Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorus schreef:Paardrijden tel ik eigenlijk nauwelijks mee bij mijn activiteiten. Dat is ondertussen zo´n standaard activiteit geworden dat ik er vanuit ga dat ik daar niet veel van ga afvallen.
NeverGiveUp schreef:Raponsje schreef:Dames houd er rekening mee dat de shred daadwerkelijk maar 20 minuten is.
Je sport met de shred dus maar 2,5 uur per week en word dus gezien als lichte wekelijkse inspanning.
Veel sporten ook meer
Andere programmas zijn langer en veel fietsen en bewegen over de dag telt ook mee neem ik aan?
Dorus schreef:Paardrijden tel ik eigenlijk nauwelijks mee bij mijn activiteiten. Dat is ondertussen zo´n standaard activiteit geworden dat ik er vanuit ga dat ik daar niet veel van ga afvallen.
urselin schreef:NeverGiveUp schreef:Had gister een rustdagje maar begin vanavond echt met level 2 sw6p
Succes!!
Laat even weten hoe die work-out je bevalt
Mijn 'resultaat' tot nu toe:
14 januari
http://i257.photobucket.com/albums/hh20 ... 0b97ce.jpg
Vandaag
[ Afbeelding ]
Geen heel programma gevolgd, wissel nu 6w6p af met Yoga Meltdown en Shred
Ariebombarie schreef:damn sokhoop niet dat je overbelast raakt, zoveel dat je in 1 keer doet!
Loes haha aan vriendje vragenik heb de mijne naar de slaapkamer gestuurd net, anders gaat ie me vast uitlachen als hij me bezig ziet
wat is trouwens het verschil tussen shredded en ripped?
morgen is mn plan om te gaan hardlopen met werk 30-45 min (meestal 5 a 6 km) en dan thuis verder te shredden. zit wel een half uur tussen (reistijd werk/huis), kan dat? of beter van huis uit rennen en dan meteen erachteraan shredden?