Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 14:12

Wat vind je van een mooie nude kleur? Wel natuurlijk, maar de korte nagelbedden vallen dan niet op.

En natuurlijk gefeliciteerd *\o/*!

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 14:23

een babyboom kan ook mooi zijn.
Misschien nagels een klein beetje laten verlengen? Wanneer ga je trouwen?

las van alles over lampen van Pink, deze vind ik ook stukken minder maar werken op zich goed ook met andere lakjes.

zelf haal ik mijn lampen via Ali en als ik haast heb via Bol.com

Van pink gebruik ik ook alleen de kleurtjes, de (rubber)base en top gebruik ik van Florence of van TS, alles blijft gewoon heel veel weken zitten, laatst iemand na 5 weken terug en zat nog netjes

britt dat is balen zeg en kan erg pijnlijk zijn!

vaak kan het ook de manier van opbrengen zijn en dat jouw huid teveel in contact komt met de producten.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 14:31

_San87_ schreef:
Wat vind je van een mooie nude kleur? Wel natuurlijk, maar de korte nagelbedden vallen dan niet op.

En natuurlijk gefeliciteerd *\o/*!

Ja vind ik ook mooi inderdaad! Nooit op gehad nog.

Libiris schreef:
een babyboom kan ook mooi zijn.
Misschien nagels een klein beetje laten verlengen? Wanneer ga je trouwen?

Ja vind ik ook mooi maar weet dus niet of dat mooi wordt met mijn vorm nagels. Zie alleen maar voorbeelden van hele lange nagels :)

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 14:52

wanneer ga je trouwen? kan je nog ff nagels laten groeien...
en anders misschien een kleine verlenging of versteviging

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 14:55

Vlak voor onze bruiloft had ik vanwege stress al m'n nagels gebeten, zag er niet uit :7 Heb toen gelnagels laten zetten (dus echt met verlenging) en stond echt prachtig. Niet te lang, mooi subtiel nude kleurtje erop. Niemand had door dat ik nepnagels had maar was er zelf ZO blij mee <3 Uiteindelijk op huwelijksreis in Canada na een week of 3 bij een salon de nepnagels laten verwijderen.

Misschien ook nog een optie voor je? Hoeft dan niet megalang en nep te zijn gelijk..

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 15:04

Eind november is de bruiloft. Mijn nagels zijn al best lang. Het is meer Het nagelbed wat niet langer zal worden :)
Ik hen gelnagels gehad (zo ook van het bijten af gekomen!) En kan natuurlijk wel voor de bruiloft nog meer laten verlengen inderdaad.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:01

A_nouk schreef:
Zijn ze gewoon niet enorm geïrriteerd van het afweken en netjes maken van je nagel riemen?

Dat je net iets te ‘agressief’ bent geweest ergens mee :)

Dat dacht ik eerst ook, maar ik merkte dat het erger werd de dag nadat ik na een week weer wat op gedaan had.
Echt heel goed opgelet dat mn huid niet geraakt werd met het op doen etc. Maar helaas. Over een tijdje nog eens proberen en dan zien we of het echt een allergie is of dat het geirriteerd was. Voor nu inderdaad afkicken.. na een jaar lang geen kale nagels te hebben gehad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:16

Britt_Sisi schreef:
A_nouk schreef:
Zijn ze gewoon niet enorm geïrriteerd van het afweken en netjes maken van je nagel riemen?

Dat je net iets te ‘agressief’ bent geweest ergens mee :)

Dat dacht ik eerst ook, maar ik merkte dat het erger werd de dag nadat ik na een week weer wat op gedaan had.
Echt heel goed opgelet dat mn huid niet geraakt werd met het op doen etc. Maar helaas. Over een tijdje nog eens proberen en dan zien we of het echt een allergie is of dat het geirriteerd was. Voor nu inderdaad afkicken.. na een jaar lang geen kale nagels te hebben gehad.

Is iedere week een nieuwe set niet gewoon teveel, ook :o ?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 20:16

Hierboven bedoelde ik dat ik mijn nagels een week leeg gelaten had, dus er af geweekt en niet opnieuw gelakt om even te kijken of dat wat deed.

Verder weekte het er niet af, ik heb een frees waarmee ik het tot de base weghaalde. Dit zou dus geen probleem moeten zijn. Ik lakte niet tegen mijn nagelriemen aan dus na een week was de uitgroei echt te ver :')

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 05:03

Britt_Sisi schreef:
Hierboven bedoelde ik dat ik mijn nagels een week leeg gelaten had, dus er af geweekt en niet opnieuw gelakt om even te kijken of dat wat deed.

Verder weekte het er niet af, ik heb een frees waarmee ik het tot de base weghaalde. Dit zou dus geen probleem moeten zijn. Ik lakte niet tegen mijn nagelriemen aan dus na een week was de uitgroei echt te ver :')

Dit lijkt echt heel erg op een allergische reactie helaas.
Als dat zo is, blijft dat ook zo. Ook als je een paar maanden wacht en dan weer begint

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 08:55

Dat snap ik, maar om te testen of het echt een allergische reactie is kan ik nu mijn nagels en nagelriemen even rust geven en kijken of het dan weer meteen ontstaat na een keer lakken!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:05

Meestal is na een tijd de eerste keer de reactie mild, maar wordt weer erger.
Ik hoop dat 't meevalt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:07

Britt_Sisi schreef:

Ooh, okay, sorry :)).

Kan het zijn dat er iets over datum is, en je daarop reageert?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:09

Rivendell schreef:
Ik hoop dat 't meevalt

We zullen het zien, voor nu blijven de nagelriemen dik en rood na inmiddels een week leeg. Misschien als het van de week nog zo is eerst maar eens langs de huisarts!

Over de datum denk ik niet, ik heb alles gekocht verspreid over afgelopen jaar. Maar ik zal het eens controleren!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:13

Britt_Sisi schreef:
Rivendell schreef:
Ik hoop dat 't meevalt

We zullen het zien, voor nu blijven de nagelriemen dik en rood na inmiddels een week leeg. Misschien als het van de week nog zo is eerst maar eens langs de huisarts!

Over de datum denk ik niet, ik heb alles gekocht verspreid over afgelopen jaar. Maar ik zal het eens controleren!

Veel producten zijn na openen 6 tot 12 maand houdbaar, dus wie weet.

Ik hoop voor je dat t snel wegtrekt, klinkt pijnlijk :(:).

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 17:08

Britt_Sisi schreef:
Rivendell schreef:
Ik hoop dat 't meevalt

Heb je al een paar keer per dag geweekt in de soda? Als er ontstekingen zetten, dan trekt soda die eruit...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 17:11

Mijn set zit nu 1,5 week en uit mijn wijsvinger is een chipje, door t werk. Nu twijfel ik alleen m'n wijsvinger opnieuw te doen of meteen alles. Het zit er nog zo mooi op verder...

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 17:14

_San87_ schreef:
Mijn set zit nu 1,5 week en uit mijn wijsvinger is een chipje, door t werk. Nu twijfel ik alleen m'n wijsvinger opnieuw te doen of meteen alles. Het zit er nog zo mooi op verder...

Ik zou of alles of niets doen... als je maar 1 vinger doet ga je verschil zien zeker ook qua uitgroei etc.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 17:22

ynskek schreef:
_San87_ schreef:

Ik zou of alles of niets doen... als je maar 1 vinger doet ga je verschil zien zeker ook qua uitgroei etc.

Ik kan het met de uitgroei meelakken. En zoveel uitgroei is t niet, nog.

Maar wel een goed punt.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 16:53

Waar bestellen/kopen jullie de wipes?
En hebben jullie nog tips welke vijlen fijn zijn of elektrische vijlen?

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:06

Ik heb zo'n grote rol van PG. Daar doe ik wel een tijdje mee. Die pluizen niet. Ik vind dat prima werken. Ik doe er dan wat remover met aceton op en dan wikkel ik het in folie. Behalve dat het moeilijk is om de lak er af te krijgen (hoop dat dat met mijn andere lak nu beter gaat) ligt het niet aan de wipes.
Of bedoel je die waar al remover in zit?

Zelf gebruik ik een elektrische vijl. Deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/elektrische ... S3EALw_wcB
Het zal wel geen ultraluxe en professionele zijn, maar voor mij werkt het :)
Alleen moet je erg goed oppassen dat je niet te veel vijlt of een te hoog toerental gebruikt. Daar kun je je nagels fors mee beschadigen.

Ik deed het eerst wel met een handvijl, weet even niet hoeveel grit, maar het verwijderen van de topcoat duurde echt oneindig.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:33

Ik gebruik wipes van magnetic.
Die van PG zijn ook prima. Maar zijn duurder en ik bestel niks meer van PG, dus nog duurder met verzendkosten. Haha

Ik heb de marathon 3 elektrische vijl.
Volgende week frees cursus ervoor :)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 17:46

Thanks! Ik heb de mazzel dat waar ik mijn wenkbrauwen laat doen een verkoop punt is van pink gellac dus kan daar alles kopen ben ik net achter gekomen. Dus dat scheelt weer met de verzendkosten als je niet boven de 65 euro komt!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:04

Ik gebruik eigenlijk nooit wipes := gewoon watjes met nagellakremover of aceton.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:19

Oké… mijn nagels zijn echt vergalt… pink gellac Peel off werkt bij mij dus totaal niet. Heb na 2 nagels kapot getrokken te hebben, alles in de week gezet met aluminium folie en remover. Na een uur liet de gellac los, maar kwamen m’n nagels er alsnog zo onder vandaan.

Afbeelding

Toch maar over op een andere base en toplaag. Hebben jullie tips voor goede andere merken?