzonderlijke kleurtjes hebben, jammer.
Mooie kleur Anc! Ik heb vandaag Adorable van P2 op, maar geloof dat donkere lakken me toch beter staan
die heb ik nog steeds untried haha.Heb vandaag Opi DS Indulgance op, hijs wel tof, maar kweenie, had m mooier verwacht zeg maar Maar nog steeds geen chips!
Hij is echt wel heel mooi Maar mijn handen worden er heel bleekjes van, zeg maar.Lijkt me een mooie kleur, die Opi, maar hij is dus niet zo bijzonder?
Gister echt rustig met base en topcoat swanky silk gelakt maar nu al chipsdoe ik teveel met mn handen ofzow
Ik vind hem heel erg mooi maar heb je dus tips om die chips te voorkomenIk gebruik nu base&topcoat in 1 van rimmel londen
Ik heb geen ervaring met die topcoat, maar van wat ik geprobeerd heb, is een base en top coat in 1 nooit een succes...
Er zit ook echt een groot verschil in de nagellak geloof ik. Opi overleefde bij mij ook chiploos paardrijden en flinke ruzie met de beugels van een westernzadel Ik lak overigens de topcoat bovenaan de nagel wat dikker, soort van 2 laagjes tegelijk.
Nou kijk .Soms vind ik m leuk, soms afschuwelijk, zie hierDeze vind ik bijv kicke, die andere tint niet