Mijn ouders hebben het er ook niet zo op, maar ze zijn wel steeds meer open minded erover.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

7 september komen de lijnen op zijn binnen arm en daarna nog een keer inkleuren en dan is 'Project linkerarm/borst' afgerond. 
Citaat:Mijn vader haatte tattoo's altijd en vond het 3x niks, maar hij begint het steeds meer te waarderen, dus ik vond dit zo ontzettend schattig.
(morgen word ik 27 en ben al bijna 2 jaar samenwonend, maar toch heeft de mening van mn ouders veel invloed op me
) 
! Ik ben echt een schijterd en zie er wel tegen op, maar wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden
MyLittleLove schreef:[ Afbeelding ]
Nicole schreef:[ Afbeelding ]
Eleionomae schreef:[ Afbeelding ]

Ik heb nu ook verder nergens last van, het voelt een heel klein beetje beurs aan maar heb vannacht gewoon op deze schouder kunnen slapen. Wordt dat nog erger of is dit een beetje hoe het blijft? Het bloedt ook totaal niet (alleen direct na het zetten) en er komt ook geen wondvocht uit. Dus heb geen korstjes en geen jeuk. Ik was het 's ochtends en 's avonds met Unicura en smeer het daarna in met Bepanthen. Ik weet dat ik mag douchen, maar ik vroeg me af of ik ook 'gewoon' mijn haar kan wassen? Is het erg als er met uitspoelen shampoo overheen komt? Ukkiee schreef:Ik weet dat ik mag douchen, maar ik vroeg me af of ik ook 'gewoon' mijn haar kan wassen? Is het erg als er met uitspoelen shampoo overheen komt?
Weet niet wat aangeraden wordt, maar ik had er geen last van.