Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldwynn schreef:Ik wil nog steeds heel graag een dubbele helix laten zetten, maar denk eerst een afspraak bij Mastillo in Ede (n.a.v. aanraden in dit topic) maken voor 3e gaatje en vragen om extra tijd om helix te bespreken. Zo weet ik niet of het handig is om ze tegelijkertijd te laten zetten, of apart van elkaar, en hoe zit het met het dragen van een cap en eventueel stof en viezigheid na t paardrijden.
Wilde ook altijd graag een conch, maar weet niet of dat handig is met de mn draadloze oordopjes van Samsung (buds pro). Lijkt me niet heel prettig zitten.
Iris82 schreef:Valerie93 schreef:Morgen is het zover voor mijn tepel piercings! Mijn god ben al redelijk nerveus
Succes. Ik heb ze van de week weer laten zetten. Mijne was dichtgegroeid en ik wilde er nu 2.
Vrij pijnlijk wel. Maar tis maar tijdelijk.
x_Jeanine_x schreef:Ja vond je het zo erg!!
Ik ben aan het nadenken welke kleur steentjes ik wil, zodat lina kan bestellen voor m'n oor. Moet alleen ff zoeken hoe die heet... die plek. Alleen dan een hondenpootje[ [url=m/4MpqI5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goldwynn schreef:Ja was heel fijn! Ze nam alle tijd en heel blij met deze keuze
Hoe maken jullie je (kraakbeen) piercings schoon? Ik heb de zoutoplossing spray meegenomen in de shop gister, en vandaag braaf non woven steriele gaasjes gehaald. Maar heb niet het idee dat ik echt wat doe daarmee. Lina had gezegd het gaasje 2x in tweeën te vouwen en dan kon ik met t puntje heel voorzichtig onder t steentje om daar schoon te maken. Maar ik heb echt het idee dat ik alleen mijn oor nat maak (iets met geen coördinatie links en dus ook een lading water in m'n oor) en vervolgens met het gaasje droogdep, zonder dat ik echt toegevoegde waarde lever aan de wond..
Goldwynn schreef:Het advies dat ik kreeg is juist dat ik hem niet heen en weer mocht bewegen (doet ook goed pijn). Dus jouw advies staat echt totaal haaks op het advies dat ik heb gehad. Ik kijk het even aan. Vanochtend moest ik douchen omdat er allemaal droog bloed aan de achterkant zat, vannacht per ongeluk toch aangestoten denk ik
deksel schreef:Goldwynn schreef:Het advies dat ik kreeg is juist dat ik hem niet heen en weer mocht bewegen (doet ook goed pijn). Dus jouw advies staat echt totaal haaks op het advies dat ik heb gehad. Ik kijk het even aan. Vanochtend moest ik douchen omdat er allemaal droog bloed aan de achterkant zat, vannacht per ongeluk toch aangestoten denk ik
Niet aan je piercing komen hoor. En al helemaal niet heen en weer bewegen. Dan kan het wondje niet goed genezen.