En natuurlijk gefeliciteerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Wat vind je van een mooie nude kleur? Wel natuurlijk, maar de korte nagelbedden vallen dan niet op.
En natuurlijk gefeliciteerd!
Libiris schreef:een babyboom kan ook mooi zijn.
Misschien nagels een klein beetje laten verlengen? Wanneer ga je trouwen?
A_nouk schreef:Zijn ze gewoon niet enorm geïrriteerd van het afweken en netjes maken van je nagel riemen?
Dat je net iets te ‘agressief’ bent geweest ergens mee
Britt_Sisi schreef:A_nouk schreef:Zijn ze gewoon niet enorm geïrriteerd van het afweken en netjes maken van je nagel riemen?
Dat je net iets te ‘agressief’ bent geweest ergens mee
Dat dacht ik eerst ook, maar ik merkte dat het erger werd de dag nadat ik na een week weer wat op gedaan had.
Echt heel goed opgelet dat mn huid niet geraakt werd met het op doen etc. Maar helaas. Over een tijdje nog eens proberen en dan zien we of het echt een allergie is of dat het geirriteerd was. Voor nu inderdaad afkicken.. na een jaar lang geen kale nagels te hebben gehad.
Britt_Sisi schreef:Hierboven bedoelde ik dat ik mijn nagels een week leeg gelaten had, dus er af geweekt en niet opnieuw gelakt om even te kijken of dat wat deed.
Verder weekte het er niet af, ik heb een frees waarmee ik het tot de base weghaalde. Dit zou dus geen probleem moeten zijn. Ik lakte niet tegen mijn nagelriemen aan dus na een week was de uitgroei echt te ver
Britt_Sisi schreef:Hierboven bedoelde ik dat ik mijn nagels een week leeg gelaten had, dus er af geweekt en niet opnieuw gelakt om even te kijken of dat wat deed.
Verder weekte het er niet af, ik heb een frees waarmee ik het tot de base weghaalde. Dit zou dus geen probleem moeten zijn. Ik lakte niet tegen mijn nagelriemen aan dus na een week was de uitgroei echt te ver
Rivendell schreef:Meestal is na een tijd de eerste keer de reactie mild, maar wordt weer erger.
Ik hoop dat 't meevalt
Britt_Sisi schreef:Rivendell schreef:Meestal is na een tijd de eerste keer de reactie mild, maar wordt weer erger.
Ik hoop dat 't meevalt
We zullen het zien, voor nu blijven de nagelriemen dik en rood na inmiddels een week leeg. Misschien als het van de week nog zo is eerst maar eens langs de huisarts!
Over de datum denk ik niet, ik heb alles gekocht verspreid over afgelopen jaar. Maar ik zal het eens controleren!
Britt_Sisi schreef:Rivendell schreef:Meestal is na een tijd de eerste keer de reactie mild, maar wordt weer erger.
Ik hoop dat 't meevalt
We zullen het zien, voor nu blijven de nagelriemen dik en rood na inmiddels een week leeg. Misschien als het van de week nog zo is eerst maar eens langs de huisarts!
Over de datum denk ik niet, ik heb alles gekocht verspreid over afgelopen jaar. Maar ik zal het eens controleren!
_San87_ schreef:Mijn set zit nu 1,5 week en uit mijn wijsvinger is een chipje, door t werk. Nu twijfel ik alleen m'n wijsvinger opnieuw te doen of meteen alles. Het zit er nog zo mooi op verder...
ynskek schreef:_San87_ schreef:Mijn set zit nu 1,5 week en uit mijn wijsvinger is een chipje, door t werk. Nu twijfel ik alleen m'n wijsvinger opnieuw te doen of meteen alles. Het zit er nog zo mooi op verder...
Ik zou of alles of niets doen... als je maar 1 vinger doet ga je verschil zien zeker ook qua uitgroei etc.