Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saga schreef:Het klinkt stom maar misschien kan je dit probleem oplossen door je haar minder vaak te wassen. Het klinkt vies, maar dat valt echt mee. Vaak word je haar heel erg vet omdat het te vaak gewassen wordt. Tijdens het wassen wordt het vetlaagje van de hoofdhuid gewassen, maar dit vetlaagje hoort daar wel te zijn dus gaat je lichaam extra vet produceren, wat er uiteindelijk voor zorgt dat er een overproductie komt. Hierdoor wordt je haar dus ontzettend vet.
Mocht je je haar wel echt iedere dag willen wassen dan zou ik maar twee keer in de week shampoo gebruiken en de rest van de week alleen water.
Frummels schreef:Ik heb ook dun, fijn en krullend haar. Voor mij werkt elke dag wassen het beste.en als ik echt geen tijd heb doe ik er droog shampoo in en doe ik het in een knot of staart, misschien dat dat werkt voor jou? En niet teveel aan je haar zitten met je handen, dat maakt heel erg vet!
DezeNaam schreef:Naar mijn weten is Henna redelijk sterk.
Ik zou gewoon eens in de winkel kijken voor kleurspoeling bv.
xNavutu; ik heb mijn haar ook een tijd in een paarse dip-dye gehad, ik geloof dat deze van Schwarzkopf was, wel een stukje donkerder dan op jouw afbeelding helaas. Zal zo eens de verpakking zoeken als ik die nog heb.
[Edit] Is van Franck Provost Paris.
xNavatu schreef:DezeNaam schreef:Naar mijn weten is Henna redelijk sterk.
Ik zou gewoon eens in de winkel kijken voor kleurspoeling bv.
xNavutu; ik heb mijn haar ook een tijd in een paarse dip-dye gehad, ik geloof dat deze van Schwarzkopf was, wel een stukje donkerder dan op jouw afbeelding helaas. Zal zo eens de verpakking zoeken als ik die nog heb.
[Edit] Is van Franck Provost Paris.
Heb je een foto? Stukje donkerder zou ik ook niet heel erg vinden opzich (: