Die van jou is ook echt gaaf Droomster!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loolotte schreef:Vind het altijd maar eng klinken, maar misschien omdat ik alleen maar de negatieve dingen ervan heb gelezen en verder nooit erin verdiept.
@Emma dat lijkt me wel echt het chille aan de creatieve sector. Ik twijfel tussen zoiets de studie bos-en natuurbeheer aan de WUR maar ik kan nergens vinden hoe ze in de natuurkundige(?) sector denken over body mods, terwijl ik dat vrij belangrijk vind
Edit: @Tinkerloos ah oké, snap ik! Hij is wel echt mooi zeg
Lon83 schreef:Ik had nog een paar dagen vrij, gewoon als koos-bh-loos door t levenMoest toch strak in de folie, dat was mijn nieuwe bh... Zelden zo'n akelig gevoel gehad, en wat een verlossing bij het verwijderen
Solleke_Noah schreef:Loolotte schreef:Vind het altijd maar eng klinken, maar misschien omdat ik alleen maar de negatieve dingen ervan heb gelezen en verder nooit erin verdiept.
@Emma dat lijkt me wel echt het chille aan de creatieve sector. Ik twijfel tussen zoiets de studie bos-en natuurbeheer aan de WUR maar ik kan nergens vinden hoe ze in de natuurkundige(?) sector denken over body mods, terwijl ik dat vrij belangrijk vind
Edit: @Tinkerloos ah oké, snap ik! Hij is wel echt mooi zeg
Ik werk bij een grote natuurorganisatie en hier loopt echt 4/10 op de werkvloer met tattoos (ikzelf ook dus). Zijn in de natuursector sowieso vaak wat alternatievere mensen, ook dreadlocks enz
Ash_ schreef:Voor de mensen die een tattoo hebben in omgeving van de bh. Hoe hebben jullie dat gedaan tijdens en na het zetten qua kleding en ondergoed?
Danique_G schreef:Drunksheep schreef:Zoals eerder gezegd is een tattoo met as vooral symbolisch. As gaat in ieder geval niet je lichaam in.
Het is niet voor niets verboden. Er zal altijd een deel oplossen! Denk maar aan teveel suiker in je thee.
Gianti schreef:Ik kom lekker meelezen/kletseb
Pfoe eindelijk knoop doorgehakr wat ik wil en waarnu nog een shop zoeken