Heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk mag alles rustig verlopen!
WinSel
Geplaatst: 23-12-17 16:31
Geen woorden voor.
Heel erg veel sterkte
Birdie60
Geplaatst: 23-12-17 16:32
Toch schrikken al weet je dat het gaat gebeuren. Dikke knuffel pris voor jou, en Marcel heel veel sterkte in deze rot tijd.
poetser
Geplaatst: 23-12-17 16:33
Heel veel sterkte Marcel. Je mag oprecht trots zijn op Priscilla. Bedankt om ons op de hoogte te brengen, te houden en onze berichten voor te lezen.
Met tranen in mijn ogen heb ik de laatste update gelezen. Ik hoop dat ze rustig kan inslapen.
Nant
Geplaatst: 23-12-17 16:34
Ondanks dat het er aan zat te komen is het toch verschrikkelijk om het nu te lezen. Heel veel sterkte, ik hoop dat alles heel rustig en vredig zal verlopen.
sweetheart
Geplaatst: 23-12-17 16:36
Pfoe...
Lieve Spice, Marcel en familie, Woorden schieten te kort op deze momenten... Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen in deze moeilijke tijd. Wij denken hier veel aan jullie. Alle lampjes van de kerstboom branden voor jou.
Pfoeh Marcel het slaat in als een bom. Ik wil je heel veel sterkte wensen! En voor priscilla.... rust zacht...
yvje86
Geplaatst: 23-12-17 17:10
Oh mennnn.. Jullie kerst zal zo ook nooit meer hetzelfde zijn, dat besef laat me vreselijk huilen.
Meid, ik hoop dat je zonder angst kunt gaan en los kunt laten. Marcel, wat fijn dat je aan ons laat weten hoe het ervoor staat. Je bent ons niets verplicht maar we leven vreselijk met jullie mee. Actief of onder de Kerstboom. In gedachten zijn sommige van ons eens of meerdere keren per dag bij jullie. Weet dat we meeleven en aan jullie denken.
Ik heb mijn avatar als kaarsje net als de kaarsjes in mijn huis in de hoop je wat licht te geven naar boven Pris. Zoals jij vroeg in de titel van je topic.
Shine like a star doorzetter!
SecretLIN
Geplaatst: 23-12-17 17:12
ook ik ben er stil van, dacht juist dat het nog redelijk ging(voor zover je zoiets kan vinden op zo'n moment) heel veel sterkte hoop dat ze haar rust kan vinden.. schrok toch enorm van dit bericht.
MoppieFilou
Geplaatst: 23-12-17 17:14
Dat komt binnen..
Met tranen in m'n ogen wil ik jullie allemaal ontzettend veel sterkte wensen! Ik zal je nooit, maar dan ook nooit vergeten liefste Pris!! Ik hoop dat je rustig kan gaan met je geliefden om je heen. Je hebt ontzettend hard gevochten Pris, en nu verdien je rust. Ik hoop je ooit weer te zien daarboven.
Ook heel veel sterkte aan Marcel en familie!
Slaap zacht, allerliefste, prachtige vrouw .
Neon
Geplaatst: 23-12-17 17:15
Sterkte lieve Priscilla en Marcel
Bedankt voor de waardevolle les die jullie ons gegeven hebben. We zullen jullie niet vergeten... de kaarsjes zullen blijven branden voor jullie...
Jeetje.... het klinkt misschien gek, maar door de redelijk positieve updates was ik in de volle overtuiging dat je toch nog een keer kerst mee zou kunnen maken met je familie. In plaats daarvan hoop ik dat je de rust vindt om weg te glijden. Marcel, heel veel sterkte. Al klinkt het zo leeg..
saskiakefie
Geplaatst: 23-12-17 17:21
Jee Spice.. Toch voelt het een beetje 'ineens' al zagen we het natuurlijk wel aankomen.. Heel veel sterkte Marcel, denk aan jullie
YazhiSien
Geplaatst: 23-12-17 17:22
Lang niet gereageerd, wel elke dag dit topic gevolgd. En dan komt het bericht waar we allemaal bang voor waren.
Marcel en familie heel erg veel sterkte de komende tijd...
Priscilla......respect, wat een dapper mens ben je....hopelijk heb je straks de rust en ben je pijnvrij....
Ook hier lang niet gereageerd maar ik wil je heel veel sterkte wensen Marcel Wat heb jij een prachtige vrouw en heeft ze gestreden tot het echt niet meer ging. Ik hoop dat ze in alle rust zal gaan. Ze zal nooit vergeten worden
soesie
Geplaatst: 23-12-17 17:27
Ik wens alle mensen die Pris liefhebben, veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Palmera
Geplaatst: 23-12-17 17:29
Ik heb eigenlijk niets meer te zeggen.
Ik hoop dat jullie deze laatste weken, extra weken eigenlijk, want Pris, wat was je sterk en wat heb je geknokt, elkaar nog alles hebben mogen zeggen. Elkaars liefde nog hebben mogen voelen en nog van elkaar hebben mogen genieten.
Ik hoop voor de famillie dat júist die extra intense tijd en alles wat er gezegd is hun kracht mag geven. Dat er ondanks de loeizware weken nog met een glimlach op die ijzersterke rots in jullie familie teruggekeken kan worden.
Heel veel sterkte. Ik hoop dat Pris nu vredig mag gaan.