Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Deertje schreef:ik haal ze in België bij de apotheek en betaal nu dit:
1 x 4 dos. 2,5 mg / 1 dos. € 179,78
1 x 4 dos. 5 mg / 1 dos. € 241,16
1 x 4 dos. 7,5 mg / 1 dos. € 333,23
1 x 4 dos. 10 mg / 1 dos. € 333,23
1 x 4 dos. 12,5 mg / 1 dos. € 410,88
1 x 4 dos. 15 mg / 1 dos. € 410,88
Dieuwke_ schreef:Ik tikte vanochtend de -10 kg aan en ik ben er zo blij mee! Vanaf volgende week ga ik ook weer onder begeleiding de fitness in. Ik merk wel dat alles wat slapper wordt, dus het is nu tijd om mijn krachttraining na jaren weer op te pakken. Ik heb er zin in
raket schreef:Deertje schreef:ik haal ze in België bij de apotheek en betaal nu dit:
1 x 4 dos. 2,5 mg / 1 dos. € 179,78
1 x 4 dos. 5 mg / 1 dos. € 241,16
1 x 4 dos. 7,5 mg / 1 dos. € 333,23
1 x 4 dos. 10 mg / 1 dos. € 333,23
1 x 4 dos. 12,5 mg / 1 dos. € 410,88
1 x 4 dos. 15 mg / 1 dos. € 410,88
Ik woon ook vlakbij de grens.
Kan ik daar gewoon terecht met een Nederlands ziekenhuisrecept?
Ik ga der toch al paardenvoer halen en tanken
Deertje schreef:Nee helaas. Mijn huisarts is ook Belgisch. Omdat ik aan de grens woon, en ik ook in België werk, zit ik bij de Belgische zorgverzekering ipv de Nederlandse. Scheelt een hoop
opisop_shop schreef:Deertje schreef:Nee helaas. Mijn huisarts is ook Belgisch. Omdat ik aan de grens woon, en ik ook in België werk, zit ik bij de Belgische zorgverzekering ipv de Nederlandse. Scheelt een hoop
Zou echt geen verschil moeten maken hoor. Ik als Nederlander die in Oostenrijk woon haal mijn spuit in Duitsland![]()
Binnen Europa zou dat bij mijn weten geen probleem moeten opleveren. Gewoon even een apotheek mailen met je vraag.
secricible schreef:het is een supplement met Glucomann (konjac gum), op het moment heel populair rondom afvallen. Als je daar op googled vind je wel meer.
Kort gezegd zuigt het water op en zorgt daarmee voor "loze vulling" in je maag waardoor je je meer verzadigd voelt.
Jester_ schreef:Maar dat is natuurlijk met afbouwen van de spuiten ook..
Aight schreef:secricible schreef:het is een supplement met Glucomann (konjac gum), op het moment heel populair rondom afvallen. Als je daar op googled vind je wel meer.
Kort gezegd zuigt het water op en zorgt daarmee voor "loze vulling" in je maag waardoor je je meer verzadigd voelt.
Hetzelfde kan je bereiken zonder pillen door meer vezelrijke producten te eten (volkoren, groenten, havermout, lepel chiazaad door de yoghurt etc.). Met die pillen verander je niks aan je eetpatroon en je mag ze volgens de bijsluiter niet langer dan 30 dagen gebruiken (daar zal vast een reden voor zijn). Dus de honger komt dan weer terug als je stopt, want je maag mist dan die vulling.