Was het wat te doen qua temperatuur?Lekker bezig, Tiggs!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ja, Elmo heeft een heuse miniboktmeeting gemaakt, hij deed het erg goed op zijn debuut. Heeft lekker meegelopen en we hadden inderdaad prachtig weer. Lekker op tijd vertrokken zodat het niet te warm was. 2 km voor het einde vond ik het nog wel nodig om de grond even van dichterbij te bekijken, een mooie schaafwond op mijn elleboog en bovenbeen tot gevolg, owja, en een hoop stof. Vanmorgen vond ik naar de wc gaan niet zo leuk
Maar voor de rest gelukkig niets te klagen.
In die warmte een pittige trail in zo'n mooie tijd. Heel herkenbaar wat je schrijft over je eigen tempo rennen in een groep. Hoe vaker je dat doet hoe makkelijker het gaat is mijn ervaring.
Ik kan dan weer "jaloers" worden op iedereen die dan lange afstanden aan het lopen is en daarnaast dus al die taken nog doen, hoe dan! Echt respect hoor. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik in de zomervakantie een paar dagen lekker op pad kan om de hele dag te "hardlopen" .

suusje26 schreef:Ah dat klinkt niet fijn Namiro. Die blaren doen goed zeer.. Lang leve de nagellak.
Voor vanavond staat er weer een poging interval op de loopband gepland, dus mocht iemand nog goede ideeën hebben, voel je vrij! Haha... Met een beetje geluk ben ik vroeg klaar op het werk en heb ik dan nog even tijd voor een rondje buiten, dat is veel leuker.
of iets in die richting

Gelukkig draaide ie net op tijd om.