[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:20

Dan ga ik gewoon weer naar mijn piercingshop, die hebben alleen maat titanium, dus dan weet ik wel dat ik goed zit.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:53

ohh misschien pust ie van mij nog steeds beetje omdat het ws chirurgisch staal is... Nooit op gelet maar zou zo kunnen.. Gewoon de "standaard" dingen he..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 00:07

MarjoEisla schreef:
ohh misschien pust ie van mij nog steeds beetje omdat het ws chirurgisch staal is... Nooit op gelet maar zou zo kunnen.. Gewoon de "standaard" dingen he..

Idd, als ik jou was meteen Titanium erin doen. Je zal zien dat hij snel zal stoppen met pussen.
Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 00:39

ok ik wil nu dus echt een intieme piercing. Ben hier info gaan vragen.
Nu vraag ik me af of alle info klopt?

1. een verticale kan echt door het kapje, een horizontale moet iets hoger?
2. hij werkt ook met rubber staafjes, zag er erg goed uit in zijn wenkbrauw, tong en industrial. Ik kon dan ook zelf het rubbertje korter knippen met de tijd. Wie kent dit?

En hoewel hij gecertificeerd is, hij had erg weinig foto's, zeker van moeilijkere piercings of intieme, maja, wie laat ook een foto nemen e. Verder zegt mijn huisgenoot dat er niet erg veel goeds over hem verteld wordt, zelf kent ze 2 mensen die er een wenkbrauwpiercing hebben gezet en die uitgegroeid zijn, maar dat ligt volgens mij aan je lichaam en niet aan de piercer?

Hij vraagt 75 euro inclusief juweel, das 10 euro minder dan mijn piercer in Belgie..

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:15

ik ga vandaag ook een piercing laten zetten in mijn tong Tong uitsteken hoe duur was het bij jullie? ik moet €70,= betalen dan zit er wel 2 keer vervangen bij (voor kleiner staafje) en een piercing ik ga hem rond half 2 laten zetten dus daarna een uitgebreid verslag hier Tong uitsteken haha nu maar hopen dat ik morgen een beetje normaal kan praten (werk achter de kassa bij de ah Tong uitsteken )

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:20

Heel veel sterkte/ succes Knipoog
Laat het wel even weten he hoe het was,,
ik wil er ook ooit nog 1 in me tong, maar heb er pas 1 in me tepel laten zetten.
Dus wacht nog even

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:34

Vergeet niet goed te koelen Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:37

@ poes; ik zou dan naar die andere piercer gaan. Dat tientje is ook nog wel te overleven Lachen

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:45

Ik zou ook wel een intiempiercing willen Bloos
Maar heeeeeeeeeeeeel klein en dan horizontaal door het kapje aan de bovenkant, zodat je zeg maar alleen 2 steentjes ziet....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:10

imposant schreef:
ik ga vandaag ook een piercing laten zetten in mijn tong Tong uitsteken hoe duur was het bij jullie? ik moet €70,= betalen dan zit er wel 2 keer vervangen bij (voor kleiner staafje) en een piercing ik ga hem rond half 2 laten zetten dus daarna een uitgebreid verslag hier Tong uitsteken haha nu maar hopen dat ik morgen een beetje normaal kan praten (werk achter de kassa bij de ah Tong uitsteken )

Nou reken daar maar niet op. Hij zal na het zetten gaan zwellen en dat gaat wel een aantal dagen duren voordat je tong weer normaal is. Reken maar op 3 dagen, dus helaas zal je morgen nog niet normaal kunnen praten Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:09

imposant schreef:

heel veel succes ermee he Haha! Knipoog

maar indd, je zult er een paar dagen last van hebben

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:25

nou ik ben geweest en het viel heel erg mee Tong uitsteken moet alleen me tong nog wel soms even bijsturen omdat ik anders met het te lange staafje achter me tanden blijf hangen. ik heb al 1 ijsje op en veel coolbest sapjes Tong uitsteken ik moet het afkloppen maar heb nog geen zwelling en alles gaat nog heel erg goed Tong uitsteken was ook al gewaatschuwd dat het wel 3 dagen kon gaan duren Tong uitsteken ag dan morgen maar vrij nemen Tong uitsteken ben toch al extra Tong uitsteken ik ben nu bezig met foto`s te uploaden Tong uitsteken dus die zet ik er zo op Tong uitsteken

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:56

en waar blijven ze? Haha! Knipoog

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:00

@imposant : bij welke winkel ben je geweest?? ik was bij Skinart in utrecht aangezien die ook 70 euro was Tong uitsteken

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:09

ja ik was ookbij skinart Tong uitsteken hier de foto Afbeelding
let niet op me kop heb door een miezerbui gelopen en het waaide de hele dag heel erg hard Tong uitsteken

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:34

hihi daar heb ik ook laten zetten Tong uitsteken ik heb hem nu ook al 2 keer laten inkorten Tong uitsteken

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:54

oeeeh mijn tong lijkt me zoooo eng!!!!

wel leuk... ik wil steeds iets nieuws. echt vervelend!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:40

Quellian schreef:
@ poes; ik zou dan naar die andere piercer gaan. Dat tientje is ook nog wel te overleven Lachen

Het probleem is dat mijn vaste piercer in Belgie zit en ik in Italie momenteel... En tegen dat ik thuis kom ga ik mijn vriendlief 4 maand niet meer gezien hebben, en dan wil ik niet nog eens een "speelstop" inlassen om die piercing te zetten, dus ja ik had hem graag hier gezet. Oja ik wil een verticale, piercer hier zei dat een intieme horizontale niet door het kapje kan, alleen een ringetje en hoger?

Voor een tongpiercing zou ik hoogstens 50 euro uitgeven hier trouwens.

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:36

dag 2 van de tong piercing :

ah wat een dikke tong de pijn was gisteren avond niet te harden had na het zetten nog nergens last van en heb de hele dag lopen praten maar die avond niet normaal zo`n pijn.
nu alleen erg dik en sommige mensen denken dat ik een spraakgebrek heb Tong uitsteken tja kan er nog niet zo goed mee overweg Tong uitsteken
ik heb zoveel speeksel dat mijn kussen vanmorgen nat was maar daar komen we wel weer overheen haha
zo nog maar een ijsje eten (mensen in winkels verklaarde me voor gek dat ik om waterijsjes vroeg Tong uitsteken )

@poes ik zou hem dan laten zetten als je vriend al weg is, dan weet je zeker dat het genezen is en dan ben je er ook al helemaal aan gewend.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:08

poes schreef:
Quellian schreef:

Het probleem is dat mijn vaste piercer in Belgie zit en ik in Italie momenteel... En tegen dat ik thuis kom ga ik mijn vriendlief 4 maand niet meer gezien hebben, en dan wil ik niet nog eens een "speelstop" inlassen om die piercing te zetten, dus ja ik had hem graag hier gezet. Oja ik wil een verticale, piercer hier zei dat een intieme horizontale niet door het kapje kan, alleen een ringetje en hoger?

Voor een tongpiercing zou ik hoogstens 50 euro uitgeven hier trouwens.

mijn piercer vertelde me na het zetten van mijn intiempiercing dat ik dezelfde avond nog kon...wel allebei even douchen voor en na en voorzichtig een beetje maar het kan echt geen kwaad... Tong uitsteken

loon_corr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:44

ik wil kinpiercing doet dat pijn Geld, geld!?

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:46

madrieka schreef:
mijn piercer vertelde me na het zetten van mijn intiempiercing dat ik dezelfde avond nog kon...wel allebei even douchen voor en na en voorzichtig een beetje maar het kan echt geen kwaad... Tong uitsteken

ja het kan maar ohohoh wat een pijn en het kan ook weer gaan bloeden, lijkt mij niet verstandig

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:50

Shyla25 schreef:
madrieka schreef:

ja het kan maar ohohoh wat een pijn en het kan ook weer gaan bloeden, lijkt mij niet verstandig

Ik had nergens last van en het is ook niet meer gaan bloeden...wel voorzichtig doen zei ik Knipoog

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:54

Nou ik had wel erg last, nu gelukkig nietmeer Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:55

ik heb spijt dat ik hem bij de piercer heb laten zetten waar ik gegaan ben. en scheef, én 8 mm, lekker afwijkende maat.
had ik toch maar geluisterd naar mensen..