Maar voor een wegmarathon zou ik zo'n bedrag echt niet over hebben.

Danseresje, wel echt superknap dat je al 6 kg kwijt bent! Kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is om af te vallen!
Puera, oh jee, ik moet wel eerst ook zelf nog oefenen hoor.

BusyMissy, ah wat rot dat je blaren krijgt bij de 16! Blijft tricky de overgang van inlegzool, ik heb er zelden last van, maar soms opeens wel, vooral na een lange afstand met veel hoogtemeters waardoor je een hoop schuift, en daardoor nu ook al 2 weken last van een blaar op de zijkant van mijn grote teen.
En auw, wat een stom ongeluk! Rustig aan, klinkt alsof het wel even herstel nodig heeft, hopelijk niets kapot.
Lekker trainingsrondje Sherivey!
Leonie, belt lijkt me ook niet fijn, ik zie gewoon niet goed hoe zo'n losse band goed kan gaan met rennen. Maar ik denk dat van die broekjes gaaszakken wel zouden werken! Die ik heb zijn echt wel stevig, kan er gerust mijn mobiel in doen achterop de rug of voorop de buik en heb er totaal geen last van, dus met gelletjes en reepjes moet het dan al helemaal goed komen.
Ik heb deze van brooks en deze van T8 met dan het bijhorende ondergoed.
Lisitano, vervelend dat je nog steeds in een dip zit! Klinkt ook alsof zelftwijfel nogal de overhand heeft genomen, maar je daar ondertussen tegen probeert te vechten. Misschien kijken of het lukt om tegen die stemmetjes 'hallo, ik hoor je, je mag er zijn, maar ik laat het je niet overnemen' zeggen. Proberen meer te accepteren dat het even ruk gaat, ruk voelt, maar je bent aan het lopen. Ik zou ook proberen dingen als hartslagzones los te laten. Ik loop zelden in zone 2 en ben daar echt niet mee bezig, ik zie vooral dat waar ik eerst altijd in zone 4/5 liep, ik nu bijna altijd in zone 3 loop of de ondergrens van 4 en dat vind ik echt prima. Daarnaast denk ik dat de zones ook niet helemaal kloppen bij mij. Maar goed, moraal van het verhaal, het is zonde om jezelf af te straffen voor nog niet goed in zone 2 lopen na zoveel training.
Ik loop het beste als ik enkel een route op mijn horlogescherm zie, dan ben ik totaal niet bezig met hartslag, tempo, tijd, afstand, maar enkel met onderweg zijn en dan zie ik achteraf wel hoe het is gegaan.
Muppetmayo, bij veel hardloopwinkels zoals all4running kan je een gratis loopanalyse doen en allerlei schoenen proberen. Juist fijn om nu in het begin wel wat advies te krijgen, een schoen kan best een verschil maken namelijk. Ik weet nu qua trails waar ik lekker op loop en weet nu ook hoe het moet voelen als het goed is, maar nu voor wegschoenen vond ik het ook heel fijn dat er weer even iemand meekeek bij all4running met behulp van het advies van de uitgebreide (betaalde) analyse die ik de week ervoor heb laten doen.
Goof, ook een nette training! En alleen maar fijn om te voelen waar je grens ligt, je hebt toch weer 3x 6 min alles gegeven in tempo, daar wordt je echt sterker van!
Supervixen, wel een toffe foto zo met die vliegtuigstrepen! En lekkere training, ik moet ook weer eens sprintjes doen.
En wat leuk dat je ook de ronde voetbeweging toe bent gaan passen! Ben benieuwd of je er ook wat spierpijn van krijgt zoals ik had in mijn hamstrings en billen
Samantha, aftellen kan beginnen, spannend hoor!
Leonie, enorm irritant al die rommeltjes in je lijf! Maar ik denk eigenlijk ook dat het er een beetje bij hoort, de verwachtingen lopen zo op richting zo'n prestatie, dat je ook heel erg gaat focussen op elk ding in je lichaam en bij herstel komt misschien alles ook even extra naar boven na al het harde trainen.
Ik ben misschien meer bang aan het worden voor de week voor de marathon dan de marathon zelf.

Eef_Bam, oh jee, jij ook al de twijfels en onzekerheid voor een evenement! Wat dat betreft kan ik echt aanraden om trail evenementen te gaan lopen of wat vaker een evenement te plannen, dan wordt het allemaal minder groot. Voor trailevenementen doe ik ook niets anders meer de weken ervoor, blijf gewoon lopen zoals ik altijd doe en zie het vaak meer als een leuke onderneming, nieuw gebied, nieuwe route waar ik niet zelf over na hoef te denken of als een training voor een groter evenement.
Ik moest gister op mijn werklocatie in de Bilt zijn, vanaf daar kan je heerlijk het bos in. Had een route gevonden van 20 km. Mocht van mezelf niet verder lopen en vond dit al wel op het randje met alles wat ik gelopen had van afgelopen donderdag tot zondag. Alleen de route ging mis, hij ging over vliegbasis Soesterberg, maar over een deel waar je helemaal niet op kan. Dus toen ging ik improviseren en ben ik via het bos bij Den Dolder naar de Soesterduinen gelopen en weer terug. Was wel een heel leuk rondje, maar werd ook 24 km.

En mijn Karhu nieuwe schoenen zijn binnen

Dit was gister! Zoveel krentenbloesem, echt prachtig! Al heeft de natuur ook hoog nood aan regen zeg, wat een droge bende.