Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leeslampje schreef:Ik lees veel over fietsen en hartslag. Hoe meten jullie je hartslag tijdens het fietsen? Sporthorloge?
fleurtjeuh schreef:Ondanks de lamlendigheid van de warnte en het feit dat mn lichaam veel vocht vast houdt toch even een klein rondje(11 km) gaan fietsen.
Ging beter dan verwacht, ondanks de tegenwind om de eerste helft.
Tegen het einde zelfs nog een goed stuk kunnen doortrappen voor een iets hogere hartslag.
Voel me nu weer wat beter.
Mijn hoofd heeft moeite met het erkennen van het feit dat ik me bijna altijd beter voel na bewegen, maar dat zal het depressieve deel in mij zijn. Hopelijk verbetert dat ook met de tijd.
culaccino schreef:Ja, Sakura zegt het mooi! Die verbetering komt vanzelf, ik vind het zelf altijd wel tof om te merken hoe je kracht en conditie opbouwt met fietsen. Ook met kleine rondjes. En inderdaad, je doet het voor jezelf!
Irritant van die wegafsluitingen, MuSLi. Klinkt erg Italiaans, of was dit alweer in een ander land?![]()
Ik heb een Lezyne voor navigatie en daar ben ik tot nu toe niet heel blij mee, maar misschien begrijpen we elkaar niet![]()
Nu we het toch over spullen hebben: iemand nog tips voor fijne fietsbrillen? Ik zie enorme prijsverschillen... En fietsen jullie met doorzichtige of gekleurde glazen?
culaccino schreef:Nu we het toch over spullen hebben: iemand nog tips voor fijne fietsbrillen? Ik zie enorme prijsverschillen... En fietsen jullie met doorzichtige of gekleurde glazen?
culaccino schreef:Ah, goede tip om brillen te passen met helm!Thanks!
MuSLi schreef:@Time2Tri, m'n man heeft het uitgezocht, ik krijg hem namelijk voor m'n verjaardag.