BusyMissy wat een pech, gelukkig dat het met een sisser afliep. Onze concierge op school viel ook van de ladder af toen hij een bal van het dak haalde. Hij had zijn bovenbeen en pols gebroken en is al twee keer geopereerd. Geen grappige dingen dat!
Wel lekker weer, nieuwe schoenen Puera. Veel fijne kilometers gewenst! Ja die prijs voor Rotterdam, echt duur.
Danseresje wat heb je veel op de planning staan, ik vind jou zo stoer. Echt knap al die afstanden die je wandelt. Ik vind het leuk om er af en toe wat over te horen!
Sherivey
Geplaatst: 08-04-25 07:21
Busymissy, aiii wat een pech! Sterkte!
Puera, ben benieuwd hoe de schoenen bevallen.
Startbewijzen voor Rotterdam zijn €150 geloof ik. Een van de redenen dat ik 'm niet meer loop, samen met het belachelijke aantal startplekken. Maargoed, ik ben ook nog altijd voor het stellen van eisen om een marathon te mogen lopen. Aantonen dat je een halve binnen bepaalde tijd gefinished hebt, voor je mee kan doen. Scheelt een hoop 'dagjeslopers'.
Vanochtend een fijne ronde gelopen. Eerst 2 km inlopen, dan 5x 5 minuten tempo, 3 minuten herstel, daarna 2 km uitlopen.
En mn vo2 max is een puntje omhoog
muppetmayo
Geplaatst: 08-04-25 08:38
Danseresje wat jammer dat je even stopt met hardlopen, maar zeker begrijpelijk. Wat een indrukwekkende lijst met enorme wandelingen zeg Echt enorm knap en stoer! Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je alles op barefoot schoenen loopt, dat zou voor mij veel te weinig demping zijn. Dat heb je wel echt op moeten bouwen denk ik? Ik ga inderdaad eens puzzelen met tempo en aantal keer per week trainen.
Fenn jij ook bedankt voor de tip om rustig aan te doen, ik ga eens kijken of ik mezelf wat rustiger kan houden.
Suliko en Goof ik moest heel hard lachen om jullie billetjes in push up leggings Iets voor de meeting die gaat plaatsvinden?
Puera ook al nieuwe schoenen, leuk! Is dat besmettelijk hier in het topic? Dan mag mijn bankrekening ook wel gaan oppassen
Busymissy jij ook bedankt voor je tips! Ik ben ook eens terug gaan denken naar de vorige opbouw, en toen liep ik inderdaad minder (qua aantal keer per week) omdat ik dus in mijn alleentje lopen niet leuk vond. Goede om voor nu even terug te gaan naar 2x per week. Wat schrikken van de ladder! Precies op een rotpunt terecht gekomen ook zo te lezen Doe maar even rustig aan!
Sherivey jeetje! 150 euro voor een ticket? Wat bizar! En wat loop jij toch stabiel en snel, valt me steeds weer op (net als het vroege tijdstip wat ik steeds weer knap vind hahaha)
Ik heb 120 euro voor Rotterdam betaald, was vrij snel met inschrijven.
O jeetje Busy wat schrikken die ladder!
Leonie begin je ook al een beetje zenuwachtig te worden haha. Ik wel. En ben niet zo blij met de weersvoorspellingen, ik kan echt niet tegen warmte. Maar ik laat het los, geen invloed op het weer.
Ik vind 120 nog steeds veel Betaalde voor 2023 geloof ik 75 euro
leonie87
Geplaatst: 08-04-25 09:12
Zoooo er is hier gisteren even een sneltrein voorbij gereden in het topic ga kijken of ik op iedereen kan reageren.
Owja steken in je zij kunnen heel veel oorzaken hebben, niet alleen eten. Eigenlijk zijn ze er nog niet over uit wat de reden is. Het kan ook ademhaling zijn of te weinig eten bv. En zo nog heel veel meer.
Sherivey oe lekker aan de verf? Succes! En rekken en strekken. Ik doe het vrijwel nooit. Ben ook echt niet lenig! En VO2 weer puntje omhoog. Goed bezig hoor!
Wauw Lies jij wil dus in een traithlon, de marathon op het einde op 05:00 lopen? Of is het 10km? Weet niet wat de afstanden zijn bij een cross triathlon?
He bah Samantha ik kam me voorstellen dat je hoofd even vol is met zulke nare gebeurtenissen. heel veel sterkte daar. ik probeer er zo min mogelijk aan te denken want dan word ik wel echt nerveus... Vind het heel spannend en probeer dat wel echt te bagitaliseren door te zeggen joh, je hoeft alleen maar te lopen. Het is geen dressuurproef op een kampioenschap ofzo waar je maar 1 kans krijgt om ieder onderdeel goed te doen en er een jury voor alles punten geeft. Je hoeft alleen maar van start naar finisch te lopen om jou tempo. Helpt een beetje. Het weer, tja ik zie van alles voorbij komen. Ik vind eigenlijk alles best als het maar niet regent. Maar zoals je al zegt, we hebben er toch geen invloed op.
Fenn, Pijnlijke kuiten, bij mij werkte niks tot ik dry needling heb gedaan. De knopen die erin zaten gingen er gewoon niet uit met welke massage dan ook. En eten lukt me wel. Ben sinds de zwangerschap niet zo waar geweest als nu Kreeg zoveel honger van al dat trainen, niet normaal!
Oe Namiro, de efteling! Love it Ik ga morgen weer
Suliko, Mooie uitleg! En nieuwe schoenen Die zijn nu al op gelopen alleen door ernaar te kijken bij jou volgens mij . Ik sluit me aan bij iedereen dat je fijn schrijft en ook heel respectvol kan reageren. Lange verhalen zijn niet erg. Ik geniet ook altijd zo van jou verhalen als je met de fiets weg bent. Thx voor je tips van het broekje. komt nu natuurlijk te laat maar ik denk wel dat ik dus naar zoiets toe moet want die belts blijven misbruik maken van mijn peer vrees ik ennuh ik kan misschien ook wel aansluiten voor een run als ik terug ben uit FR.
Sv fijn dat je vader elke dag wat beter gaat.
Danseresje Kan me als verpleegkundige voorstellen dat je niet zit te wachten op nog meer oefeningen tijdens het werk. Je bent immers als actief genoeg. Er zijn wel oefeningen die je ook staand zou kunnen doen, mocht je willen Snap wel dat je nu de focus even legt op lopen als je merkt dat het dus toch klachten geeft. Wat je zou kunnen doen (lekker zelf kijken wat je hiermee doet he) is 1x in de week blijven lopen. Dan onderhoud je jezelf wel op een zeker niveau en houd je wellicht ook de voordelen ervan zonder de nadelen.
Puera ook nieuwe schoenen! Die zijn vrij zacht toch als ik het goed voor ogen heb?
BusyMissy Ownee hopelijk valt het mee want stuitje doet zo vreselijk pijn en kan zo lang duren ook.. De tickets van Rotterdam worden in waves verkocht. Eerste wave is voor elite lopers en mensen die hem al 10x gelopen hebben. Zij betalen €100. Daarna gaan de tickets in de normale sale en steeds als er x aantal zijn verkocht, gaat de prijs met €10 omhoog. De laatste wave betaald €150 of €160. Ik heb die van mijn overgenomen van iemand voor €145 Vind het ook echt bizar veel geld om mezelf naar de vernieling te lopen . Om die reden en om de drukte echt overwogen om Leiden te kiezen. Maar Rotterdam schijnt toch wel echt iets speciaals te zijn. Dus ik dacht, als ik het dan 1x doe, dan doe ik het maar meteen daar.
Vanmorgen werd ik wakker met Body battery, 100, Status piek, Training readyness 98% . Dit heb ik nog nooit gehad . Ik blijf alleen wat last houden van mijn been en dat baart me een beetje zorgen. Vandaag nog een korte interval op de planning dus dan kan ik het even voelen. Conditioneel en mentaal ben ik er iig helemaal klaar voor
Lisitano
Geplaatst: 08-04-25 09:33
Ik leef erg mee met jullie richting de marathon, lijkt me zo tof! Ik durf niet. Ik kijk nu al uit naar jullie verslagen! Gaat vast helemaal goed komen. Mooi vergelijk Leonie, met die dressuurproef. Zo mag ik er ook wat vaker naar kijken.
Suliko, wat een leerzaam stukje van jouw analyse. Ik ga ook eens proberen hoe dat voelt. Die 28 km trail van jou in dat tempo is wederom inspirerend en motiverend; wauw wat ga jij lekker!
Germie, fijn dat de 8 mijl boven verwachting ging. Ik vermoedde eerlijk gezegd al dat het je best prima af zou gaan. Medaille dik verdiend!
Busy, ai dat klinkt zo pijnlijk. Sterkte, wat een val joh.
SV, ik had het op insta al gezegd maar wat een toffe tattoo Roofvogels vind ik zo ontzettend mooi, de mooiste vogels in mijn optiek. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Sterkte met je vader.
Sherivey, lekker dat puntje omhoog! Ik ben nu wel benieuwd naar je echte leeftijd Die fitnessleeftijd is bij mij altijd maar 3-4 jaar lager dan mijn werkelijke. En ik ben in de afgelopen maanden 2 punten VO2 max omlaag gegaan Garmin is niet zo lief voor mij laatste tijd
Lies, wanneer is je triatlon? Ik vind dat zo ontzettend knap, ziet er altijd heel tof uit!
Samantha, veel sterkte. Wat een rotte periode zo, logisch dat je hoofd even vol zit
Puera, altijd lekker nieuwe schoenen!
Ik lees mee maar op de telefoon is het bijna niet te doen elke keer bijleesposts te maken. Ik ga nu even lopen, vanmiddag sportschool en vanavond een rustige trail met de hond. Sportief dagje dus. Ik zit nog steeds niet helemaal lekker in het lopen, veel twijfelen aan mezelf, me niet fit en klaar voelen. Tijdens het lopen blijft dat stemmetje ook maar zeggen dat ik het niet goed doe. Ik wil niet stoppen, ik wil juist even door en goed ook. Even die vlam aanwakkeren. Maar het kost wel moeite zeg. Jullie prestaties moedigen me aan maar ik kan dan ook wel vergelijken en nóg meer denken dat ik het gewoon niet kan. Onzin natuurlijk, niet lang geleden ging ik ook heel lekker. Klaagmodus uit Ik heb zondagochtend vroeg in elk geval weer met mijn maatje kunnen lopen, al was die hele 7,5 km ook een strijd tegen mezelf.
Vorige week had ik een lange duurloop staan waarbij ik pas na 11 km een beetje zin kreeg. Het was prachtig weer, ik liep door duin en over strand en toch was ik strontchagrijnig. Mijn zone 2 is blijkbaar ook rond 7:00/7:20 per km. Dat zou toch echt beter moeten gaan na alles wat ik opgebouwd heb Maar goed, we gaan stug door en de kilometers moeten omhoog voor de KvS. Daarna las ik even een pauze van de duurlopen in geloof ik. Heeft iemand van jullie weleens zo’n dip gehad en hoe ging je daarmee om? Ik denk erover me bij een atletiekvereniging in te schrijven zodat ik wat mee gelift word. Hoop ik
Lisitano, ik ben 31 Heerlijk, die foto met je hond! De enige echt lange dip die ik gehad heb, was vlak voor ik overtraind raakte. Als ik naar mn zones kijk, dan zou ik bijna moeten run-walk-runnen, wil ik in zone 2 blijven. Maar ik loop eerlijk gezegd heel comfortabel in zone 3. Als ik langzamer ga lopen, dan ga ik dat voelen in mn knieën en rug.
germie
Geplaatst: 08-04-25 09:44
Sherivey schreef:
Ik vind 120 nog steeds veel Betaalde voor 2023 geloof ik 75 euro
Was Amsterdam dan geen 160? Dus nog duurder? De prijzen stijgen echt overal enorm. Voor een halve marathon in Groningen is het ook al 36.50. Maar ook trailevents zit op 38-39 euro inclusief medaille en daar hoeft niet eens een weg voor afgesloten te worden, en er is maar 1 verzorgingspost want je loopt rondjes, maar verhoudingsgewijs weinig verzorgingsposten t.o.v. wegwedstrijden vind ik. En toch zijn ze altijd vol. Heb ook het idee dat trail momenteel ook erg 'hot' is. Vind het zelf ook wel leuk om te doen hoor en heb nog eentje opgegeven van trailevents, maar ik selecteer wel wegens de inschrijfkosten (en brandstofkosten). En als het vol is, en men is bereid dat te betalen, dan vraagt men het ook.
Ik heb in Cyprus 43 euro betaald voor de hele marathon, dat werd later 60 euro (ik had nog een voorinschrijving). Voor dat geld kreeg je ook 3 dagen een OV-kaart, en de straten waren afgezet tijdens de marathon, elke 2.5km water en sportdrank en soms ook dus gelletjes en fruit.
Londen is 220 pond ofzo, dus echt duur.
Ik had vorig jaar ook een urban trail gedaan, die was maar 6 euro inclusief medaille, dus daar hebben ze veel sponsoren. Wegen waren niet afgezet, je liep over de stoep en bij kruispunten stonden verkeersregelaars. Dat was prima. Wordt georganiseerd door een stichting. De urban trail in Groningen van afgelopen weekend was een flink stuk duurder en ook daar waren wegen niet afgezet, en wordt georganiseerd door een commerciele partij die meerdere runs in Groningen organiseert. Dus hier wordt er winst gemaakt.
Inschrijfgelden wisselen dus enorm. En het is niet zo dat duurder altijd beter betekent is mijn ervaring. Soms is het ook puur omdat iets populair is dat men meer vraagt. En soms zitten er meer kosten aan de organisatie omdat de wegen afgezet moeten worden e.d. En vergeet niet dat gemeentes er vaak ook een slaatje uit slaan door geld te vragen voor de vergunning.
Lisitano, en toch heb ik weer spierpijn, zondag nergens last van, nu behoorlijk erg. Dat zal wel nooit over gaan bij mij. Maar ben wel blij dat het gewoon ging.
muppetmayo
Geplaatst: 08-04-25 09:56
Leonie je bent er klaar voor zo te lezen
Samantha ik snap wel dat je een beetje nerveus wordt inmiddels. Ik vind de gedachte van Leonie heel mooi Ook jij kunt het!
Lisitano wat balen dat je in een dipje zit. Volgens mij doe je het juist hartstikke goed! Maar wat anderen aangeven kan zelf heel anders voelen, ik snap je daarin wel. Is het wellicht een gek idee om niet te kijken op je horloge of deze zelfs eens thuis te laten, zodat je op je gevoel kunt lopen en je niet laat leiden (of in jouw geval lijden) door je tijden/zones/etc? Dan heb je niet je training getrackt, maar misschien kun je het dan wat makkelijker los laten tijdens het lopen? Als het dan weer goed voelt kun je hem vanzelf weer om doen. Ik zeg maar iets geks hoor, ik ben hier verre van de expert. Wel echt hele mooie foto's weer!
Door jullie aangestoken, waar halen jullie je hardloopschoenen? Ik vind het eigenlijk zonde om nu alles te laten meten/kijken/etc, ik loop toch nog als een natte krant Twijfel om misschien dezelfde schoenen te bestellen als ik nu heb, maar dan nieuw. Dan weet ik iig zeker dat het schuim/zool goed dempt, de schoenen hebben toch langere tijd werkeloos stil gestaan.
Ik heb voor zowel mijn Cliftons als mijn Cielo's me laten adviseren in een winkel. En daarna kijk ik waar het online het goedkoopste is. Dus eerste paar netjes in winkel gekocht, daarna dus online. Wil ik een ander merk of model, dan denk ik dat ik naar Klahsen rij in Aschendorf. Die hebben ook heeeel veel en daar kun je gewoon passen, zonder loopanalyse. Maar tot nu toe dus de Clifton 9 als enige model en dus de Cielo X1 eerste model.
Fenn
Geplaatst: 08-04-25 13:01
Ik haal schoenen bijna altijd na advies in een winkel. Runtoday in Utrecht centrum is een favoriet. Ik vind het fijn en waardevol dat de winkels er zijn, dus schaf meestal daar ook de schoenen aan. Nu loop ik ook op 1 paar en koop nieuw als die bijna op zijn.
Lisitano
Geplaatst: 08-04-25 14:04
Muppetmayo, helemaal niet gek, heel goed idee. Iets wat ik heel moeilijk vind want ik vind die data zo enorm interessant en veel te belangrijk Ik weet niet of ik het kan haha, ik ga denk ik wel even instellen dat ik alleen zie hoe mijn hartslag is of ik hoe ver ik nog moet lopen qua tijd. Als het goed is kan dat.
Ik heb mijn schoenen vrijwel altijd via een analyse gekocht maar toevallig een aantal weken geleden gewoon online wat gekocht. Ik dacht het wel te kunnen voelen inmiddels. Ik heb zwabberenkels en overproneer maar toch heb ik voor neutrale schoenen gekozen. Ik vind ze tot nu toe heel fijn lopen. New Balance Fuelcell en de Adidas Ultraboost. Normaal loop ik vrijwel altijd op Hoka’s, daar heb ik nu de Gaviota oid van. Ik heb al een hele tijd braaf slechts een aantal schoenen en heb nu even wat meer keuze
Poeh Busymissy, dat is pijnlijk. Rustig aan he?! Hoop dat het snel wegtrekt. Lisitano, mooie foto's. Kak dat je een dip hebt. Ik herken het niet, maar ik loop wellicht ook minder lang, geen idee of dat meespeelt. Ik heb wel ooit een dip gehad in het niet verder kunnen opbouwen, het lukte me niet, maar ik heb wel altijd zin gehad.
Ik heb vandaag een tempotraining gelopen, een beetje gelijk aan die van Sherivey. Ik moest 3 blokken van 6 minuten op 5.35 lopen, maar dat lag me wat te hoog. Ik kreeg mijn ademhaling niet onder controle, had het erg warm. De 2e twee blokken liep ik netjes, de 3e lukte me niet meer. Maar goed, wel een lekker loopje.
horsii
Geplaatst: 08-04-25 18:58
Puera, fijn weer nieuwe schoenen.
Busymissy, auw.. klinkt erg pijnlijk. Beterschap
Sherivey, lekkere training.
Jeetje 150 euro. Dat heb ik zes en zeven jaar geleden gelukkig niet betaald.
Leonie, hopelijk vlug geen last meer van je been.
Germie, dat zijn betere prijzen.
Listiano, vervelend van je dipje. Hier werkt het dan altijd om geen eisen te stellen. En inschrijven voor een trail dan heb ik weer een stok achter de deur. Hardloop kleding aan en gaan en dan zie ik im het bos wel of het wandelen of hardlopen wordt. Gelukkig niet vaak last van.
Muppetmayo, ik ga altijd naar run2day Arnhem. Ik heb heel veel steun nodig ivm gescheurde enkelbanden en dezelfde bestellen werkt niet. Is er vaak toch net een aanpassing aan het model gedaan waardoor het voor mij niet passend is.
Goof, lekker gelopen.
Jullie kletsen zoveel, alles teruglezen is iets te veel.
Supervixen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-25 19:58
Hartstikke netjes hoor Goof. Zijn me nogal niet een pittige blokken zeg.
Hier net ook gelopen. 10.7km met 8 sprintjes erin om even wat anaerobe training te scoren. Garmin was redelijk blij met me, mijn prestatieconditie zat helemaal in de plus.
En de vliegtuigen vlogen allemaal een rondje hier... apart.
Emergency wc stop na 1.3km .. zie je aan mijn hartslag.
O ja die lucht zag ik ook net SV! Lekker gelopen ook!
Ik heb een rustige 6 gelopen door het bos grotendeels. Nog 500 meter wat sneller gelopen 1x. Morgenochtend fysio, vrijdag nog kort rondje lopen en dan is dat het.
Spannend Samantha. SV, dat is wel echt een rare lucht. Wel een mooie foto. Ik vind het knap dat jij wel gemiddeld 5.50 kan lopen zeg.
leonie87
Geplaatst: 08-04-25 21:04
Lisitano, lief dat je zo meeleeft. Ik durfde het ook heel lang niet en denk nu ook, hoezo dacht ik dat ik dit kon Dus dat onzekere ben je niet alleen in. Ben je niet gewoon heel streng voor jezelf? Misschien is het wel een goed idee van muppetmayo om je horloge zelfs gewoon eens thuis te laten en gewoon te lopen op gevoel? We vergeten nog wel eens dat we 5 of 10 jaar geleden allemaal zonder liepen. Maar misschien is dat wel et wat je nodig hebt, uit je hoofd, terug naar je gevoel en weer gaan genieten van het lopen ipv moeten? En wat kun je nou niet goed doen aan hardlopen, as je van de bank af komt, doe je het goed! En als je je er echt niet goed bij voelt op het moment, laat die Kvs dan gewoon schieten of pas je afstand aan. Wel hele gave plaatjes zo met de hond
Sherivey Het is ook lastig hoor die zone 2. en idd als je te laag in tempo gaat, gaat je techniek eraan.
muppetmayo absoluut naar een winkel gaan. Gaan voelen en laten adviseren (niet laten aanpraten dat is wat anders). Maar ga gewoon verschillende merken en schoenen voelen. En je hoeft niet meteen een schoen mee te nemen he. Online bestellen is heel tricky als je niet weet wat bij jou past. Zelfs als je gepast hebt in de winkel, er zitten zoveel kleine nuances in schoenen. Je moet dan echt heel specifiek een foto van de doos hebben met het nummer van het type om ze online terug te vinden. En heel eerlijk, als je heel wil blijven, dan is €10 of €20 meer het echt wel waard!
Goof goed gelopen. Had je wel voldoende rust gepakt tussen de herhalingen? Lijkt in je grafiekje alsof je alweer tempo was gaan maken voor dat "moest" ?
Wow wat gek die sporen in de lucht SV. Wel weer goed getraind! Ik vind die sprintjes erin altijd heel leuk zelf.
We hebben een soort gelijk schema Samantha
Zelf een korte interval gedaan. Ipv 10x 400 vandaag 4x400. Was even zoeken naar het juiste tempo Hartslag/Garmin En deze prachtige bomen staan weer in bloei
Mijn longen vonden het niet heel grappig. Hoop echt dat dat snel wegtrekt. Met lopen zelf had ik geen last, direct erna deed mijn been wel weer flink pijn. Ik mag vrijdag om 7:30 uur bij de fysio komen . Ze had geen plek meer maar wilde mij toch graag helpen. Zo kan ze me evt ook nog even tapen mocht ze denken dat het nodig is. Zucht.. Zou toch fijn zijn deze kleine rommeltjes zo vooraf. Word er heel onzeker van.
Supervixen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-25 21:12
Ja snap ik, maar je kunt het! Je hebt genoeg getraind en een super conditie. Zo prachtig al die bomen in bloei. Lekker loopje heb je gedaan. Mooie tempoblokjes.
Lekker Samantha, toch even eruit geweest.
Goof op de weg is 6 min/km meestal mijn rustige duurlooptempo.
Oh ja ik heb die techniek van Suliko proberen toe te passen! Ik had het idee dat ik er wel iets efficiënter mee liep, dat ik rechter op liep en dat het mijn bovenbenen wat meer kracht kostte omdat ik mijn voeten wat hoger optrok. Leuk om eens te proberen, zal het ook eens in het bos testen.
Lekker Leonie! En inderdaad hetzelfde schema, mijn fysio heeft mij er ook nog tussen gepropt omdat er iemand uitviel haha.
Die kleine pijntjes etc horen er wel bij, hoor het van iedereen, en zelf ook. Dan ineens een voet die pijn doet, dan weer een steek ergens. Ik ben ook zo’n kluns die over een stoeptegel of boomstronk struikelt dus ook daar voorzichtig mee zijn.
Eef_Bam
Geplaatst: 08-04-25 22:50
Danseresje: loop je ook hard op dezelfde barefoot schoenen als waar je mee wandelt? Misschien dat daar wel iets vandaan kan komen als je het zo hebt over je voeten. Zat laatst nog te denken dat het best apart is dat hardloopschoen en wandelschoenen zo verschillend zijn. Als ik bijvoorbeeld wandel op mijn hardloopschoenen krijg ik ook snel blaren. Met hardlopen nooit last van. Netjes Leonie en Goof, ben jaloers op jullie snelheid.
Vandaag een kort slakkenloopje gedaan, 67% in zone 2 met 7.20 minuut per km. Merk aan mijn enkels dat ik rustig aan moet doen, zijn wat gevoelig. Mentaal heb ik het wel even lastig, wil zondag fit aan de start komen maar helemaal niet lopen word ik ook zenuwachtig van. Maar ook een soort angst dat ik het niet red of ineens geblesseerd raak. Beetje hetzelfde als met paardrijden, zodra de wedstrijd dichterbij komt komen ook de twijfels. Hierna nog niks qua wedstrijden gepland en dat ga ik even zo houden en lekker genieten.