Dan zal je eerst moeten kijken welk merk je wil. Praktisch elk merk heeft wel een kleur die geschikt is voor french. Ik gebruik, uit m'n hoofd, "strawberry smoothie" van Bluesky.
F_Orumster
Geplaatst: 05-10-16 12:46
LadyMadonna schreef:
Dan zal je eerst moeten kijken welk merk je wil. Praktisch elk merk heeft wel een kleur die geschikt is voor french. Ik gebruik, uit m'n hoofd, "strawberry smoothie" van Bluesky.
O, die kleur ziet er mooi uit ladyM. Ik heb net wildwood flower erop gezet.
paddraigh
Geplaatst: 10-10-16 08:11
welke gel nagellak adviseren jullie, die goed blijft zitten ?zoveel merken...... ik heb wel eens een set gehad dat was niks mooie nagels gemaakt en lagen er zo af. maar werkte ook met lagen 3 in totaal , je hebt toch ook gel nagellak die je gewoon op kunt doen zonder al die extra lagen?
F_Orumster
Geplaatst: 10-10-16 09:24
Met gellak voor onder de lamp zit je ook op minstens 2 lagen (zonder kleurtje) of 3 met kleur. Ik zit meestal op 4-5 lagen, maar lak die lagen wel zo dun mogelijk (ik vind die dikke gellaknagels vreselijk). 2x basislaag, 1-2x kleur afhankelijk van de dekking en 1x toplaag.
Ik doe 1x basislaag, 2 kleur en 1 topcoat. Met welke reden gebruik jij 2 basislaagjes F_Orumster? Hecht het dan beter? Gewoon nieuwsgierig
F_Orumster
Geplaatst: 10-10-16 09:38
Mars schreef:
Ik doe 1x basislaag, 2 kleur en 1 topcoat. Met welke reden gebruik jij 2 basislaagjes F_Orumster? Hecht het dan beter? Gewoon nieuwsgierig
Soms doe ik 1 laag, soms 2, afhankelijk van hoe glad het al is getrokken met 1 laag. Ik merk dat het langer mooi blijft zitten met een laagje meer. Gisteravond aangebracht 5 laagjes (en ja mijn nagelriemen en handen zijn droog, ik ben lui aangelegd wat betreft smeren)
Nee na elke laag onder de lamp Anders komt het niet goed
paddraigh
Geplaatst: 10-10-16 10:18
haha ja snapte ik, dat had ik met de vorige gel lak ook, maar ik was in de veronderstelling dat er ook gellak was die gewoon als nagellak gesmeerd kon worden zonder lagen.. en dan wel of niet onder de lamp?
dom heb toen zo maar alles weggeven ...
Skessa_
Geplaatst: 10-10-16 10:20
Gel lak moet altijd onder de lamp... Anders is het gewoon nagellak met "gel effect"
ok ben ik ook uit die droom geholpen haha welk merk bevalt echt goed en blijft echt zitten! mijn vorige set was er echt zo af. dat heb ik dus niet meer, of welke starterset is aan te raden
Skessa_
Geplaatst: 10-10-16 10:28
Of t goed blijft zitten is vooral afhankelijk van je eigen nagels
Wat bij jou goed blijft zitten, kan er bij mij met een dag afliggen en andersom. Dat is dus moeilijk te zeggen helaas!
Ik weet dat heel veel tevreden zijn over pink gellac, echter heb ik enorm vette nagels en dus viel t er bij mij zo af.. ik heb nu gelish incl de foundation en topcoat van gelish en ben helemaal verkocht!