Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Echt enorm knap en stoer! Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je alles op barefoot schoenen loopt, dat zou voor mij veel te weinig demping zijn. Dat heb je wel echt op moeten bouwen denk ik?
Iets voor de meeting die gaat plaatsvinden?
Dan mag mijn bankrekening ook wel gaan oppassen
Doe maar even rustig aan!
Wat bizar!
ga kijken of ik op iedereen kan reageren.
Kreeg zoveel honger van al dat trainen, niet normaal!
Ik ga morgen weer
Die zijn nu al op gelopen alleen door ernaar te kijken bij jou volgens mij
. Ik sluit me aan bij iedereen dat je fijn schrijft en ook heel respectvol kan reageren. Lange verhalen zijn niet erg. Ik geniet ook altijd zo van jou verhalen als je met de fiets weg bent.
Die zijn vrij zacht toch als ik het goed voor ogen heb?
Vind het ook echt bizar veel geld om mezelf naar de vernieling te lopen
. Om die reden en om de drukte echt overwogen om Leiden te kiezen. Maar Rotterdam schijnt toch wel echt iets speciaals te zijn. Dus ik dacht, als ik het dan 1x doe, dan doe ik het maar meteen daar.
. Dit heb ik nog nooit gehad
. Ik blijf alleen wat last houden van mijn been en dat baart me een beetje zorgen.
Roofvogels vind ik zo ontzettend mooi, de mooiste vogels in mijn optiek. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Sterkte met je vader.
Garmin is niet zo lief voor mij laatste tijd

Ik heb zondagochtend vroeg in elk geval weer met mijn maatje kunnen lopen, al was die hele 7,5 km ook een strijd tegen mezelf. 

Maar goed, we gaan stug door en de kilometers moeten omhoog voor de KvS. Daarna las ik even een pauze van de duurlopen in geloof ik.

Sherivey schreef:Ik vind 120 nog steeds veel
Betaalde voor 2023 geloof ik 75 euro
Maar ben wel blij dat het gewoon ging.
Ook jij kunt het!
Ik vind het eigenlijk zonde om nu alles te laten meten/kijken/etc, ik loop toch nog als een natte krant
Twijfel om misschien dezelfde schoenen te bestellen als ik nu heb, maar dan nieuw. Dan weet ik iig zeker dat het schuim/zool goed dempt, de schoenen hebben toch langere tijd werkeloos stil gestaan.

.. zie je aan mijn hartslag.
Dus dat onzekere ben je niet alleen in.

. Ze had geen plek meer maar wilde mij toch graag helpen. Zo kan ze me evt ook nog even tapen mocht ze denken dat het nodig is.