Zo grappig, deze twee katten liepen zo achter elkaar op het voetpad bij de boulevard. Ze liepen echt samen. De voorste (mist een oog ook zie ik nu) miauwde nog vriendelijk naar me

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Oeh, heel vet ook! Ik hoop voor je dat het doorgaat!Mkango schreef:Ik heb zojuist misschien een 15-daagse wandeltocht door de Himalaya's geboekt naar het Annapurna Base Camp.Het is pas in mei volgend jaar, maar ik heb er nu al zin in!
Supergaafik ben nog heel erg aan het duimen dat mijn reis naar Mongolië met diverse trekkings deze zomer doorgaat. En voor het jaar daarna met potlood Patagonie opgetekend.
Sure_lee schreef:Nou wij zijn regulier niks wijzer geworden helaas. Mri, ct-scan en hersenpunctie lieten geen afwijkingen zien. Dus gelukkig geen tumor. Ze weten niet wat het verlies van zicht, reuk en gehoor dan veroorzaakt.
Maar gelukkig heb ik een vriendin die aan bioresonantie doet. Zij heeft Misty gemeten en volgens haar is de oorzaak Lyme. Zij gaat haar nu behandelen en verwacht dat haar geur en gehoor weer herstelt. Waarschijnlijk haar zicht niet.
Het dierziekenhuis gaat nu ook PCR en de hersenpunctie testen op Lyme.
Duimen jullie mee dat ze opknapt van de behandeling?