Sheran schreef:Bah ben er echt chagrijnig over. Leg het gewoon alsjeblieft van hogerhand op. maak desnoods kinderopvangen beschikbaar voor mensen die echt moeten werken.
Hoe anders dan een basisschool is een kinderopvang?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Marcella schreef:Ga ze niet sluiten de scholen.![]()
Nou ben benieuwd wat werkgever gaat doen (vermoed niks).
Mag dus niet meer de deur met mijn chronische verkoudheid.
De scholen zijn hard nodig als kinderoppas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ja kinderen lopen geen risico, nee l.l ze kunnen wel het virus overdragen
Nederland wordt vóór het weekend nog gekielhaald door de rest van Europa
IMANDRA schreef:Photograph schreef:Ik ben super erg verkouden en voel heel warm aan, maar weet zeker dat k van me moeder gewoon morgen naar school moe
Dan laat je toch die persconferentie zien? Is gewoon advies vanuit de overheid.
Sani schreef:Sheran schreef:Bah ben er echt chagrijnig over. Leg het gewoon alsjeblieft van hogerhand op. maak desnoods kinderopvangen beschikbaar voor mensen die echt moeten werken.
Hoe anders dan een basisschool is een kinderopvang?
BeFunny schreef:Zorg personeel mag wel net klachten aan het werk behalve als ze koorts hebben. Lekker helder allemaal
Sheran schreef:Bah ben er echt chagrijnig over. Leg het gewoon alsjeblieft van hogerhand op. maak desnoods kinderopvangen beschikbaar voor mensen die echt moeten werken.
Memories schreef:BeFunny schreef:Zorg personeel mag wel net klachten aan het werk behalve als ze koorts hebben. Lekker helder allemaal
Tja wat ze net al zeggen, ze zijn bang dat er anders teveel zorgpersoneel thuisblijft terwijl ze ontzettend hard nodig zijn... Ik vind het een hele moeilijke kwestie, ik denk echt dat dit een gevalletje damned if you do, damned if you don't is.
IMANDRA schreef:Sheran schreef:Bah ben er echt chagrijnig over. Leg het gewoon alsjeblieft van hogerhand op. maak desnoods kinderopvangen beschikbaar voor mensen die echt moeten werken.
Waarom? Blijkbaar is door de desbetreffende instanties de voor- en nadelen afgewogen, en is dit de maatregel waar ze voor gekozen hebben. Als het erger wordt dan zullen er vast nog extra maatregelen, waaronder scholen, genomen worden.
secricible schreef:Memories schreef:
Tja wat ze net al zeggen, ze zijn bang dat er anders teveel zorgpersoneel thuisblijft terwijl ze ontzettend hard nodig zijn... Ik vind het een hele moeilijke kwestie, ik denk echt dat dit een gevalletje damned if you do, damned if you don't is.
Helemaal mee eens. En achteraf is makkelijk klagen.
Hanafubuki schreef:Oma's en opa's als oppas wordt heel erg afgeraden.
En eerlijk is eerlijk, ik ga ook geen andere kinderen opvangen dan mijn dochter, zodra ze vriendjes etc over de vloer hebben kan ik niet meer thuiswerken
Sheran schreef:Hanafubuki schreef:Oma's en opa's als oppas wordt heel erg afgeraden.
En eerlijk is eerlijk, ik ga ook geen andere kinderen opvangen dan mijn dochter, zodra ze vriendjes etc over de vloer hebben kan ik niet meer thuiswerken
Als die kinderen zo veilig zijn, zoals ze zeggen, waarom dan toch die opa's en oma's niet?
Hanafubuki schreef:Oma's en opa's als oppas wordt heel erg afgeraden.
Magrathea schreef:Hoor geruchten dat de TU Delft dicht gaat. Voor colleges enzo snap ik het wel maar ik zit in een kantoortje achteraf, goed geventileerd met 2 anderen (waar er plek is voor 5). Ik ben als de dood dat het dicht gaat, dan komt mijn project echt in de problemenik beloof plechtig dat ik goede hygiëne zal hanteren, maar als ik niet meer kan komen werken word ik echt enorm ongelukkig