[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:06

Ash_ schreef:
Vraagje, heeft iemand ervaring met coveren? Liefst in Zuid Holland. Het gaat om een vrij donkere vlinder op de binnrnzijde van mijn voet. Graag wil ik een 3d vlinder met kleur ervoor terug. Eventueel met een bloem erbij als dat beter voor de bedekking zou zijn.

Geen ervaring met coveren zelf maar houd er rekening mee dat het lastig gaat worden zonder een paar laserbehandelingen. Je kan er misschien wel iets met kleur direct overheen zetten, maar daar zal je altijd de oude tattoo in blijven zien. Kleur is gewoon niet dekkend genoeg om donkere tattoos mee te verbergen. Meestal wordt aangeraden om bij een cover een ontwerp te kiezen waar de oude tattoo in verwerkt wordt, en anders een aantal laserbehandelingen om hem aanzienlijk op te lichten zodat je er wel overheen kan met kleur. Dan blijf je wel het risico lopen dat als de kleur wat begint te vervagen, de oude tattoo er weer doorheen komt.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:12

Ga je de rest nog opvullen Dreamer? Vind de rozen erg mooi gezet maar de gehele arm wel wat leeg zo.

Die Tattoo Bloom zet mooie dingen zeg! Ik hou zelf niet van dat soort fijne tattoos maar ze doet het wel prachtig, en d'r kleurgebruik! <3

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:21

Ik wil dit najaar of begin voorjaar de binnenkant doen, dan zullen een ook wat stukken (vooral aan de zijkant) meer opgevuld worden en beter doorlopen. Maar er komt, voorlopig, niks tussen nee :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:42

Ik vind het juist supermooi zo Dreamer! Fantastische foto <3

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:50

Dreamer, heb je je motor fotoshoot al gehad??? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:54

Nee -O- En dat gaat er ook niet meer van komen want mijn trouwe vriend is inmiddels verkocht ;(
Afbeelding

Hoop wel ooit te shooten met een motor nog, desnoods eentje huren :o

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:02

xLianneeee schreef:
https://www.instagram.com/tattoo_bloom/

Wat vinden jullie van deze artiest? Ik zou graag iets met bloemen willen, Hanne van blackbear vind ik ook heel erg goed.

Dan zou ik voor deze gaan net wat de anderen zeggen

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:32

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:44

Misschien kan iemand hier mij de goede weg ophelpen?

Ik wil graag een tattoo laten zetten over de littekens op mijn arm. Mijn idee is om een Japanse bloesem tak over mijn arm te laten kruipen. Ik Google daarvoor op voorbeelden om door te geven aan mijn tattooeerder maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Is hier iemand die een artiest of bepaalde foto’s weet die ik als voorbeeld kan gebruiken van wat ik bedoel?
Het idee; maar dan wil ik het graag vanaf mijn schouder naar beneden tot op mijn pols:
(Ik ga de foto natuurkijk niet letterlijk over laten nemen,maar wil een helder beeld geven van wat ik bedoel en ook zelf kijken of mijn idee mooi staat bij anderen :) )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:45

xLianneeee schreef:

Wat vinden jullie van deze artiest? Ik zou graag iets met bloemen willen, Hanne van blackbear vind ik ook heel erg goed.

Waar kan je met haar een afspraak maken? Wil dolgraag van haar een tattoo! <3

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:47

Staat op dr insta erbij... een wat oudere post zeg maar.
Dan daar de shop bellen waar ze op dat moment werkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:47

Mooi, die bloemtjes, maar binnen 10 jaar zie je er amper nog iets van in verband er geen zwart lijnwerk in zit. Idem met die micro (single needle) tattoo hype..

Ik vind ze mooi, maar ik vind het eerlijk gezegd het geld niet waard als het gewoon niet mooi blijft. Daarom blij met m'n blackwork.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:50

Oh top!

Jackytje, helemaal niet over nagedacht.. Dit zal waarschijnlijk een tattoeage zijn die bijgewerkt zal moeten worden ivm het vervagen van de kleuren. In mijn enthousiasme niet helemaal er over nagedacht haha

Ik ga er dan nog even over nadenken, dan misschien inderdaad liever 'gewoon' blackwork.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 17:03

Goh ja, kleuren is niet persé het probleem. Het is het ontbreken van lijnwerk. De kleuren gaan idd sneller vervagen/settelen waardoor je het algehele beeld verliest en het een vlekkerig geheel wordt over de jaren. Als er dan nog een zwart lijntje rond staat, dan blijf je toch het beeld wat meer behouden.

Bijwerken moet je ook bij black & grey of blackwork tattoo's. Het is niet voor niets dat je 3 jaar 'garantie' krijgt en gratis mag laten bijwerken. Althans, dat is zo bij mijn shop. :)

Bij Inkmasters (Amerika uiteraard) kunnen ze die realistische tat's niet uitstaan. Zeuren dan ook meteen om het feit dat het lelijk wordt op termijn :+

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 17:56

hamsterfan schreef:
@Lianne: Ik vind Roald ook heel gaaf werk maken : https://www.instagram.com/roaldvdbroektattoo/?hl=nl

Is idd ook heel Mooi!

Ik weet niet precies wat ik wil. Vind zwart wit heel gaaf, maar dat fijne en kleurrijke van tattoo bloom vind ik ook heel Mooi! Weet iemand of dat fijne nog wat gaat vervagen? Vaak zie ik mensen met 'oudere' tattoo's die wat uitgelopen/vervaagd zijn en wat groenig lijken. En hoe lang blijft de kleur goed? Volgens mij moet je kleur eerder/vaker bij laten werken.

Andere suggesties met bloemen/rozen zijn welkom :)

donnar schreef:
xLianneeee schreef:

Waar kan je met haar een afspraak maken? Wil dolgraag van haar een tattoo! <3

Ze komt bij tattoo garden in den Haag (?). Volgens mij is dat een redelijke nieuwe shop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:24

Uiteindelijk vervagen ze allemaal, dus laat het daar alsjeblieft niet voor ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-05-18 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:44

Er is wel een verschil tussen vervagen en totaal onleesbaar worden. Zeker met zachte, pastelachtige kleuren verdwijnen die op een gegeven moment gewoon in je huidskleur. Dat is geen ramp, als je het niet erg vind om bij te laten werken of uiteindelijk te laten coveren, wat dan gelukkig weer heel makkelijk is met zo'n fijne tattoo. Een traditionelere tattoo-stijl blijft in verhouding gewoon veel langer mooi, en is er juist op gebouwd om ook met vervaging nog leesbaar te blijven.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 18:49

Killyenn schreef:
Er is wel een verschil tussen vervagen en totaal onleesbaar worden. Zeker met zachte, pastelachtige kleuren verdwijnen die op een gegeven moment gewoon in je huidskleur. Dat is geen ramp, als je het niet erg vind om bij te laten werken of uiteindelijk te laten coveren, wat dan gelukkig weer heel makkelijk is met zo'n fijne tattoo. Een traditionelere tattoo-stijl blijft in verhouding gewoon veel langer mooi, en is er juist op gebouwd om ook met vervaging nog leesbaar te blijven.

Jij verwoordt het mooi! :D Dat bedoel ik dus.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:01

:wave: Hallo!

Ik lees al een tijdje mee en vroeg mij af of jullie toevallig een tattoo-artist weten die een jungle tattoo zou kunnen ontwerpen + zetten?
Bij voorkeur in Nederland, maar eventueel is Duitsland/België ook een overweging waard.

Alvast bedankt!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:47

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:49

In welke stijl _Christina? Realistische jungle of een meer illustratieve/sketchy jungle? En in kleur of gewoon blackwork?

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 20:23

Warboel schreef:
In welke stijl _Christina? Realistische jungle of een meer illustratieve/sketchy jungle? En in kleur of gewoon blackwork?

Richting realistisch en voornamelijk blackwork. Aangezien zwart langer mooi blijft, maar misschien is het wel leuk als er ook (her en der) kleur in kan. Dat leukt het geheel misschien wel wat op.
Laatst bijgewerkt door _Christina op 29-05-18 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 20:44

Hele gave foto dreamer!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 20:57

Wat betreft wel of geen zwarte omlijning... Ik denk persoonlijk dat dat ook afhangt van de plek van de tattoo. Mijn rugtattoo is ook zonder zwarte omlijning en het "oudste" deel is nu bijna twee jaar en nog steeds even mooi als in het begin. Maar mijn rug zit ook meestal verstopt. Met een arm (en dus veel blootstelling) vervaagt het misschien wat sneller.
Alleszins zou ik het daar ook niet voor laten.