Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Koop een tight van fusion, zitten hele grote zakken aan de zijkant. Kan je mobiel ook in.
In een shirt stuitert dat toch heel erg?
Djilna schreef:Ik gebruik daar een flipbelt of 1 euro riem van de Action voor. Of ik heb mijn (softshell) bodywarmer aan waar zakken in zitten
Mandarijn schreef:Ik heb me net met een vriendin aangemeld voor de Color Obstacle Run op 18 april.
5km, lekker laagdrempelig om te beginnen. Heb er zin in!
Katharinaa schreef:Mijn telefoon gaat altijd mee. In eerste instantie voor muziek, maar ook omdat ik soms moet opnemen als er klanten bellen.
In bijna al mijn broeken is er achteraan een zakje waar ik die insteek, merk ik bijna niets van. Ik doe ook soms fietstruitjes aan en dan steek ik m'n telefoon in die achterzakjes, in t begin flappert dat wel een beetje, maar na een paar minuten merk je dat niet meer.
Gem schreef:Die zijn wat vettig, dus wil ik niet los in het fietsshirt hebben.
poes schreef:Vandaag mijn eerste loopje op de run walk run manier van galloway gelopen.
Greetje63 schreef:Neem bijna nooit mijn telefoon mee. Als ik verdwaal dan zoek ik gewoon wat langer. En als er echt wat serieus met mij gebeurd kan ik toch zelf niet bellen.
intervallen vind ik juist leuk. Maar dan echte intervallen. Dus gedoseerde stukken rondom het omslagpunt afgewisseld met korte herstelpauzes. Maar de run-walk-run van Galloway is natuurlijk helemaal iets anders. Daar is het deels wandelen een blijvend onderdeel van de trainingen en wedstrijden. Poes als je geen wandelstukjes wil maar wel op je loophouding wil blijven letten tijdens een duurloop dan kan iedere 10min even kort versnellen al de oplossing zijn.
Compressie kousen gebruik ik altijd bij alle trainingen en wedstrijden. Ik loop alleen met lange tight als het koud is en dan is een dubbele laag op de onderbenen niet te warm. Alleen als het echt heel warm is zou blote onderbenen wel fijner aanvoelen maar juist bij hoge temperaturen is de compressie weer extra belangrijk.
De trail die ik ga lopen is de Sallandtrail. Nou ja hopen natuurlijk dat er tegen die tijd niet allemaal evenementen afgelast worden.
Jnien schreef:Greetje63 schreef:Neem bijna nooit mijn telefoon mee. Als ik verdwaal dan zoek ik gewoon wat langer. En als er echt wat serieus met mij gebeurd kan ik toch zelf niet bellen.
intervallen vind ik juist leuk. Maar dan echte intervallen. Dus gedoseerde stukken rondom het omslagpunt afgewisseld met korte herstelpauzes. Maar de run-walk-run van Galloway is natuurlijk helemaal iets anders. Daar is het deels wandelen een blijvend onderdeel van de trainingen en wedstrijden. Poes als je geen wandelstukjes wil maar wel op je loophouding wil blijven letten tijdens een duurloop dan kan iedere 10min even kort versnellen al de oplossing zijn.
Compressie kousen gebruik ik altijd bij alle trainingen en wedstrijden. Ik loop alleen met lange tight als het koud is en dan is een dubbele laag op de onderbenen niet te warm. Alleen als het echt heel warm is zou blote onderbenen wel fijner aanvoelen maar juist bij hoge temperaturen is de compressie weer extra belangrijk.
De trail die ik ga lopen is de Sallandtrail. Nou ja hopen natuurlijk dat er tegen die tijd niet allemaal evenementen afgelast worden.
En als je iemand vind die dringend hulp nodig heeft?
Mijn man neemt overigens zijn telefoon ook nooit mee met hardlopen.
Jnien schreef:Greetje63 schreef:
En als je iemand vind die dringend hulp nodig heeft?
Mijn man neemt overigens zijn telefoon ook nooit mee met hardlopen.
Mama3 schreef:Ik heb vanavond ingeschreven voor de urbane trial in Utrecht over 3 weken, ben benieuwd. De filmpjes van de afgelopen 3 jaar zijn echt tof. Door de binnenstad, bioscoop, museum, rechtbank etc.
Ik heb er veel zin in.
Iemand van jullie zoiets weleens gedaan? Gaat dus niet op tijd, maar puur om de beleving. Ik heb voor 5 km ingeschreven maar halverwege kun je nog switchen naar 10 km. Verwacht dat ik dat wel doe als ik een paar toffe locaties ben binnen gegaan. Alhans, als ik mijn loopmaatje kan overtuigen.