[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:23

Bestellen jullie weleens liquids van Kylie/Colourpop/Limecrime enz. op Ali Express?

Ik gebruik nu gewoon Essence lipstick maar vindt jullie swatches altijd zo mooi.

Hebben jullie daar dan ook een link van of typen jullie gewoon liquid Limecrime bijvoorbeeld?

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:40

Ik heb ze :j
Maar dragen afschuwelijk.. Mn laatste look heb ik er 1 op ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:42

Ik heb ze ook, zitten prima, je moet je lippen alleen wel preppen, als je dat niet doet zit geen enkele liquid lekker..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:47

DS, die van Urban Decay, wow <3

DnT, komt vast wel weer zodra het minder warm wordt :))

Denk dat het halve topic ze hier wel heeft. :)) Enige waar je rekening mee moet houden is dat 90% van de tijd de kleuren niet lijken op de daadwerkelijke, maar goed dat is je eigen keus uiteraard. :) LC vind ik de neppe totaal niet fijn van, de neppe Colourpop en Jeffrees heb ik niet geprobeerd. Je typt op alie gewoon "limecrime velvetines" in en tadaaa.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:49

_Friemel schreef:
Ik heb ze ook, zitten prima, je moet je lippen alleen wel preppen, als je dat niet doet zit geen enkele liquid lekker..

Hoe prep jij friem?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:49

Haha DnT jij ook al zo'n the Balm hater? Ik doe 'm af en toe gewoon open om er even aan te ruiken. :') Heerlijk!

Kijk uit naar de CP bestelling :))

Was ook 'naakt' naar kantoor gisteren. Valt toch niemand op, zo tussen de wetenschappers :=

Suus, mooie kleur, maar je kijkt idd ook niet alsof het heel lekker zit!

Oeh shizz, mooooi die bestelling!

En wat heeft UD toch mooie verpakkingen <3

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:50

zag op nikkie haar snapchat een mooie UD kleur. Unicorn :) hebben haha.

Morgen ook ff neuzen voor de colourpop bestelling die shiz wil plaatsen :P wil erg graag die goede koko K dupe :)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 19:56

Ilsevdberg schreef:
Heey allemaal, sorry dat ik zo kom binnen vallen maar ik ga naar Duitsland, Berlijn. Nou vroeg ik mij af, zijn er nog winkels met make-up waar ik heen moet of makeup merken/producten die ik hebben moet? Ik ga daar gwn rond kijken en ik zie wel, maar ik dacht misschien heeft iemand nog een echte aanrader:)

Warenhuis KaDeWe is de beganegrond makeup heaven!!!!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:11

_Friemel schreef:

Hoe prep jij dan? Wat is je geheim :D

Ik doe namelijk altijd mac prep en prime eronder.. en scrub ze eerst

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:22

DnT, hoe je uit je make-up dip komt? Nieuwe dingen kopen natuurlijk! :#

Wat vinden jullie het voordeel van een liquid tov een stick? Ik zit nu in mn stick periode nl na jaren kale lippen zeg naar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:26

Misschien handig voor de groepsorder: anders doen dat 20 augustus de lijstjes binnen zijn, 22 augustus de bedragen en dan plaats ik 'm 23 augustus?

Zat namelijk net te denken dat ik misschien niet zo makkelijk had nagedacht als ik 22 augustus van iedereen pas de lijstjes krijg en ook nog de betalingen moet doen. :+ En het belangrijkste wat ik er even uit wil gooien: iedereen die oogschaduws wil, hou er rekening mee DAT ze gebroken/f'd up aan kunnen komen.. CP staat er bekend om helaas en kan ik dus niet voorkomen. :) Mijne zijn weleens met scheuren aangekomen, of de kapotte die ik laatst had geplaatst als foto maar er zijn mensen die hem nog erger binnen krijgen, of hij komt helemaal heel. Kan nooit zeker zijn dat 'ie heel aankomt in ieder geval wou ik even kwijt. :')

Ik heb niet echt voordelen bij de een die tegen de voordelen van de ander opwegen. Jeffree's liquids vind ik fijn als ik ultramatte wil, wil ik dat mijn lipstick niet zo snel afgaat gebruik ik Colourpop Ultra Satin liquids.... maar ik merk bij mijn lippen eigenlijk niet veel verschil tussen hoe lang een lipstick of liquid blijft zitten, vrij vergelijkbaar.

Overigens:

Alle eyeshadows, eerste 2 zijn dezelfde tie dye, 3e is ook een tie dye
Afbeelding

Oogschaduws geswatcht, zijn de kleuren van de 1e foto maar dan van onder naar boven. De 2e tie dye niet geswatcht omdat die iets paarsiger is en ik die graag als ongebruikte backup wil houden.
Afbeelding

onderop 2 eyeliners, dan een lippotlood en 3 lippie stix
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-08-16 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:32

Waarom werkt cp niet bij mij :(
Vind de lipkleuren niet fijn dragen en de oogschaduw te weinig pigment bevatten (heb er maar 1 getest hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:34

Huh, te weinig pigment? :oo Voor mij, vergeleken met menig merk vind ik Colourpop toch tien keer beter... maar meningen verschillen uiteraard. Nillionaire had je geprobeerd toch? Die heb ik zelf nog nooit geprobeerd dus wat dat betreft kan ik niets zeggen..

De Ultra Mattes slaan voor mij de plank ook finaal mis maar de satins/lippie stix vind ik dan eindelijk een product wat fijn is op mijn lippen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:42

@Shizzle: Heb jij toevallig ook oogschaduws van Make-up geek? Welke vind je fijner Colourpop of MUG?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:44

Heb je ook nog andere oogschaduw van Colourpop Shiz? zoja, zou he die voor mij willen swatchen? En eventuele higlighters ook? O:)

Ik ga de laptop even openen en mijn bestelling uitzoeken :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:46

Nillionaire idd maar hij geeft alleen pigment met mn vingers, en dat vind ik echt niet fijn werken.. ja op mn ooglid gaat nog maar niet in mn crease.. Ben misschien ook verziekt door makeupgeek en urban decay..

Ik vind de lippiestix idd wel goed, jammer dat ik niet echt topkleuren voor mezelf heb uitgekozen en icm dure verzendkosten heb ik er niet meer besteld..
Ga nog even denken over meebestellen dan worden de prijzen beter.. alleen evt invoerkosten denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:46

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:47

Vandaag mijn Jeffree binnen gekregen ( na dat ik 4 weken geleden bij iemand besteld had en ik er 1 niet ontvangen heb) maar de kleur vind ik niet mooi bij mij zoooo balen. En mijn unicorn blood blijft echt geen uren zitten terwijl de masochist wel goed blijft zitten maar vind de kleur niet mooi. Nu weer zoektocht fijnere liquids

Maar sinds deze week Mac en kiko in de stad ( Zwolle)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 20:55

xU_Blinghx schreef:
@Shizzle: Heb jij toevallig ook oogschaduws van Make-up geek? Welke vind je fijner Colourpop of MUG?

Helaas geen MUG!

MissBambi schreef:
Heb je ook nog andere oogschaduw van Colourpop Shiz? zoja, zou he die voor mij willen swatchen? En eventuele higlighters ook? O:)

Ik ga de laptop even openen en mijn bestelling uitzoeken :D

Yes, ik zal je ze even PBen! Highlighters heb ik zelf niet van ze maar genoeg oogschaduws. :)

Suus, oh ja, als je daar niet van houdt dan houdt het al op ja. _O- Ik vind het fijner om met mijn vingers te werken en aan te brengen en daarna pas te blenden. ZOEVA kwasten vind ik wel fijn voor in de crease! Wat ik meestal doe is de kleur met een van hun vegan kwasten of degene met taklonhaar gebruiken, kleur aanbrengen en blenden in de crease en als ik wat meer pigment wil dan breng ik die licht er overheen aan met mijn vinger en blend hem daarna weer uit.

Geen invoer! Ik bestel de order via CP maar gaat naar Shipito dus dat voorkomt invoerkosten. Je betaalt de prijs van het product in euros + 1 euro shipping per product. Dus een lippie stix à $5 wordt €5 + 1 shipping, een liquid à $6 wordt €6 + 1 shipping, etc etc. :) Zo draagt iedereen bij aan de shipping die per product duurder wordt, maar wordt iemand die 1 ding wil tov iemand die 20 dingen wil niet benadeelt zoals het wel zou zijn als de verzendkosten verdeeld zouden worden over iedereen. Producten worden meegenomen op de meeting van 1 okt, mocht iemand niet kunnen zijn verzendkosten binnen NL uiteraard wel voor de persoon zelf. :))

Jans schreef:
Is er hier iemand die de oogschaduw "Drift" heeft van Colourpop?
https://colourpop.com/collections/eye-s ... ucts/drift

Zo ja, zou die willen swatchen? O:)

Heb ik, komt je kant op!

Ralph, balen dat ze zo tegenvallen... -O- -O-

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:09

Dank jullie wel! :) ik ga er gewoon een paar proberen!

Btw, voor mijn vakantie vroeg ik om waterproof mascara's en ik heb de Max Factor False Lash Effect Waterproof mascara gekocht en het ging er inderdaad ook lastig af :P
Ik kreeg er niet mooi en gemakkelijk meerdere lagen op dus heb ik mn Loreal Lash Architect weer gebruikt. :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:10

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:11

Ik heb afgelopen week ook twee mascara's gekocht, gewoon simpele van de etos maar vind ze ook niet fijn aanbrengen. Had nu een van oriflame en dat was echt een retefijn borsteltje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:13

Tnx Shiz! Ik vind hem mooi <3 nu even bedenken of ik meedoe met de groepsorder omdat ik niet mee ga naar de meeting

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:18

De lippiestix zijn fijn alleen met bijwerken moeten ze er eerst helemaal af anders gaan ze mega morrelen maar die liquids! Ik hou ervan!

De ideale prep is voor mij zachtjes scrubben, dikke vette laag bepanthen op je lippen, de rest van je makeup doen, daarna de bepanthen eraf halen en liquid op je droge lippen of over je potlood heen, zonder bepanthen word ik gek. Dan is alles net schuurpapier zelfs met prep en prime. Ik gebruik die er niet onder btw als ik geen potlood gebruik, dan plakken m'n lippen vaak. :D probeer maar eens Suus :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:32

de enige kleur die ik wil is tot op heden nog uitverkocht bij colourpop :') zul je net zien.