Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:xNavatu schreef:Ik vind die texturizer salt spray va Toni & Guy echt niets.. gaat mn haar echt vies van plakken en het voelt alles behalve fijn aan..
Hier precies dezelfde ervaring. Vind het naar spul
Celiien schreef:
Ik ben nu heel erg tevreden met mijn kapselhet valt lekker, glanst en is makkelijk te verzorgen en te stylen.
Een dingetje. Ik kring in mijn highlights uitgroei![]()
Dus ik ben van plan om zelf mijn haar te verven, ivm dikte van mijn haar wel twee verpakkingen nodig ben ik bang
Maar ik snap niet zo goed welke kleurcodering ik moet gebruiken. Ik ben van mezelf bruin tot donkerbruin, en heb caramel/toffee highlights erin. Nu wil ik dus naar een egale, wel warme bruine kleur terug. Ik zat dus te denken aan Garnier Olia 4.15 chocoladebruin. Of 5.3 goudbruin? . Maar heeft iemand nog suggesties?
Celiien schreef:Celiien schreef:
Ik ben nu heel erg tevreden met mijn kapselhet valt lekker, glanst en is makkelijk te verzorgen en te stylen.
Een dingetje. Ik kring in mijn highlights uitgroei![]()
Dus ik ben van plan om zelf mijn haar te verven, ivm dikte van mijn haar wel twee verpakkingen nodig ben ik bang
Maar ik snap niet zo goed welke kleurcodering ik moet gebruiken. Ik ben van mezelf bruin tot donkerbruin, en heb caramel/toffee highlights erin. Nu wil ik dus naar een egale, wel warme bruine kleur terug. Ik zat dus te denken aan Garnier Olia 4.15 chocoladebruin. Of 5.3 goudbruin? . Maar heeft iemand nog suggesties?
Ik ga uiteindelijk morgen toch maar naar de kapper![]()
billionache schreef:Val ik weer binnen met een vraag
Ik heb van nature krullend en pluizig haar. Nu wil ik graag niet-pluizende, mooi vallende krullen. En soms is dit ook het geval maar meestal ziet het er niet uit () ik ben dus op zoek naar shampoo/conditioner combi die goed voor mij werkt en waardoor mijn krullen gewoon leuk vallen. Ik droog mijn haar natuurlijk niet met een haardroger maar gewoon aan de lucht. Frizz Ease van John Frieda heb ik al geprobeerd maar daar lijkt m'n haar sneller vet van te worden. Over het serum van Frizz Ease ben ik dan wel te spreken.
En ohja: sinds kort is het ook gekleurd.
Ssmarty schreef:Iemand ervaring met een van deze methodes?
Vooral de hibiscus thee ben ik benieuwd naar, dat schijnt ook nog eens heel gezond voor je haar te zijn.
http://www.wiekiest.nl/kies-beauty/kies ... maken.html
unihorses schreef:ik heb mijn haar bruin geverft maar ipv bruin is het gewoon helemaal zwart geworden ( terwijl ik blond was dus volgens dat doosje hoort het niet eens heel donkerbruin te worden??? ) iemand een oplossing?