Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkers4ever schreef:Hier mensen ervaring met carazette , qlaira of zoely als andere pillen niet bevielen? (hoofdpijn, en andere bijwerkingen)
Resistance schreef:Heeft er iemand ervaring met de anticonceptiepleister? Ik ben aan de pil maar merk dat ik toch wel last heb van de hormonen. Mijn huisarts heeft toen de anticonceptiepleister aangeraden, maar is dat wat? Je krijgt 10% van het aantal hormonen van de pil binnen, aanzienlijk minder dus, en dat spreekt mij erg aan. Toch lijkt het me een beetje onhandig i.v.m douchen en zwemmen enzo. Wat nou als je in bed rolt, gaat hij er dan niet af?
Resistance schreef:Heeft er iemand ervaring met de anticonceptiepleister? Ik ben aan de pil maar merk dat ik toch wel last heb van de hormonen. Mijn huisarts heeft toen de anticonceptiepleister aangeraden, maar is dat wat? Je krijgt 10% van het aantal hormonen van de pil binnen, aanzienlijk minder dus, en dat spreekt mij erg aan. Toch lijkt het me een beetje onhandig i.v.m douchen en zwemmen enzo. Wat nou als je in bed rolt, gaat hij er dan niet af?
meisje_ schreef:Hallo dames,
ik heb even een paar vraagjes omtrent mirena spiraal en de pil.
Hebben de mirena gebruiksters ook zoveel last van een verminderd tot geen libido met de mirena? Met de pil (microgyon 30) had ik hier helemaal geen last van.
En als ik weer terug wil aan de pil, is het dan handig een week voor het verwijderen van de spiraal al met de pil te beginnen?