ik krijg er binnenkort een

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlynnlOver schreef:Doet een Navelpiercing pijn?
ik krijg er binnenkort een
xxsweet schreef:poes schreef:Hoe lang eh, moet je trouwens, blaaf blijven als koppel zeg maar na het piercen?
En heb je een horizontale of verticale? En wat zijn de verschillen, ik kan het zo niet vinden op internet.
Ik zag verschillende dingen staan.
Er waren zelfs mensen die zeiden dat het genezen maar 2 weken duurde.
Dat zou misschien wel kunnen maar bij mij was het na die periode nog wel gevoelig.
Ik geloof dat de piercer tegen mij zei dat je het beste een maand kon wachten maar dat et ook erg verschild per persoon.
Ik zou het gewoon, als je één hebt, proberen en als het gevoelig is afblazen.
Ik heb een horizontale.
Een verticale raakt je klit niet en daar heb je dus minder genot van tenzij je er een ringetje door doet met een balletje of hangertje eraan.
Van een horizontale wordt op internet gezegd dat hij je altijd stimuleert, maar daar heb ik nooit last van. Jaa, soms als ik fiets.
Ik wou persoonlijk een horizontale omdat hij (volgens mij) maar 1x door het vel gaat. Dat weet ik niet helemaal zeker maar zo'n idee heb ik erbij
Sleipnir schreef:Goed schoonhouden. Het gebeurt best vaak dat er bij een industrial wild vlees komt, vaak in de vorm van een bult. Ik had ook een bult achter mijn industrial, die is vanzelf weer weggegaan. Als het heel erg begint te ontsteken moet je weer even terug gaan naar de piercer. Ik ben een groot industrial fan. Heb er zelfs een in mijn navel
xxsweet schreef:Ik heb een horizontale.
Een verticale raakt je klit niet en daar heb je dus minder genot van tenzij je er een ringetje door doet met een balletje of hangertje eraan.
Van een horizontale wordt op internet gezegd dat hij je altijd stimuleert, maar daar heb ik nooit last van. Jaa, soms als ik fiets.
Ik wou persoonlijk een horizontale omdat hij (volgens mij) maar 1x door het vel gaat. Dat weet ik niet helemaal zeker maar zo'n idee heb ik erbij
Sleipnir schreef:Goed schoonhouden. Het gebeurt best vaak dat er bij een industrial wild vlees komt, vaak in de vorm van een bult. Ik had ook een bult achter mijn industrial, die is vanzelf weer weggegaan. Als het heel erg begint te ontsteken moet je weer even terug gaan naar de piercer. Ik ben een groot industrial fan. Heb er zelfs een in mijn navel
Lous schreef:Sleipnir schreef:Goed schoonhouden. Het gebeurt best vaak dat er bij een industrial wild vlees komt, vaak in de vorm van een bult. Ik had ook een bult achter mijn industrial, die is vanzelf weer weggegaan. Als het heel erg begint te ontsteken moet je weer even terug gaan naar de piercer. Ik ben een groot industrial fan. Heb er zelfs een in mijn navel
Dus is dat het ene bolletje aan de bovenkant, dan door het gat van de navel(daar zie je een stuk van het staafje en aan de onderkant het andere bolletje??
AppartWel origineel.
milo schreef:ieeeh!!! dat heb ik nog nooit gezien!!! dus erzit een vet grote staafje in? hoe kan je 2 aparte sieraden erin doen dan?
wat een grappig gezicht!!!
Sleipnir schreef:Als je 2 aparte sieraden hebt, heb je 4 bolletjes. 2 aan de buitenzijde ( afstand dus 6 cm) en 2 aan de binnenzijde, als het ware, waardoor je die staaf in het midden niet hebt.
Overigens is het geen aanrader om deze piercing te laten zetten. Het is redelijk pijnlijk en het duurde bij mij echt verschrikkelijk lang voordat mijn navel ontstekingsvrij was, omdat er redelijk wat druk op de huid staat. Ik heb 'm vorig jaar december laten zetten, en in september dit jaar zag hij er eindelijk gaaf uit, ondanks de vele zorg die ik eraan heb besteed.
Maaik schreef:AUW AUW AUW! Jeetje wat lijkt mij dat een pijn doen.
Zoiets zou ik dus nooit laten zetten.
http://members.home.nl/vien-les/
Heeft hele leuke piercings bij Chirurgisch Staal, alleen is dat dan wel slim om zo'n piercing te nemen ivm de eventutel nikkel?