[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:18

@Cerilene, ik had ook zoiets gespot... Zo tof :D

Afbeelding

Een vriendin van mij denkt al een tijdje zeer serieus na over degene die jij plaatste :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:27

lieveli schreef:
Ik vond de jeuk wel meevallen. Waar zijn de vaste tattoochicks trouwens? Ik spot een hoop nieuwe maar waar is de oude garde :(

:wave:

Doubtless: die allemaal van jezelf? Wat gaaf zeg!! Beetje creepy die ene aan de zijkant, maar wel heel gaaf :j

Die met die ritsen en spiderman etc. vind ik trouwens ronduit akelig zou die persoon niet aan durven raken denk ik :')

M'n moeder zei over de tatoeage op m'n pols 'hmm ik vind hem niet super lelijk' :') nou, zo positief als ze kan zijn. M'n vader heeft 'm nog niet gezien := Die gaat vast niet blij zijn, maar als die 'm dan ziet dan zeg ik sowieso mijn lijf natuurlijk, maar ook 'zo erg valt die niet op, je ziet 'm nu pas' :+

Ben er trouwens niet heel erg tevreden over, de tatoeage op zich wel, maar vind 'm (nu het genezen is) niet heel netjes gezet... :\ En daar baal ik wel van. Dus ik ga kijken of ik 'm elders een beetje kan laten verbeteren.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:49

Hai Lee (ik vind dat ik je Lee mag noemen ik word zo ziek van de hele tijd lieveli te typen :)) )

Maartje waar had je 'm ookal weer laten zetten, en waar ben je niet tevreden over? Zijn de lijnen niet strak?
Enne foto van de genezen versie?

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:51

Maar ik ben een lieve lee. Soms dan.

Ja Maartjepaardje, foto van de genezen toestand? Ik wil mijn chai nu eindelijk maar eens gaan laten bijwerken, ik vind alleen blauw saai en het zwart is nog niet echt zwart. Meh.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:52

Maar m'n telefoon en tablet maken er steeds wat anders van, = vermoeiend.

Ik heb trouwens eindelijk een genezen foto van mijn tat.
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:00

Mooi! Ik heb die van jou toevallig aan mijn Boytoy laten zien ter voorbeeld, ik heb dan wel druppels maar dat idee streef ik een beetje na.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:02

Wat grappig, ik wist namelijk echt zeker dat ik dit wou nadat ik jouw druppels zag :')

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:04

lieveli schreef:
Ik vond de jeuk wel meevallen. Waar zijn de vaste tattoochicks trouwens? Ik spot een hoop nieuwe maar waar is de oude garde :(

Yes ma'am :7

Ik heb m'n afspraak bij Joy afgezegd..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:05

_Micha_ schreef:
Wat grappig, ik wist namelijk echt zeker dat ik dit wou nadat ik jouw druppels zag :')

Double copycats!

Kipzel schreef:
lieveli schreef:

Yes ma'am :7

Ik heb m'n afspraak bij Joy afgezegd..

Met pijn in je hart? Heb je een foto van je 2 veren?

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:06

ouh wauw micha echt prachtig die tattoo en het maakt de foto echt compleet :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 20:16

Ergens wel jammer, maar het is nu gewoon niet de tijd. Dus vrede, love, hippies en oliebol..
Ik zal vanavond eem kiek'n veur feauteau's.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:05

Wauw vind 'm echt gaaf micha! <3
Ik wil iets op m'n bovenbeen...
Maar ben deze week nog nooit zo inspiratie loos geweest geloof ik :+
Nog maar even verder denken dan..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:06

Als je maar geen uil doet Angelique :=

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:08

Erg gaaf Micha, ik ben niet zo van de hele tekeningen, maar meer van 'kleine' dingetjes zoals woorden. En met die beetje kleur, erg mooi :j

Weten jullie hoe lastig het is om een scherpe foto van je éigen pols te maken? :') vooral van wat er óp staat :+ Afijn, het is gelukt:

De rondjes zijn wel rond (ligt er maar net aan hoe mijn huid gedraaid is) alleen er zitten dus wat.. hmm... hoe noem je dat, ja lijn is niet mooi recht allemaal wat... drupjes aan. En het rechter horizontale lijntje is dikker dan het linker horizontale lijntje, het rechter horizontale lijntje is daarbij ook niet overal even dik. En zoals ik al eerder opmerkte is het rechter streepje aan de rechter kant wat korter dan de linker (horizontaal dus). De verticale lijnen zijn wel recht, lijkt alsof de linker scheef is, maar is denk ik de foto die gewoon vertekend. Dus ik hoop dat ik dat ergens kan laten fixen...

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:10

Ik vind ze nog steeds schattig Maartje, maar ik denk dat bijwerken wel verbetert. Kun je gewoon bij de shop doen, gebeurt wel vaker.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:11

Bij die waar ik 'm heb laten zetten? Ik durf daar nu juist niet meer zo goed, omdat ik het gevoel heb alsof zij het juist 'verpest' hebben.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:13

Haha nee lieveli, ik kijk dus ook bewust niet in dit topic voor inspiratie :) Moet uit mijn hoofd komen haha,
Heb bloemen gehad, vlinders, hartjes, alles in 1, maar niet echt iets dat ik denk JA, dat is hem :)

Nu heb ik deze al een hele tijd geleden uitgetekend, die blijf ik zo schattig vinden <3
Maar ik vind het niks voor op m'n bovenbeen...
Afbeelding

@ Maartje, ik zie het idd ook.. kun je hem ergens bij laten werken?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:16

Nou, toen ik 'm heb laten zetten zeiden ze dat ik over een week of 4 kon terugkomen om een afspraak te maken om 'm eventueel te laten bijwerken. Maar, is het 'gebruikelijk' dat het er eerst nog zo uitziet? Of raden jullie aan om naar een andere (betere) shop te gaan en het daar te laten bijwerken? Bij deze shop zat het bijwerken bij de prijs inbegrepen, maar ik betaal liever extra om het bij te laten werken en dat het dan goed gedaan is, dan dat het dadelijk er niet beter of zelfs erger op wordt.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:18

Ik zou zelf persoonlijk naar een andere shop gaan als je het niet vertrouwd..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:20

Maartje ik snap wat je bedoeld, lastig. Ik vind het zelf niet zo netjes idd, maar weet niet of het komt doordat de lijnen gewoon niet recht zijn of dat de inkt niet goed heeft gepakt. Maar dat moet wel te fixen zijn hoor (eventueel zouden je lijntjesnwat dikker kunnen worden). Waar had je 'm laten zetten?
Als je er geen vertrouwen in hebt gewoon naar een andere shop gaan, maar dat is iets wat ik persoonlijk zou doen. Ik moet m'n artiest echt vertrouwen.

Drankje allemaal, ik ben er ook nog steeds helemaal verliefd op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:22

_Micha_ schreef:
Drankje allemaal, ik ben er ook nog steeds helemaal verliefd op.

Geen drank!

Maartje, het kan zijn dat de lijntjes zo gelopen zijn door het genezen, hoeft niet echt iets met de artiest te maken te hebben.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:33

_O-

Wat lee zegt klopt, daarom ben ik benieuwd waar ie is gezet. Want als de rest er allemaal,prima uit ziet dan ligt het gewoon aan het genezen.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:34

hij zeker super gaaf micha

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:37

http://www.tattooron.nl/

Maar hij is niet door ron zelf gezet. Door een vrouw van ergens in de twintig die ook bij hem liet controleren of het wel recht stond. En ik wou iets heel fouts klinkend typen nu :') Ik had al m'n twijfels bij haar... en had eigenlijk liever dat hij 'm had gezet (ik typte eerste 'ik wou door hem gedaan worden' :') )

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:39

Wow Micha, dat is gaaf! Waar heb je dat laten doen? Of kijk ik daar overheen of dien ik dat te weten (jamaar groentje :D )?