Jaaaaa dat palette is echt waar dromen van gemaakt zijn. De inhoud is ook zo goed en volgens mij zijn beide helften magnetisch zodat je ook een 'half' palette kan pakken
Marrit13
Geplaatst: 10-08-16 07:13
Waaah gaaf! Ga zo ff op zoek naar foto's van de binnenkant
Ligt waarschijnlijk helemaal aan mij, maar het doet me zo erg denken aan een kinderpalette nee ik ben er geen fan van.. Kat von D vind ik leuk, too faced ook. Maar geen paletten van too faced omdat ik die te kinderachtig vormgegeven vind..
jessdaniels
Geplaatst: 10-08-16 10:34
Eight schreef:
Ligt waarschijnlijk helemaal aan mij, maar het doet me zo erg denken aan een kinderpalette nee ik ben er geen fan van.. Kat von D vind ik leuk, too faced ook. Maar geen paletten van too faced omdat ik die te kinderachtig vormgegeven vind..
Gelukkig is het alleen zo heftig rood in de volle zon Anders ben ik zonder makeup net een spook Maar ben er blij mee. Gisteravond gedaan. Heb ook nog 2 kleuren roze liggen en een donkerder rood en paars Ben beetje aan het experimenteren.
MissBambi
Geplaatst: 10-08-16 15:10
Zo dat is heftig! Staat je goed!
Vandaag paars gebruikt, mijn foto's komen nooit zo mooi uit zoals het in het echt is
Sorry voor die eerste mijn selfie face is beter, maar met mijn hooded eyes zie je dus niks van mijn make-up dan
UD-palette Naked 2 en paars van catrice deluxe trio eyeshadow gebruikt. Beetje concealer, poeder blush en higlighter en mijn wenkbrouwen
Wat groeien die krengen toch langzaam Als ze nou net zo vlot groeiden als mijn benen na een waxbeurt