Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Ik quote mezelf even voor het geval iemand me wel kan helpenKan iemand mij helpen? Heb Gel Kayano 18's van Asics maar vind die te zacht en traag. Zou dit wat zijn?
[ Afbeelding ]
Asics GT 2000 Lite Show. Ik overproneer.
. Ik zou daar echt ontzettend mee geholpen zijn
dus het kan wel!! maar voorwaarde is dat je weet wat je nodig hebt en zoekt Romyv schreef:Ik weet wat voor schoenen ik nodig heb, vraag me alleen af of deze minder demping hebben dan de Kayano's want ik wil een paar erbij met wat minder demping voor kortere afstanden.Als je niet weet wat voor een soort schoenen je nodig hebt of welke loopstyle je hebt, zou ik niet aan ons vragen wat wij denkenals ik antwoord kon geven had ik een bedrijfje opgestart met internet adviezen voor hardloopschoenen! (gat in de markt toch!?)
. Paar schoenen om mee af te wisselen kan geen kwaad en m'n oude Nike Free hebben te weinig steun en zijn helemaal op gelopen. 
7,5 km in een kleine 45 minuten en had heel rustig aan gedaan. Heerlijk!
Vandaag even een klein, snel rondje. Misschien beetje intervallen of anders gewoon knetterhard 
Heb ze nu een jaar.
. Nu vraag ik me af of dat met heel rustig opbouwen en goede schoenen niet toch zou kunnen. Iemand hier ervaring mee?