[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:45

Bij mij valt ie ook precies onder mijn bh band :j

Die van jou is ook echt gaaf Droomster!

RoosG

Volgens mij ben ik een van de weinige die niet zo veel anders met mijn bh heeft gedaan. Twee dagen een te grote, oude sport bh gedragen omdat die zo lekker zat :P maar verder gewone kleding. Moet wel toegeven dat ik niet zulke hele strakke kleding draag, maar ik heb er niet extra aandacht aan gegeven.

Drunksheep

Zoals eerder gezegd is een tattoo met as vooral symbolisch. As gaat in ieder geval niet je lichaam in.

Lon83

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:48

Ik had nog een paar dagen vrij, gewoon als koos-bh-loos door t leven :D Moest toch strak in de folie, dat was mijn nieuwe bh... Zelden zo'n akelig gevoel gehad, en wat een verlossing bij het verwijderen :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:52

Loolotte schreef:
Vind het altijd maar eng klinken, maar misschien omdat ik alleen maar de negatieve dingen ervan heb gelezen en verder nooit erin verdiept.

@Emma dat lijkt me wel echt het chille aan de creatieve sector. Ik twijfel tussen zoiets de studie bos-en natuurbeheer aan de WUR maar ik kan nergens vinden hoe ze in de natuurkundige(?) sector denken over body mods, terwijl ik dat vrij belangrijk vind :')

Edit: @Tinkerloos ah oké, snap ik! Hij is wel echt mooi zeg

Daar lopen wel de grootste alto's :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:04

Lon83 schreef:
Ik had nog een paar dagen vrij, gewoon als koos-bh-loos door t leven :D Moest toch strak in de folie, dat was mijn nieuwe bh... Zelden zo'n akelig gevoel gehad, en wat een verlossing bij het verwijderen :')

Hahah dat zal met mij ook wel zo worden..

Al doe ik met werk waarschijnlijk ook een bikinitop aan.. gewoon voor het idee denk ik dan. :')

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:13

En ik zit ook te denken aan een nieuwe tattoo.

De "zegel van de Rode Aarde", mijn zegel uit de 13 manenkalender van de Maya's. Omdat ik een jaar in een Mayastadje heb gewoond en ik die cultuur enorm interessant en indrukwekkend vind! :)
Afbeelding
En dan misschien In lak’ech wat betekent 'ik ben een andere jij' 'ik ben jij of jij bent mij' in die trant :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:38

@Solleke en minikatje, ja true haha maar ook een groot deel gaat bij de overheid werken en geen idee of dat dan anders is := Volgens mij geldt een beetje 'Hoe meer contact met klanten, hoe erger het hebben van mods' maar ik heb geen enkel idee hoeveel contact met klanten je dan hebt.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:18

Ach dat valt allemaal wel mee denk ik :) ik heb veel overleg met de provincie, schepenen, overheidsinstellingen, zelfs met een graaf ( :') ) en toch nog geen commentaar gehad op mijn tattoo :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:26

Drunksheep schreef:
Zoals eerder gezegd is een tattoo met as vooral symbolisch. As gaat in ieder geval niet je lichaam in.

Het is niet voor niets verboden. Er zal altijd een deel oplossen! Denk maar aan teveel suiker in je thee.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:46

Ik heb ook 1 zichtbare tattoo en ook daar word niet moeilijk over gedaan bij mijn werk. (Overheid) heb hierbij veel contact met de burgers maar ook met het bestuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:58

Ik denk dat het heel erg ligt aan wat voor tatoeage etc. Ik mocht achter de kassa echt niet laten zien dat ik tattoos had, terwijl ze er in de horeca vaak minder moeilijk over doen. Al heb ik ook een tijdje in een horecagelegenheid gewerkt waar het echt absoluut niet mocht.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:11

Bij mijn nieuwe baan moet ik ook afdekken met een horloge of armband. Soms vergeet ik het wel is maar niemand hoor ik er over. Heb een zwarte fijne tattoo binnenkant van de pols. Veel mensen valt het ook niet op dat scheelt.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:45

Solleke_Noah schreef:
Loolotte schreef:
Vind het altijd maar eng klinken, maar misschien omdat ik alleen maar de negatieve dingen ervan heb gelezen en verder nooit erin verdiept.

@Emma dat lijkt me wel echt het chille aan de creatieve sector. Ik twijfel tussen zoiets de studie bos-en natuurbeheer aan de WUR maar ik kan nergens vinden hoe ze in de natuurkundige(?) sector denken over body mods, terwijl ik dat vrij belangrijk vind :')

Edit: @Tinkerloos ah oké, snap ik! Hij is wel echt mooi zeg

Ik werk bij een grote natuurorganisatie en hier loopt echt 4/10 op de werkvloer met tattoos (ikzelf ook dus :P ). Zijn in de natuursector sowieso vaak wat alternatievere mensen, ook dreadlocks enz :)

Een neef van mij zit ook flink onder de tattoo's (full sleeve, ook op z'n nek, allemaal best zichtbaar!) en die werkte in de zorg als spv-er. Hij had ook nog eens flinke tunnels dus hangt heel erg van je werkgever af :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 07:00

Sall schreef:
Mooi tinkerloos!
Gaaf inderdaad Joolien!
Ik heb een foto van mijn blommeke
Even kijken of ik hem online kan krijgen

Sall, waar blijft die foto :D ?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 07:58

Ash_ schreef:
Voor de mensen die een tattoo hebben in omgeving van de bh. Hoe hebben jullie dat gedaan tijdens en na het zetten qua kleding en ondergoed?

Ik heb er 1 die met een stuk echt onder mijn bh band loopt. Wat was dat een kriem elke keer de 2 weken na het zetten! ik kon helemaal niks aan kwa bh, sport bh etc. Dus in het begin hempjes aan en extra wijde kleding zodat het no-bra niet echt opviel. Na 1 week een bikini top aan en de band niet te strak. Na 2 weeken kon in weer een bh aan (bij mij kwam toen jammergenoeg de 2e sessie om de tattoo af te maken :( )
Maar verder niet specifiek voor de tattoo opgelet wat voor kleding ik droeg, alleen problemen met de BH dus.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:48

Ik ken iemand die echt 2 volle sleeves heeft, kleine tattoo op z'n ringvinger en nog wel meer (zij, benen) en die werkt bij een groot financiëel bedrijf :p Ik heb zelf dan een tattoo op m'n been dus momenteel is dat niet zo aan de orde, maar heb al op zoveel plaatsen (kantoor, horeca) gelopen waar er echt niet moeilijk over gedaan word. Uiteraard verschilt het per werkgever maar ik mocht ook met mijn tunnel gewoon in de bediening lopen op alle plekken waar ik gewerkt heb :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 17:15

BloemBloem schreef:
Sall schreef:
Mooi tinkerloos!
Gaaf inderdaad Joolien!
Ik heb een foto van mijn blommeke
Even kijken of ik hem online kan krijgen

Sall, waar blijft die foto :D ?

pfff ongeduld :+

:')

Afbeelding

Hier was hij nog aan het vervellen

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:53

Danique_G schreef:
Drunksheep schreef:

Het is niet voor niets verboden. Er zal altijd een deel oplossen! Denk maar aan teveel suiker in je thee.

Ik geloof er eigenlijk niks van dat as zou oplossen, denk maar aan zand in water :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:53

Ja als ik het goed heb begrepen moet je kan je het daarmee vergelijken inderdaad!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:55

Lon83 schreef:
Danique_G schreef:
]

Ik geloof er eigenlijk niks van dat as zou oplossen, denk maar aan zand in water :')

Uiteindelijk slijt zand in water ook weg :).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:18

Ik kom lekker meelezen/kletseb

Pfoe eindelijk knoop doorgehakr wat ik wil en waar :D nu nog een shop zoeken :):)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:26

Gianti schreef:
Ik kom lekker meelezen/kletseb

Pfoe eindelijk knoop doorgehakr wat ik wil en waar :D nu nog een shop zoeken :):)

Wat ga je laten zetten? :)

Ik heb ooit eens gehoord, dat ze de as soms zelfs helemaal niet in de inkt doen, maar gewoon zeggen dat ze dat doen, omdat de inkt toch niet opgenomen wordt.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:33

Ja Sanne, dat heb ik ook wel eens gehoord! En dat ze dan nog wel extra geld ervoor vragen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:35

Wil graag carpe Diem op mijn heup bot :) weet hele cliché tekst maar heeft voor mij veel betekenis.. Ben alleen best bang voor de pijn :') heb zo goed als geen vet daar