Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjoEisla schreef:ohh misschien pust ie van mij nog steeds beetje omdat het ws chirurgisch staal is... Nooit op gelet maar zou zo kunnen.. Gewoon de "standaard" dingen he..
imposant schreef:ik ga vandaag ook een piercing laten zetten in mijn tonghoe duur was het bij jullie? ik moet €70,= betalen dan zit er wel 2 keer vervangen bij (voor kleiner staafje) en een piercing ik ga hem rond half 2 laten zetten dus daarna een uitgebreid verslag hier
haha nu maar hopen dat ik morgen een beetje normaal kan praten (werk achter de kassa bij de ah
)
imposant schreef:ik ga vandaag ook een piercing laten zetten in mijn tonghoe duur was het bij jullie? ik moet €70,= betalen dan zit er wel 2 keer vervangen bij (voor kleiner staafje) en een piercing ik ga hem rond half 2 laten zetten dus daarna een uitgebreid verslag hier
haha nu maar hopen dat ik morgen een beetje normaal kan praten (werk achter de kassa bij de ah
)
Quellian schreef:@ poes; ik zou dan naar die andere piercer gaan. Dat tientje is ook nog wel te overleven
poes schreef:Quellian schreef:@ poes; ik zou dan naar die andere piercer gaan. Dat tientje is ook nog wel te overleven
Het probleem is dat mijn vaste piercer in Belgie zit en ik in Italie momenteel... En tegen dat ik thuis kom ga ik mijn vriendlief 4 maand niet meer gezien hebben, en dan wil ik niet nog eens een "speelstop" inlassen om die piercing te zetten, dus ja ik had hem graag hier gezet. Oja ik wil een verticale, piercer hier zei dat een intieme horizontale niet door het kapje kan, alleen een ringetje en hoger?
Voor een tongpiercing zou ik hoogstens 50 euro uitgeven hier trouwens.
madrieka schreef:mijn piercer vertelde me na het zetten van mijn intiempiercing dat ik dezelfde avond nog kon...wel allebei even douchen voor en na en voorzichtig een beetje maar het kan echt geen kwaad...
Shyla25 schreef:madrieka schreef:mijn piercer vertelde me na het zetten van mijn intiempiercing dat ik dezelfde avond nog kon...wel allebei even douchen voor en na en voorzichtig een beetje maar het kan echt geen kwaad...
ja het kan maar ohohoh wat een pijn en het kan ook weer gaan bloeden, lijkt mij niet verstandig