Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:
Dimphyl schreef:Is dus gewoon niet waar, of iniedergeval niet zeker. Het vaccinatie paspoort wordt ook steeds verder gedrukt. En daarmee gaan ze dus straks wél bepalen wie ergens naar binnen mag, niet alleen of je op een vliegtuig mag stappen.
Dimphyl schreef:Is dus gewoon niet waar, of iniedergeval niet zeker. Het vaccinatie paspoort wordt ook steeds verder gedrukt. En daarmee gaan ze dus straks wél bepalen wie ergens naar binnen mag, niet alleen of je op een vliegtuig mag stappen.
Brainless schreef:Dimphyl schreef:Is dus gewoon niet waar, of iniedergeval niet zeker. Het vaccinatie paspoort wordt ook steeds verder gedrukt. En daarmee gaan ze dus straks wél bepalen wie ergens naar binnen mag, niet alleen of je op een vliegtuig mag stappen.
Dat bestaat toch al jaren?
Zolang ik mijn paarden op mijn eigen dam heb en wat rond rij is er niks aan de hand.
Wil ik op wedstrijd (evenement) dan moet ik een vaccinatiepaspoort hebben waarmee zij mij verplichten mijn paard in te enten.
Moet mijn paard op een pension, moet hij ook nog eens verplicht ontwormt worden.
Nu zijn ze bezig dat sommige stallen/evenementen Rhino gaan verplichten.
Dat bepaal ik zelf wel.
Degene met paarden die er wel bang voor zijn doen dat maar lekker zelf, die kan dan niet meer ziek worden en ik kies voor wat anders.
Net zoals testen en behandelen voor wormen.. laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen.
Ik wil geen gif in mijn paard en wormen horen er nu eenmaal bij; wordt hij er ziek van kan ik altijd nog beslissen om een kuur te geven.
Net zoals bij Rhino, alleen maar zwakke, oudere paarden gaan er aan dood, gezonde paarden krijgen alleen een snotneusje.
Mijn paard is gezond, dus hoeft geen enting.
Eapy schreef:Klopt dat laatste? Er zijn toch net meerdere super fitte sportpaarden aan Rhino overleden? Niet dat je moet gaan enten hoor, lekker zelf weten uiteraard en ik doe het ook niet. Maar ik betwijfel of dat laatste klopt... als het wel zo is dan heb ik niks gezegd!
Brainless schreef:Eapy schreef:Klopt dat laatste? Er zijn toch net meerdere super fitte sportpaarden aan Rhino overleden? Niet dat je moet gaan enten hoor, lekker zelf weten uiteraard en ik doe het ook niet. Maar ik betwijfel of dat laatste klopt... als het wel zo is dan heb ik niks gezegd!
Nope.. maar dat is wel wat mensen zeggen over corona.
Vandaar mijn verhaal over enten van paarden.
Ik bv ga mijn paarden niet zetten in een wei waar kans is op een wormbesmetting en daarom wordt er verplicht ontwormt (of iig regelmatig getest op wormen).
Er zijn stallen waar ze Rhino willen gaan verplichten en ik vind dat prima.
Als ik een paard heb om er mee op wedstrijd te gaan zal ik die ook inenten.
Dimphyl schreef:[mod/]Als je linkjes deelt leg dan uit wat daarin te zien of lezen is en eventueel waarom je het deelt.[/mod]
Dimphyl schreef:Dimphyl schreef:[mod/]Als je linkjes deelt leg dan uit wat daarin te zien of lezen is en eventueel waarom je het deelt.[/mod]
Wat een onzin dit. Bokt censuur![]()
de link IS de uitleg. Maar goed bij deze nogmaals:
https://www.ad.nl/buitenland/denemarken-stopt-tijdelijk-met-vaccineren-met-astrazeneca-na-mogelijk-ernstige-bijwerkingen~aa697cc1/?utm_source=upday&utm_medium=referral
UITLEG speciaal voor mjetterd:
'Denemarken stopt tijdelijk met vaccineren met astrazeneca na mogelijk ernstige bijwerkingen'
![]()
Blue_Eyes schreef:Doe even normaal Dimphyl. Het is allang bekend dat het niet toegestaan is om gewoon een link te dumpen zonder uitleg. Kun je de mod wel voor af gaan blaffen, maar ben jij dan ook zo iemand die een zestienjarige supermarktmedewerker afblaft omdat hij je vraagt een mondkapje te dragen in de winkel?
Dimphyl schreef:Blue_Eyes schreef:Doe even normaal Dimphyl. Het is allang bekend dat het niet toegestaan is om gewoon een link te dumpen zonder uitleg. Kun je de mod wel voor af gaan blaffen, maar ben jij dan ook zo iemand die een zestienjarige supermarktmedewerker afblaft omdat hij je vraagt een mondkapje te dragen in de winkel?
Ik blaf niemand af.. maar komop nou, precies dezelfde tekst die al te lezen is nog eens moeten neerzetten omdat het anders niet mag..![]()
Enne nee, ik doe niks in winkels, ben nog niet een keer aangesproken
Blue_Eyes schreef:Je blaft sowieso Mjetterd af. Dus blijft staan: doe even normaal.
Popstra schreef:Ja die spring paarden in Valencia waren ook oud en zwak...
Dimphyl schreef:Blue_Eyes schreef:Je blaft sowieso Mjetterd af. Dus blijft staan: doe even normaal.
Nou dan heb ik toch een heel ander beeld bij afblaffen dan jij hebt. Ik heb namelijk nergens geschreeuwd of gescholden![]()
Wat ik wil zeggen met de link? Dat er dus inderdaad over het astra zeneca vaccin meer twijfels zijn, dat fvd daarin niet alleen is, en dat het 'verbergen' van bijwerkingen echt niet zo gelogen is als er wordt beweerd.
Dimphyl schreef:Blue_Eyes schreef:Je blaft sowieso Mjetterd af. Dus blijft staan: doe even normaal.
Nou dan heb ik toch een heel ander beeld bij afblaffen dan jij hebt. Ik heb namelijk nergens geschreeuwd of gescholden![]()
Wat ik wil zeggen met de link? Dat er dus inderdaad over het astra zeneca vaccin meer twijfels zijn, dat fvd daarin niet alleen is, en dat het 'verbergen' van bijwerkingen echt niet zo gelogen is als er wordt beweerd.