Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Marcella schreef:Ga ze niet sluiten de scholen.![]()
Nou ben benieuwd wat werkgever gaat doen (vermoed niks).
Mag dus niet meer de deur met mijn chronische verkoudheid.
De scholen zijn hard nodig als kinderoppas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ja kinderen lopen geen risico, nee l.l ze kunnen wel het virus overdragen
Nederland wordt vóór het weekend nog gekielhaald door de rest van Europa
Dioxide schreef:Joman schreef:Haha, wat denk jij; Rutte benoemt dit en het wordt een facultatief iets voor Brabant en de burgemeesters/ Lijkt me niet.
Interesseert me geen reet, maar in de persconferentie is aangegeven MOGELIJK meer maatregelen. Niet "Brabant krijgt nu meer maatregelen" - m.u.v. verlenging van de huidige maatregelen.
Informatie verkeerd overnemen in een topic wordt niemand beter van.
Cer schreef:Marcella schreef:Ga ze niet sluiten de scholen.![]()
Nou ben benieuwd wat werkgever gaat doen (vermoed niks).
Mag dus niet meer de deur met mijn chronische verkoudheid.
Ik meende te horen dat koorts ook een doorslaggevende factor is...? Maar dat heb ik misschien niet goed onthouden..
sureido schreef:Ik snap niet dat ze de scholen niet sluiten - in ieder geval in Brabant niet. Ja, dan komt er met de economie problemen, maar ja.... gezondheid is natuurlijk ook niet zo belangrijk. Ik denk dat er veel studenten zijn die nu in dubio zitten met thuisblijven met een hoestje of je tentamens niet gaan maken. Ik weet wel wat ik kies.
Hanafubuki schreef:Alleen als je in de zorg werkt. Buiten de zorg echt al bij een verkoudheid of keelpijn. En zo veel mogelijk thuiswerken als dat kan, ook zonder klachten.
Arabesk schreef:sureido schreef:Ik snap niet dat ze de scholen niet sluiten - in ieder geval in Brabant niet. Ja, dan komt er met de economie problemen, maar ja.... gezondheid is natuurlijk ook niet zo belangrijk. Ik denk dat er veel studenten zijn die nu in dubio zitten met thuisblijven met een hoestje of je tentamens niet gaan maken. Ik weet wel wat ik kies.
de economie is het allerbelangrijkste, dat wisten we eigenlijk al uit de aanpak van klimaatverandering, of liever het gebrek aan aanpak
karuna schreef:Thuisblijven met een hoestje moet voor iedereen student of niet.