Supervixen schreef:Ik heb trouwens de aftershokz aeropex gewonnen!! Met een winactie op insta. Doe ik vrijwel nooit aan mee, maar had nu twee keer geprobeerd.
Supertof om uit te gaan proberen.
Ik ben heel tevreden met mijn jaybirds, dus ben benieuwd of dit nog beter is.
Wauw, proficiat!!! Super leuk!
Ik was aan het kijken naar die Aftershokz Trainerz (denk ik... de waterbestendige), omdat ik 2 à 3 x per week ga zwemmen en een muziekje toch zou appreciëren. Iemand toevallig ervaring mee? Lopen doe ik momenteel gewoon met mijn AirPods... heerlijke dingen!
Mandarijn schreef:Ik ben vanavond binnen gaan lopen op de loopband, eens kijken welk tempo nou het makkelijkste vol te houden is. Ik had het idee buiten vaak te snel te willen en mezelf dan voorbij loop, dus jullie tips opgevolgd en een lager tempo gepakt. Ging perfect! Kon veel langer doorlopen en maar 3x1 minuut gewandeld, die eigenlijk niet eens noodzakelijk waren.

Begin echt steeds meer motivatie te krijgen.

Super! Voor zoiets toch handig hé, zo'n loopband. Ik kocht er een aantal jaar geleden eentje (toen het eens een winter heel erg vaak sneeuwde, en ik dus bang was om op m'n neus te gaan
) maar momenteel staat ie stof te vergaren.
Piekosjj schreef:Doen jullie ze dan onder de tights of gewoon een capri aan?
Beide, maar met korte broek / capri is het wel handiger!
Iemand eigenlijk ervaring met tubes?
Djilna schreef:Hier vanavond ook weer ruim een uur in de sportschool geweest. 10min loopband. 9min op 8km/h met gemiddelde hartslag 162. Laatste minuut 9km/h hsl 170. Was niet ontevreden!
Goed bezig! Wat doe je verder nog allemaal in de sportschool?
Greetje63 schreef:Nu op naar de trail van 80,5km over 10 dagen. Maar die ga ik slecht voor finishen binnen de limiet tijd.
Alvast super veel succes!! Wat een afstanden, dat is mij toch wel iets te ver. Ik wil "ooit" wel eens een marathon lopen maar NOG verder, poeh... Al werkte het boek dat ik laatst las ("Het hoofd weegt zwaarder dan de benen" van Olivier Verhaege) wel motiverend. Welke trail ga je precies lopen?
ontherun schreef:Ik heb zondag een lekker rondje gelopen en sindsdien weer of harde regen of ik ben aan het werk

ik heb het echt gehad met slecht weer, wil korte broek en topjes weer!
Gisteren heb ik eindelijk weer eens in de zon kunnen lopen, geweldig! Voorheen was het idd ook steevast in de regen, de wind, het donker of een combinatie daar van. Het mag wel eens mooier weer gaan worden ja...
Ik ben overigens nog op zoek naar leuke hardloopshirts, maar ik wil er graag met GROTE zakken. Hb er eentje van Decathlon met een grote zak vooraan, dat is handig maar ik vind 'm dus nergens meer. Iemand suggesties? Ik loop niet graag met m'n gsm aan m'n arm... Op één of andere manier stoort me dat...