[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 22:06

Goh ja, ik spreek dan niet over 2 jaar, maar over 10 - 20 - 30 - 40 jaar bij kleurtattoos/realistische tattoos zonder lijnwerk. :j Je kiest er uiteraard zelf voor. Maar veel mensen weten het gewoon niet, dus ik dacht om het eens in de groep te gooien. ;)

De micro tattoos zijn een ander verhaal.. Die zal je na een 5-tal jaar nog amper zien.. Of het wordt één vlek.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 23:31

Jackytje schreef:
Goh ja, ik spreek dan niet over 2 jaar, maar over 10 - 20 - 30 - 40 jaar bij kleurtattoos/realistische tattoos zonder lijnwerk. :j Je kiest er uiteraard zelf voor. Maar veel mensen weten het gewoon niet, dus ik dacht om het eens in de groep te gooien. ;)

De micro tattoos zijn een ander verhaal.. Die zal je na een 5-tal jaar nog amper zien.. Of het wordt één vlek.

Stomme vraag misschien, maar heb je wat voorbeelden van micro tattoos? Ik vraag me af of mn tekst tot die categorie behoort :P

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 01:14

Jackytje schreef:

Mijn moeder heeft een tattoo zonder lijnwerk en veel pastelkleuren van nu ongeveer 11 jaar denk ik. Hij is nog even mooi als toen hij net was gezet, alleen het wit is wat vervaagd. Maar dat kan ook komen omdat ze een “donkere” huidskleur heeft.

Een beetje dezelfde stijl als de voorbeelden die werden gepost, alleen een ander bloemetje.

Ik denk dat het ook erg licht aan je huid of het snel vervaagd of niet.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 06:24

Jackytje, ik snap dat je niet over twee jaar spreekt. Maar tattoos die na tien jaar vervaagd zijn, zullen dat toch gaandeweg doen en niet plots enkel in de laatste jaren...

Denk dat het idd veel van je huid afhangt, van hoe het gezet is, van de plaats... We zullen het zien over een aantal jaren.

Ik zou alleszins nooit zwarte omlijning kiezen, dan liever geen tattoo. Het moet qua stijl ook wel bij je passen.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 09:29

Ik ga een afspraak proberen re maken bij tattoo_bloom die hier werd gedeeld. Ik werd intens verliefd op het werk van die instagram. T word als ze nog een plekje heeft een anjer (bloem die m’n overleden oma erg mooi vond) op m’n enkel. Nu duimen draaien en wachten oo een antwoord :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:06

Ik kom de mijne nog even showen <3
Afbeelding

Als ik er niet te veel aan zit met wassen en smeren dan lijkt het bijna alsof ie al genezen is :') als ik er vaker aan zit word hij toch weer rood(er)
Mijn huid is van zichzelf ook heel droog dus die is alleen maar blij met al dat gesmeer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:19

Hij is echt heel leuk :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:22

Dankjewel, ik ben er ook heel gelukkig mee, het is een wonder dat ik hem er nog niet afgekeken heb :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:51

_Christina schreef:
Warboel schreef:
In welke stijl _Christina? Realistische jungle of een meer illustratieve/sketchy jungle? En in kleur of gewoon blackwork?

Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.

Misschien Hanne van Blackbear? Of Snip Art maakt ook goeie plantjes :D

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:24

Steeph schreef:
Ik kom de mijne nog even showen <3
[ [url=m/K5QW4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik er niet te veel aan zit met wassen en smeren dan lijkt het bijna alsof ie al genezen is :') als ik er vaker aan zit word hij toch weer rood(er)
Mijn huid is van zichzelf ook heel droog dus die is alleen maar blij met al dat gesmeer :')

Oooh so pretty! Ik wilde super graag gaan voor die bloem met vlinders van Kevin, maar kon er niet komen die dag. Ik zag rond 16 uur dat die nog steeds beschikbaar was, dus misschien is die niet gekozen en zou ik 9 juni op hun flashday nog kunnen gaan :P

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:35

Warboel schreef:
_Christina schreef:
Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.

Misschien Hanne van Blackbear? Of Snip Art maakt ook goeie plantjes :D

Zijn zij ook goed in dieren? Want een jungle bestaat natuurlijk niet alleen maar uit plantjes :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:47

Zeker! Mijn bultrug van Hanne. (Net gezet)
Ik heb ook een koedoe van Kevin op mijn kuit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kriebelt bij mij alweer..
Ik vind de afrikaanse honingdas ook zo'n geweldig dier. Ze staan erom bekend dat ze geen angst kennen. Ze nemen het op tegen leeuwen en hyena's, eten slangen en zijn superslim. Ik heb ze ook gezien in het Krugerpark en heb de bekende Stoffel ontmoet (zie youtube) in Moholoholo.
Maar moet goed nadenken waar op mijn lijf en in welke stijl dat zou moeten. Ik ga er nog over nadenken.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 30-05-18 12:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:50

Grappig hoe onze bultruggen verschillen! :D Die van mij is ook door Hanne gezet.. Zal eens kijken of ik vanavond een goede foto kan maken.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 13:50

Uiteraard zat ik ook zelf een beetje te zoeken en kwam ik bijvoorbeeld deze tegen: Artis Tattoo
Wat vinden jullie? Het is wel heel anders dan Hanne of Robbin, maar de exacte stijl die het moet worden, is ook nog niet gekozen (behalve dan dat het enigszins realistisch moet ogen en niet cartoony bijvoorbeeld).

Hoe zijn, bijvoorbeeld, Hanne en Robbin met het maken van een ontwerp? Wordt er met de eerste afspraak al vanalles geschetst, zodat de artiest een goed idee heeft van wat het moet worden? En ikzelf ook? Mijn ervaring is namelijk dat iets spreekwoordelijk voor ogen hebben niet altijd hetzelfde is, dan het daadwerkelijk voor ogen te hebben. Los ervan of het dan mis gaat bij het uitleggen of, in het geval van een tattoo, bij de interpretatie van de artiest. Dus veel overleg is voor mij heel belangrijk, aangezien het over de volle lengte van een been gaat. :oo

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 13:54

Hanne gooit af en toe haar agenda open. Dan mail je je idee, hoe groot het moet worden en waar je het wil. Eventueel wat voorbeeldfoto's erbij.
Het ontwerp zie je op de dag zelf, tenzij je een paar dagen van tevoren mailt of ze het ontwerp op wil sturen.
Op de dag zelf kun je nog wijzigingen aan laten brengen. Zo vond ik bij mijn bultrug de plek van het oog niet helemaal goed, dus dat hebben we aangepast.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 13:59

Voor een enkele tattoo, zoals jouw bultrug, vind ik dat ook niet heel gek. Daarvan is heel goed uit te leggen wat je wilt. Maar een hele jungle op een been, bestaat in feite uit meerdere, al dan niet in elkaar overvloeiende, tattoos. Het zou erg zuur zijn als het ontwerp dan niet bevalt, want dat is niet iets wat last-minute nog even kan worden aangepast..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:26

gribaldi schreef:
Kruipt ook onder een steen vandaan, vreselijk zeg, zou je toch niet gelukkig van worden als je dat op je hebt staan.

Ik heb een vraagje, (google al rond gekeken, portfolio van verschillende shops bekeken) maar ik zoek er eentje die mooie, fijne lijntjes kan zetten voor een soort gelijke tattoo. Het wordt klein en subtiel maar wel strakke lijnen..

[ [url=m/C7d4Iy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uhHxEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wPWdVR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen?

Zie echt onwijs gave dingen voorbij komen :D :j

De Roze Barbaar in Terneuzen :D Of Gekko.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:51

Hier alvast het eerste ontwerp van de tattoo van mijn paard binnen.. Echt super mooi <3 Ze gaat misschien nog eentje maken als ze tijd heeft, maar deze was alvast erg geslaagd. Nog een maandje.. :D

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 16:46

Als ik al die tatoeages zie wil ik ook weer, alleen nog even verzinnen wat precies :)

Deze heb ik in januari laten zetten, nog steeds onwijs blij mee

Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 17:41

Oeps O:)
Afbeelding

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 17:58

Leuk dreamy, welk dier ga je laten zetten?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:10

Ik heb deze twee foto’s van Fiëgo (mijn paard, helaas overleden) toegestuurd :) Afbeelding
Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 18:11

Gaaf! Nog iemand met paarden tattoo binnenkort. :D Zeker het resultaat tonen. :j

ZoeyDercks

Hahaha Dreamy ik heb net een mail gedaan dankzij jou :P

Dreamy

Het is gewoon over 2 weken al trouwens, besefte ik me net! :):)