De micro tattoos zijn een ander verhaal.. Die zal je na een 5-tal jaar nog amper zien.. Of het wordt één vlek.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jackytje schreef:Goh ja, ik spreek dan niet over 2 jaar, maar over 10 - 20 - 30 - 40 jaar bij kleurtattoos/realistische tattoos zonder lijnwerk.Je kiest er uiteraard zelf voor. Maar veel mensen weten het gewoon niet, dus ik dacht om het eens in de groep te gooien.
De micro tattoos zijn een ander verhaal.. Die zal je na een 5-tal jaar nog amper zien.. Of het wordt één vlek.
Jackytje schreef:Goh ja, ik spreek dan niet over 2 jaar, maar over 10 - 20 - 30 - 40 jaar bij kleurtattoos/realistische tattoos zonder lijnwerk.Je kiest er uiteraard zelf voor. Maar veel mensen weten het gewoon niet, dus ik dacht om het eens in de groep te gooien.
_Christina schreef:Warboel schreef:In welke stijl _Christina? Realistische jungle of een meer illustratieve/sketchy jungle? En in kleur of gewoon blackwork?
Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.
Steeph schreef:Ik kom de mijne nog even showen![]()
[ [url=m/K5QW4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik er niet te veel aan zit met wassen en smeren dan lijkt het bijna alsof ie al genezen isals ik er vaker aan zit word hij toch weer rood(er)
Mijn huid is van zichzelf ook heel droog dus die is alleen maar blij met al dat gesmeer
Warboel schreef:_Christina schreef:Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.
Misschien Hanne van Blackbear? Of Snip Art maakt ook goeie plantjes
gribaldi schreef:Kruipt ook onder een steen vandaan, vreselijk zeg, zou je toch niet gelukkig van worden als je dat op je hebt staan.
Ik heb een vraagje, (google al rond gekeken, portfolio van verschillende shops bekeken) maar ik zoek er eentje die mooie, fijne lijntjes kan zetten voor een soort gelijke tattoo. Het wordt klein en subtiel maar wel strakke lijnen..
[ [url=m/C7d4Iy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uhHxEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wPWdVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen?
Zie echt onwijs gave dingen voorbij komen![]()