Yay eindelijk mn mailtje met wachtwoord ontvangen Ben benieuwd of het morgen binnen gaat komen of niet.. Denk dat de postbode niet op 't dorp kan komen ):
Zo te zien een lustre net als Plumful. Capricious is ook ziets, weer een lustre Ach, wishlist/ live bekijklijst groeit helaas. Heb voor 30 euro aan Douglasbonnen en ga is bedneken wat ik wil. Iig 1 lipstick, maar evt Soft&Genle erbij of een blush. Of toch een lipstick. Of iets van een ander merk. *zucht*
Ja alleen maar ruk aanbiedingen die niet op alle merken gelden
Drunksheep
Geplaatst: 18-07-14 20:11
Hoi hoi, ik kom ook graag even meekletsen... ben nogal een make-up fan (al draag ik niet echt veel lagen ) en dan vooral de high end merken, helaas voor mijn portomonnee haha.
Heb sinds kort een lipstick tik en die is begonnen met een paar lipsticks van Make-Up Studio nu aan het wachten op de collecties van Kelly Osbourne x MAC en The Simpsons x MAC voor weer een paar aparte kleurtjes. Heb zelf eigenlijk altijd heel naturelle make-up, en hou ervan een mooie opvallende lipstick daarbij te dragen!
NYC2B
Geplaatst: 18-07-14 20:22
Welkom drunksheep!
btw, hoelang duurt het voordat je bestelling aankomt van MAC?
Drunksheep
Geplaatst: 18-07-14 20:29
Volgens de site:
Citaat:
MAC Cosmetics online bestellingen worden verzonden en geleverd op werkdagen (maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen). Houd rekening met een standaard leveringstermijn tussen 2 à 4 dagen.
Nightmoth is heeeeel donker. Had hem bijna gekocht voor onder Heroin maar meisje deed de combi bij me op en heb het toen toch maar niet gedaan Was echt zo goed als zwart
NYC2B
Geplaatst: 18-07-14 20:54
oh nee dat vind ik niets
dan twijfel ik nog tussen currant, burgundy en auburn