Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:51

Die kunnen helaas beter, 17,95:(
Ik split gelukkig de kosten met mijn zus waardoor ik 25 euro voor mijn lipstick betaal, maar als ik in mijn eentje zou bestellen zou het 33 euro oid worden, opzich vind ik dat nog wel redelijk voor zo'n speciale lipstick! :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:55

Pfoeee dat is een hoop :'D
Oke nu twijfel ik want ik had mezelf eigenlijk een no buy opgelegd maar ze zijn zo verleidelijk en ik zie ze elke dag langs komen op insta :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:56

I know right dat is ook waarom ik de verleiding niet kon weerstaan :') :') :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:57

Djilna schreef:
Jij gaat hem ook in de winkel halen Linoleum? Ik kan pas volgende week donderdag of zaterdag denk ik..

Nee heb gisteren besteld, maar ze zijn nooit zo snel bij MAC.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:59

Ja gooodsamme waarom moest je dit zeggen _O-

Ja aan de ene kant denk ik ik ga dit jaar toch vast wel naar Amerika en maybe dat ze tegen die tijd ook in Sephora liggen dus dan kan ik ze daar gewoon kopen, tis niet dat ik ze nu direct nodig heb.. maar aan de andere kant

Afbeelding

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:09

Stille meelezer wil wel met je mee bestellen :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:25

Thanks meiden, lieffies zijn jullie

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:28

Dyphusion schreef:
Stille meelezer wil wel met je mee bestellen :D

Oeh *\o/*

Tytonidae, moet je ook gelijk invoerrechten enz. betalen netzoals bij sephora en amazon enz?
Of zit dat er niet bij? Want in dat geval komt er ook sowieso nog een boete bij mij bovenop want ik word er bij elke bestelling tussen uit gevist.. volgensmij houden ze me in de gaten ofzo :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:55

Ik wil ook wel meebestellen hoor Navatu! Zit al lang op hun site te kwijlen!

Pff Suus, die Miley staat je echt gaaf!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 03:05

Ik wil ook meebestellen!!

Mijn kat houdt me wakker zijn hij/zij (nog steeds niet zeker) wordt morgen gecastreerd. Dus ik kam dit instagram tegen
http://i.instagram.com/punchingpictures/

Wooow vet goed. Echt sick en ze is nederlands! Mijn nachtrust is zojuist weer een uur uitgesteld. Eerst even obsessen over dit.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:55

Wauw zij is echt wel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:56

Oh, wat ben ik blij dat vergeten was dat er in jan geen verzendkosten waren bij MAC!
Kinky is <3 <3 <3

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:57

Mooi Suus, die kleur staat je echt heel goed. Lekker zomers!

RoosG, niet mijn piece of cookie :+

Ben ik de enige die niet zo weg is van (vooral de roze) kleuren van anastasia? De rode zijn wel erg mooi!!

Nadine, ik denk dat nu producten 'opmaken' niet heel handig is als je huid zo protesteert. := Een stabiele skincareroutine is dan juist wel belangrijk, tenminste dat merk ik bij mezelf.

Afbeelding
Even snel een fotootje van hoe mijn huid er nu uit ziet. Let niet op m'n ogen, heb al een paar dagen ontstoken ogen. :+ (Ik heb overigens geen ooglook gemaakt, dit is gewoon de natuurlijke schaduw van mijn ogen (en ons glazen plafond). Wel eyeliner en mascara. :)

Foto is onbewerkt en mijn huid is afgezien van wat rode plekjes op m'n wangen helemaal egaal.

Routine ochtend:
Washandje met lauwwarm water met Paula's choice Moister Boost Cleanser en afspoelen met kraanwater.
Nivea sensitive skincare dagcreme SPF 15 (ik zoek voor de zomer weer iets nieuws met een hogere SPF).

Avond routine:
Oogmake-up verwijderen met miscelaire water van Nivea
Washandje met lauwwarm water met Paula's choice Moister Booster Cleanser en afspoelen met kraanwater.
Philosophy Hope in a Jar Night

Verder doe ik zelden tot nooit een masker of een peeling. Het washandje 'scrubt' voldoende en Hope in a jar Night is ook exfolierend.

OMG wat heb ik een BAD HAIR DAY :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:03

Wow, ze maakt wel hele heftige looks.
Gaaf, maar totaal niet draagbaar en ik vind haar huid wel heel erg "flawless" waardoor het eerder plastic dan huid lijkt.

Je huid ziet er echt perfect uit Nelleke, ik wilde dat die van mij zo rustig was.
Ik ben momenteel echt super rood op mijn wangen, kin en rond mijn neus en ik heb op mijn voorhoofd een paar geweldig mooie break outs -O-

Maar de lipstick... oh boy... <3

Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:04

Oeehh mooi! (Mooi haar ook trouwens... :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:10

Bedankt :D

Moet echt nodig naar de kapper, zit nergens naar op het moment.
Maar ik vind dat altijd zo zonde van mijn geld, kan daar ook nagellak, lipstick, make up, etc. van kopen :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:36

Mooi huidje hoor nelleke, mijn huid is gelukkig ook weer relatief rustig alleen die bultjes gaan nog niet echt weg.. en vanmorgen ineens weer een droog voorhoofd.. man man wordt er gek van :=

Wat een geweldige kleur dnt, staat je goed!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:37

Deze is in de efteling genomen, onverwacht shot maar rebel komt hier zo mooi uit <3

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:40

DnT valt op de foto allemaal wel mee hoor :D
En mooie lipstick idd, misschien die dan toch ook bestellen. Vandaag is hoop ik weer gratis leveren met Livechat. Denk niet dat ze die bij Douglas hebben. En anders maar een oogschaduw erbij.. :+

Nelleke, mooie huid :)

Suus, ik had Rebel vd week ook op, idd erg mooie kleur. Mooie foto ook trouwens!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:51

Heel mooi Suus!

_Nelleke_ schreef:
Mooi Suus, die kleur staat je echt heel goed. Lekker zomers!

RoosG, niet mijn piece of cookie :+

Ben ik de enige die niet zo weg is van (vooral de roze) kleuren van anastasia? De rode zijn wel erg mooi!!

Nadine, ik denk dat nu producten 'opmaken' niet heel handig is als je huid zo protesteert. := Een stabiele skincareroutine is dan juist wel belangrijk, tenminste dat merk ik bij mezelf.

[ [url=m/lIxmYf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even snel een fotootje van hoe mijn huid er nu uit ziet. Let niet op m'n ogen, heb al een paar dagen ontstoken ogen. :+ (Ik heb overigens geen ooglook gemaakt, dit is gewoon de natuurlijke schaduw van mijn ogen (en ons glazen plafond). Wel eyeliner en mascara. :)

Foto is onbewerkt en mijn huid is afgezien van wat rode plekjes op m'n wangen helemaal egaal.

Routine ochtend:
Washandje met lauwwarm water met Paula's choice Moister Boost Cleanser en afspoelen met kraanwater.
Nivea sensitive skincare dagcreme SPF 15 (ik zoek voor de zomer weer iets nieuws met een hogere SPF).

Avond routine:
Oogmake-up verwijderen met miscelaire water van Nivea
Washandje met lauwwarm water met Paula's choice Moister Booster Cleanser en afspoelen met kraanwater.
Philosophy Hope in a Jar Night

Verder doe ik zelden tot nooit een masker of een peeling. Het washandje 'scrubt' voldoende en Hope in a jar Night is ook exfolierend.

OMG wat heb ik een BAD HAIR DAY :=

Wauw prachtige huid! zo mooi is die van mij nog nooit geweest :))

Nouja het is wel opmaken van producten die voorheen redelijk goed werken. Dit zijn bijna allemaal producten die ik al een aantal keer opnieuw heb gekocht, behalve de nachtcreme. Met deze producten bleef mn huid voorheen redelijk in toom, maar mijn huid is nooit mooi egaal.

Denk dat het op dit moment ook voornamelijk stress is (afstuderen en so far gaat alles fout dus het is een beetje een zware periode, haha) Maar omdat deze producten het ook niet heel goed houden wil ik er wat nieuwe producten in gaan gooien om te kijken of die misschien beter werken. Kokosolie is sowieso een wondermiddel voor mij dus die blijft sowieso, miccelair water vind ik ook gewoon heel fijn werken en de rest mag eventueel veranderd worden. En ik ben ben dus ook heel benieuwd naar Paula's choice.

Die nivea skincare heb ik een keer een hele erge reactie opgehad qua breakouts dus daar ben ik nogal huidverig voor :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 12:01

Ik heb Kinky besteld en Antiqued oogschaduw er gelijk bij. Bruintinten kan ik wel uit de Lorac en Naked halen :))
Alhoewel ik wel nog 1 mooie matte of velvet (iig geen glans/glitter) licht tot medium bruinige zou willen voor als ik het quadpalette vul voor op reis ofzo.. Jullie tip? Zet ik die op de wishlist.. Mijn enige matte is nu Embark en die is wel erg donker.

Oja, iemand van jullie die Quarry heeft? Wat voor kleur is dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 12:12

Ik moet zeggen dat mijn foundation ook een hele hoop doet om de roodheid te verbergen :')
Hij is light coverage, waardoor mijn oneffenheden er nog wel wat doorheen komen, maar ik heb wel een egale teint.

Het is Laura Mercier Flawless Fluide trouwens, super fijn!

Nivea producten komen er hier ook niet meer in, werkt total niet met mijn huid.
Ik moet sowieso vaak na een paar maanden switchen omdat mijn huid dan ineens stukken slechter op iets reageert.
Enige product wat ik echt al jaren gebruik is mijn Bioderma, daar kan ik ook echt niet meer zonder.
Had altijd het idee dat hij niet zo veel deed, tot ik er mee stopte, toen merkte ik gelijk verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 12:19

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 12:47

Morgen is mijn Miley Cyrus er als goed is :D
En volgens mij ben ik hele dag thuis, dus dat moet goed komen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 12:50

Hahaha iedereen aan de Miley :D ik sla hem over! Niet echt mijn kleurtje.

JA JEMIG NU WIL IK OOK BESTELLEN BIJ ANASTASIA _O- Ik wil Pure Hollywood ook zo graag!

Ik heb wel Barely There net gehaald van Essence :')