[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:46

Hallo Ojajoh!
Volgens mij kunnen wij best wel motiverend zijn! Dus komt helemaal goed!

Haha Tessaah, een mede dwergje!

Ik heb gisteren ook gezondigd, aten later dan normaal, dus hebben we bij de maaltijd frietjes gehaald :o
Ze waren wel lekker en ik heb niet de hele schaal leeggegeten haha! Gelukkig wel gezond vleesje en groenten erbij!

Dinsdag naar de dietiste geweest, bij haar wogen we dat er 2 kg eraf was sinds het vorige bezoek, dus zij ook weer helemaal blij.
Ze vroeg me nog mis je iets tijdens je dieet, ik zo, uhh ja chocolade! haha ehmm oeps.....

Ze kon er wel mee lachen gelukkig!

KarinW86

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:54

Hihihi dat deed ze vast niet bij het dieet erbij

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:57

Goeiemorgen! hier weer 400 gram er af :)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:58

KarinW86 schreef:
Hihihi dat deed ze vast niet bij het dieet erbij

Haha nee helaas ;)

Goed zo Daniela! Op je foto's zie je indd duidelijk verschil, gaaf hoor!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 08:59

Hoe doen jullie dat toch :+
Maar je ziet er inderdaad zo ontzettend veel beter uit, Daniella, echt super!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:00

wollie2004 schreef:
Hallo Ojajoh!
Volgens mij kunnen wij best wel motiverend zijn! Dus komt helemaal goed!

Haha Tessaah, een mede dwergje!

Ik heb gisteren ook gezondigd, aten later dan normaal, dus hebben we bij de maaltijd frietjes gehaald :o
Ze waren wel lekker en ik heb niet de hele schaal leeggegeten haha! Gelukkig wel gezond vleesje en groenten erbij!

Dinsdag naar de dietiste geweest, bij haar wogen we dat er 2 kg eraf was sinds het vorige bezoek, dus zij ook weer helemaal blij.
Ze vroeg me nog mis je iets tijdens je dieet, ik zo, uhh ja chocolade! haha ehmm oeps.....

Ze kon er wel mee lachen gelukkig!

Ach af en toe 1 stukje puur is niet zo verkeerd hoor.

Ik hou alleen niet van pure chocola :+

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:01

Aleeneh schreef:
Hoe doen jullie dat toch :+
Maar je ziet er inderdaad zo ontzettend veel beter uit, Daniella, echt super!

Veel drinken gezonden dingen en van de minder gezonden dingen, mijn avondeten gister was lasagna, gewoon een kleinere portie nemen :)
Maar zit ook verschil in gewicht he, hoe zwaarder je bent hoe makkelijker het wil :j

Dankje allemaal trouwens, die complimentjes werken ook weer motiverend :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:02

er wordt toch nog veel "gesnoept" zie ik :P

hier vanmorgen 500 gram eraf, de kilo die ik afgelopen week ben aangekomen is toch hoofdzakelijk vocht....
gelukkig drink je het meeste zo eraf

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:03

Goed ojajoh!!

Hier nu 69,5... Bleghhh

Nu niet meer zondigen! Ik wil onder die 69 komen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:06

Mag ik me hier ook melden? :) Ben sinds 2 januari bezig met cambridge dieet.

Samen met mijn moeder. Ben 1.70 en toen ik begon 86 kilo.. :o Nu 75 en wil er nog zo'n 8 tot 10 kilo afhebben.. De laatste 3 weken gingen een beetje slecht, was niet echt meer gemotiveerd maar ben er deze week weer hard tegenaan gegaan. Elke dag tot nu toe 3 liter water op, 1 keer per dag buikspieroefeningen en 1 keer op een dag zwemmen/hardlopen/traplopen. Verder probeer ik (als het niet te koud is) een 3 kwartier naar stage te fietsen en loop ik de hele dag op stage. :)

Ik ben van dit: http://i1116.photobucket.com/albums/k57 ... G_5000.jpg
Naar dit gegaan: http://www3.picturepush.com/photo/a/124 ... G-0970.jpg

Vind het leuk om hier mee te lezen, steun te krijgen en support te geven.. Samen kunnen we het! *\o/*

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:17

Wauw Captain ziet er super uit! Nog een cambridger!

Tja pure chocolade, weet je wat het met mij is... ik kan niet zo goed maat houden, dus ik haal maar gewoon niets in huis van die zooi, want anders moet het toch op of leeg en tja, dat is nou juist niet de bedoeling.. hihi :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:18

welkom captain, ik ben ook nieuw! welke CB doe jij? Ik doe de 800 versie

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:27

wollie2004 schreef:

Tja pure chocolade, weet je wat het met mij is... ik kan niet zo goed maat houden, dus ik haal maar gewoon niets in huis van die zooi, want anders moet het toch op of leeg en tja, dat is nou juist niet de bedoeling.. hihi :')

Bekend probleem :Y) Als het er is moet het ook op.
Soms is het lastig om de verleiding te weerstaan om het te kopen, maar dan doe ik het toch maar niet, inderdaad omdat ik geen maat kan houden :+

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:34

Aleeneh schreef:
wollie2004 schreef:

Bekend probleem :Y) Als het er is moet het ook op.
Soms is het lastig om de verleiding te weerstaan om het te kopen, maar dan doe ik het toch maar niet, inderdaad omdat ik geen maat kan houden :+

Hier ook hetzelfde probleem :j

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:48

Ziet er goed uit Captain!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:52

Hier zat ik vanmorgen weer onder de 69.. gelukkig gaan weer de goede kant op.
blijf toch nog steeds te nieuwsgierig naar het gewicht

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:08

ik snap er toch helemaal niets van! Wanneer ik me keurig aan sonja bakker hou gebeurt er vrij weinig en kom ik soms zelfs aan!
Nu had ik gister een SAS dag ontbeten bij de Hema en nog meer slechte dingen savonds ook nog drank en ben ik -0.7kg. Heeel vreemd, maar ben wel blij! Want zit nu eindelijk op de 5.2kg eraf!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:13

houden jullie hier in het topic een lijst bij of dat niet?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:15

Dat heb ik ook vaak inderdaad joellover

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:17

@Joellover: klinkt ideaal, toch?
Vind het trouwens knap dat je kunt Sonjaën, dat is het enige dieet dat ik ooit geprobeerd heb en ik vond het vreselijk :')

@Captain: wow, je ziet er goed uit! Moet zeggen als ik die mega-snelle resultaten zie dat het wel verleidelijk is om ook aan de cambridge te gaan, maar ik weet dat ik mijn eetgewonten moet veranderen, want anders mag ik mijn hele leven nooit meer iets anders.

Knap om niks in huis te halen, helaas hier niet met gezin, is een beetje oneerlijk, hahaha.
Ben wel weer lekker gezond aan het eten (Amber Albarda), straks haar nieuwe kookboek halen, hopelijk recepten die ook echt gewaardeerd worden door het gezin.

Vanmorgen m'n groene smoothie een m'n bakje yoghurt met speltvlokken, 2 kiwi's, amaranth, haverzemelen, lijnzaad en een beetje agavesiroop, heerlijk en vult prima!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:25

Mijn eetlijst is nu zo.
Als ik via voedingscentrum vaak invul zijn vaak de vezels te weinig en ook kom ik vaak niet aan het aantal dat je moet hebben.
Iemand nog ideeen?

O: 2 krackers met appelstroop + beker drinkyoghurt
T: 1 stuk fruit (appel/banaan/peer)
L: 3 bruine boterhammen met dun beleg (kaas/worst/hagelslag/vis, lust niet zoveel)
T: 2 stuk fruit (appel/peer/banaan)
D: Wat de pot schaft
T: Schaaltje vla (soms eet ik die direct na het eten als ik 's avonds nog weg moet)
(op donderdag als ik ga paardrijden, neem ik na het rijden nog thee met een koekje)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:27

avaluna schreef:
@Joellover: klinkt ideaal, toch?
Vind het trouwens knap dat je kunt Sonjaën, dat is het enige dieet dat ik ooit geprobeerd heb en ik vond het vreselijk :')

@Captain: wow, je ziet er goed uit! Moet zeggen als ik die mega-snelle resultaten zie dat het wel verleidelijk is om ook aan de cambridge te gaan, maar ik weet dat ik mijn eetgewonten moet veranderen, want anders mag ik mijn hele leven nooit meer iets anders.

Knap om niks in huis te halen, helaas hier niet met gezin, is een beetje oneerlijk, hahaha.
Ben wel weer lekker gezond aan het eten (Amber Albarda), straks haar nieuwe kookboek halen, hopelijk recepten die ook echt gewaardeerd worden door het gezin.

Vanmorgen m'n groene smoothie een m'n bakje yoghurt met speltvlokken, 2 kiwi's, amaranth, haverzemelen, lijnzaad en een beetje agavesiroop, heerlijk en vult prima!

Ik heb wel het nieuwe boek, dit boek is gericht op gezond eten hierin is ook alles veranderd naar volkoren
en krijg je veel fruit binnen en niet meer die verschrikkelijke eierkoeken! haha

Jeetje captain wat een onwijs verschil zeg! Maar hoe ziet het er nu uit als je weer terug naar ''normaal '''eten gaat?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:40

KarinW86 schreef:
Mijn eetlijst is nu zo.
Als ik via voedingscentrum vaak invul zijn vaak de vezels te weinig en ook kom ik vaak niet aan het aantal dat je moet hebben.
Iemand nog ideeen?

O: 2 krackers met appelstroop + beker drinkyoghurt
T: 1 stuk fruit (appel/banaan/peer)
L: 3 bruine boterhammen met dun beleg (kaas/worst/hagelslag/vis, lust niet zoveel)
T: 2 stuk fruit (appel/peer/banaan)
D: Wat de pot schaft
T: Schaaltje vla (soms eet ik die direct na het eten als ik 's avonds nog weg moet)
(op donderdag als ik ga paardrijden, neem ik na het rijden nog thee met een koekje)

Er zitten ook veel vezels in rauwkost en groente die gestoomd is (dus niet helemaal gaar is gekookt)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:00

Hier net voor het eerst ontbeten met yoghurt. Vind yoghurt ontzettend vies :+ maar moet van mezelf wat meer afwisseling hebben in mijn ontbijt. Dus yoghurt met muesli en zelf een hele banaan er doorheen gesnipperd. Was best te eten en sta nu ook echt op knappen :')

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:52

Ik snap er niks meer van! Ik ben in een week tijd weer een kilo aangekomen.. ik eet geen gekke dingen, geen snaaibuien gehad, ik sport nog steeds..