En ZOveel ja-maar berichten zijn er nu ook weer niet ...sjees 'jullie' doen net alsof 250.000 bokt gebruikers (en dan ook dus heel nederland

Nee dát helpt lekker qua solidariteit.. dat vingertje wijzen....
Gelukkig werden overal in Frankrijk en Spanje (en in overige landen van Europa) altijd door iedereen alle regeltjes wel tot op de letter gevolgd.....

Ik zit niet ergens op het platteland of op een berg, maar in 1 van de drukste hoekjes van NL, en het is hier op de weg uitermate rustig (Utrechtse baan, A4 Rotterdam-Den Haag-Amsterdam, A13 Den Haag-Rotterdam)... Iemand de filelijsten al naast elkaar gelegd?
S'avonds bijna niemand op straat (ja ze plukken hier en daar wat 'hangjongeren' van straat), en ja er zijn af en toe wat feestjes bij mensen thuis (hoe oud zijn de bezoekers? Is dat bekend?) .. Doet men in andere landen natuurlijk heel niet.. stiekeme dingen...

Tienus63: in welk land woont die kennis? Bij mijn weten mogen ze in NL alleen bij overlast 'achter de voordeur' kijken...
En Pien: er is hier nog geen lockdown he, dus dingen aangeven die in Frankrijk niet mogen in de lockdown lijken mij vooralsnog nutteloos. Er mag hier gewoon 1 iemand op visite komen, en je mag in NL nog gewoon naar buiten, buiten je 5km om je huis (of weet ik wat de regels waren bij jullie).
En de regels hebben per land nogal verschilt afgelopen periode. Landen waar je nog wel naar een restaurant mocht, of met meerdere mensen op visite, dat is gewoon lastig te vergelijken allemaal (maar ga gerust nog even door hoor

Als de avondklok komt, hoop ik van harte dat het hier in de regio eens stopt met de autobranden.. alleen dat zou al een voordeel zijn

@Secricible: in die grafiek lijkt het net alsof alleen in NL de cijfers dalen.. dat kan toch helemaal niet?