Ik split gelukkig de kosten met mijn zus waardoor ik 25 euro voor mijn lipstick betaal, maar als ik in mijn eentje zou bestellen zou het 33 euro oid worden, opzich vind ik dat nog wel redelijk voor zo'n speciale lipstick!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dyphusion schreef:Stille meelezer wil wel met je mee bestellen
_Nelleke_ schreef:Mooi Suus, die kleur staat je echt heel goed. Lekker zomers!
RoosG, niet mijn piece of cookie![]()
Ben ik de enige die niet zo weg is van (vooral de roze) kleuren van anastasia? De rode zijn wel erg mooi!!
Nadine, ik denk dat nu producten 'opmaken' niet heel handig is als je huid zo protesteert.Een stabiele skincareroutine is dan juist wel belangrijk, tenminste dat merk ik bij mezelf.
[ [url=m/lIxmYf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even snel een fotootje van hoe mijn huid er nu uit ziet. Let niet op m'n ogen, heb al een paar dagen ontstoken ogen.(Ik heb overigens geen ooglook gemaakt, dit is gewoon de natuurlijke schaduw van mijn ogen (en ons glazen plafond). Wel eyeliner en mascara.
Foto is onbewerkt en mijn huid is afgezien van wat rode plekjes op m'n wangen helemaal egaal.
Routine ochtend:
Washandje met lauwwarm water met Paula's choice Moister Boost Cleanser en afspoelen met kraanwater.
Nivea sensitive skincare dagcreme SPF 15 (ik zoek voor de zomer weer iets nieuws met een hogere SPF).
Avond routine:
Oogmake-up verwijderen met miscelaire water van Nivea
Washandje met lauwwarm water met Paula's choice Moister Booster Cleanser en afspoelen met kraanwater.
Philosophy Hope in a Jar Night
Verder doe ik zelden tot nooit een masker of een peeling. Het washandje 'scrubt' voldoende en Hope in a jar Night is ook exfolierend.
OMG wat heb ik een BAD HAIR DAY