Wil niet heel banketstaaf doen, maar kan dat geklets over wel of geen wedstrijd in een ander topic? Er is nu een topic toch? Misschien zoals Anc ook al aangeeft de "discussië" in dat topic voeren ?
Ik wil mn rode texture! Heb echt het idee dat deze eindelijk ROOOOOD ROOOOOD is en niet oranje of roze-getint
joeluna
Geplaatst: 22-01-14 10:58
Het eerste thema is gestart, zoals al eerder werd gezegd zullen we vanaf nu in het topic reageren [SK] Nail-art wedstrijd
Wauw mooie kleur Anc! Ik zit te twijfelen of ik mn lak opnieuw zal doen of niet. Eigenlijk kan het best nog even blijven zitten haha. Maar mn linkerhand heeft iets meer uitgroei dan mn rechter (en ik ben rechs) em dat irriteert me
Ik heb een groene van Kiko op met holo glitters. Hij is gaaf, maar eigenlijk heb ik een laagje te weinig. Maar wilde gister zoooo graag douchen dat ik geen zin meer had in een extra laagje
Ik kocht laatst after school boy blazer van Essie. Nu voor het eerst op, waaat een mooie lak! Dekt bijna helemaal in één laagje en de glans is zoo mooi! En de kleur natuurlijk haha Super blij mee!
Vandaag een naturel dagje. Ga straks weer even een nagelbadje maken. De KOH Puriying nail bath bruisballetjes zijn echt heel erg fijn. Mijn nagels beginnen eindelijk een beetje uit te groeien. Mijn vijl fiasco is bijna van de baan
Wat bij mij vaak helpt, om even terug te komen op Stef, is een warm kruikje maken.
Heb je geen lege frisdrank fles? Die kun je ook vullen met warm water dan heb je in ieder geval iets. Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van maar de laatste twee keer was het echt raak. Oh en wat natuurlijk altijd goed helpt in die periode is chocolade haalt de pijn niet weg maar is wel noodzakelijk soms