Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danseresje schreef:Even niet alles bijgelezen....zit maar te bellen en te doen! Vandaag flink gezondigd met patat vanavond! Op werk ook al stukje kwarktaart en brownie op wat ik gemaakt had......maar door een heel leuke verrassing had ik vanavond geen zin meer om te koken!
Ojajoh schreef:Danseresje schreef:Even niet alles bijgelezen....zit maar te bellen en te doen! Vandaag flink gezondigd met patat vanavond! Op werk ook al stukje kwarktaart en brownie op wat ik gemaakt had......maar door een heel leuke verrassing had ik vanavond geen zin meer om te koken!
waarschijnlijk met je verjaardag te maken!
Gefeliciteerd!
Ojajoh schreef:welkom captain, ik ben ook nieuw! welke CB doe jij? Ik doe de 800 versie
_joellover_ schreef:ik snap er toch helemaal niets van! Wanneer ik me keurig aan sonja bakker hou gebeurt er vrij weinig en kom ik soms zelfs aan!
Nu had ik gister een SAS dag ontbeten bij de Hema en nog meer slechte dingen savonds ook nog drank en ben ik -0.7kg. Heeel vreemd, maar ben wel blij! Want zit nu eindelijk op de 5.2kg eraf!!
_joellover_ schreef:Jeetje captain wat een onwijs verschil zeg! Maar hoe ziet het er nu uit als je weer terug naar ''normaal '''eten gaat?
Mandy517 schreef:Ik snap er niks meer van! Ik ben in een week tijd weer een kilo aangekomen.. ik eet geen gekke dingen, geen snaaibuien gehad, ik sport nog steeds..
Dais_ schreef:Ik heb steeds last van honger. Ben inmiddels meer gaan eten want ik liep er gewoon niet fit van. Maar met wat ik nu eet ga ik nevernooit meer afvallen natuurlijk.
Negerzoen schreef:Pfff, 3 weken zonder suiker ging tot nu toe goed. Maar momenteel heb ik het zwaar! Leukste week van de maand hierzo en ik heb me toch een partij trek in koekjes! Ben ook erg moe, zal ook met elkaar te maken hebben (geen energie = suiker willen) Maar we moeten sterk blijven!
KarinW86 schreef:Volgens de metingen eet ik ook altijd te weinig, maar met meer eten heb ik zo'n idee dat je dan niet afvalt.
Ga nu wel bewust wat meer drinken.. Drink al best veel thee op een dag, maar nog maar wat water erbij drinken.
RusselNuwell schreef:Ik meld me hier ook weer eens. Ik zit nu al een poosje rond het zelfde gewicht te tobben. Desondanks vandaag bij het opruimen van mijn klerenkast even mijn oude broeken gepast, waar ik 'uitgegroeid' was, en ze passen allemaal, dat is wel even een heel motiverend gevoel!
hannahaapje schreef:_Daniella schreef:Ik ga er een gezond weekend van maken!
Doel is om minimaal halve kilo kwijt te zijn. Het liefst een hele natuurlijk
Ik doe mee! Voor de zekerheid probeer ik morgen mee naar de winkel te gaan om de zak chips/nootjes uit de kar weer netjes in het schap te zetten.
KarinW86 schreef:O: 2 krackers met appelstroop + beker drinkyoghurt
T: 1 stuk fruit (appel/banaan/peer)
L: 3 bruine boterhammen met dun beleg (kaas/worst/hagelslag/vis, lust niet zoveel)
T: 2 stuk fruit (appel/peer/banaan)
D: Wat de pot schaft
T: Schaaltje vla (soms eet ik die direct na het eten als ik 's avonds nog weg moet)
(op donderdag als ik ga paardrijden, neem ik na het rijden nog thee met een koekje)
KarinW86 schreef:Goedemorgen!
Omdat ik niet precies weet of ik nou wel genoeg eet
Nogmaals mijn eetlijst.
Ziet dit er goed uit?KarinW86 schreef:O: 2 krackers met appelstroop + beker drinkyoghurt
T: 1 stuk fruit (appel/banaan/peer)
L: 3 bruine boterhammen met dun beleg (kaas/worst/hagelslag/vis, lust niet zoveel)
T: 2 stuk fruit (appel/peer/banaan)
D: Wat de pot schaft
T: Schaaltje vla (soms eet ik die direct na het eten als ik 's avonds nog weg moet)
(op donderdag als ik ga paardrijden, neem ik na het rijden nog thee met een koekje)
Vandaag zitten we op 68,7 minder eraf als gehoopt, maar toch weer 1,1 kg minder als 2 weken geleden.
Liever langzaam dan helemaal niet hihi.
Stel mijn volgende doorgeef gewicht op 12 april en probeer tussendoor zo weinig mogelijk te wegen
KarinW86 schreef:Ow zie foutje inderdaad.. Eet 2 stuks fruit op een dag
Bedankt voor even er naar kijken. Heb zelf ook verder geen honger meer tussendoor enzo
Totaal geen idee waar wat in zit enzo, dus wist niet dat ik zo suiker rijk eet.,
Misschien maar wat veranderen, maar weet nog niet wat