Mooi rondje Pien, gezellig met een groepje dappere wandelaars.
Mooie foto's goof, jammer dat je het toch niet droog hield. Hier nog geen blauwe lucht gezien.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-08-23 14:03
Eelmo gefeliciteerd! We willen je foto's ook zien dus hopelijk komen ze nog.
Pien in Frankrijk ook regenachtig dus. Dapper dat jullie toch gegaan zijn.
Goof blije hond. Het is er ook lekker nat waar jij was.
Ik heb serieus toen we vanmorgen op stal waren 5 buien voorbij zien komen. Dan weer zon en 2 tellen later keiharde regen. Heel blij dat we wel gewoon droog kunnen rijden op stal. Vanmorgen in het bos ook 2 buien gehad. Ik moet dadelijk werken, dat is echt maar 8 minuutjes fietsen maar pak toch maar de auto. Want die buien komen snel en er valt in korte tijd toch een hoop water uit
Goof je hebt het er toch nog kleurrijk opgekregen!
Ik ben heel even buiten geweest in m'n pauze en best nat geregend. Vanaf maandag lijkt er een drogere periode aan te komen!
Leo
Geplaatst: 03-08-23 17:43
Dapper rondje Pien! Toch mooi!
Goof ook een mooie ronde maar balen van de regen toch nog.
Hier hebben we inmiddels onze mooi-weer credits toch nog verspeeld. We hadden een mooie route van 10+ km bij het stadje Bouillon gepland, en de voorspellingen waren goed,en vanaf een uur of 3 regen. Het werd dus de hele route, 3 uur lang, non stop plensregen. Eenmaal onderweg ga je ook niet terug, dus we hebben er het beste van gemaakt. Ontzettend mooie route denk ik met goed weer. 1 hele steile klim, die we bewust in het begin gedaan hebben (route andersom gelopen), maar goed ook want toen begon het net met regenen en ik denk dat het anders niet meer te doen was geweest. De uitkijkpunten hebben we overgeslagen, want er was geen zicht door de laaghangende regen.
Tijdens de eerste afdaling veranderde het pad al in een stroompje en verderop was het pad deels onder gelopen. Weer verder op de route kwamen we een modderstroom tegen. Zoveel regen non stop achtereen hebben we met jarenlang op wandelen nog niet eerder gehad. Zelfs mijn echt goede wandelschoenen waar ik normaal zonder moeite een stroompje meer door loop, hielden het niet. Laatste paar km was soppen dus.
Maar het mantra "hiken is leuk" was van toepassing vandaag en ook gewoon genoten.
Ik kan hier helaas geen foto's bekijken Wij zijn vanmorgen de regen ontvlucht, dus we zitten nu ergens bij York. We zijn ook kort het stadje in geweest. Morgen rijden we door naar Edinburgh. Foto's houden jullie tegoed, want ook dat lukt nu niet
moonsparkle
Geplaatst: 03-08-23 20:40
Wat een prachtige foto's komen er voorbij, ook wel bewolkt of regenachtig maar ook heel mooi groen