Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:hoe duur zijn die reserve balletjes zo ongeveer dan
_Marjolein_ schreef:Ja dat heb ik ook Milo! Dacht zelf aan wild vlees, maar ik weet het niet zeker.
milo schreef:ketaki, gewoon je bolletje goed vastdraaien. misschien is je bolletje niet echt goed, dat hij niet vast blijft zitten? ik heb dat ook een keer met mijn tragus piercing gehad.
mijn navelpiercing blijft strak zitten. gewoon regelmatig controleren, die van mij zit altijd vast
_Marjolein_ schreef:Ketaki schreef:@ _marjolein_
ik heb een navelpiercing.
Okay!
Mijn balletje gaat er ook wel eens af, of hij zit los. Zit die van jou met schroefdraad vast? Want dan zou je er eventueel een ander balletje op kunnen draaien omdat die balletjes snel los gaan. Ik heb mijn piercing nu 4 weken en heb al 2x gehad dat het balletje eraf was.
Ketaki schreef:ik heb indd de schroefdraad, ik heb hem nou ongeveer 4 maand.
mag nog 5 maand geen andere er in doen volgens de piercer
Shyla25 schreef:Heb je metalen balletjes of plastic?
milo schreef:ik blijf gewoon een soort randje zien. het heeft een andere kleur dan mijn gewone vlees. donkerder, soms roodachtig..
ik heb mijn navelpiercing nu vier maanden. als je hem omhoog drukt zeg maar, staafje er wat meer uit, komt dat randje mee en die is een beetje rood/bruin achtig. maar hij is niet pijnlijk behalve als ik blijf haken. ik heb er een piercing uit de shop in, dus die moet gewoon goed zijn.
Anthea schreef:Wat is er slecht aan Chirurgisch staal dan?
Ik dacht dat dat juist goed was?
anniek_uc schreef:Hmm er zullen vast mensen met een navelpiercing zijn, ik krijg hem voor kerst..heel leuk natuurlijk..Maar doet het pijn?
Ik ben als de dood voor die naald/haak/ding of wat dan ook. Hoe doen ze het prescies?? en wat voelde je..ik ga het wel doen hoor maar wil toch graag de ervaringen er van weten.
Vue schreef:Een schroefje in je buik(nichtje vroeg laatst.. mandy.. waarom heb je een schroefje in je buik ?)
Vue schreef:[Daarna goed schoonhouden met unicurazeep (zo'n groen blok) lekker insoppen onder de douche
milo schreef:Vue schreef:[Daarna goed schoonhouden met unicurazeep (zo'n groen blok) lekker insoppen onder de douche
je kan beter gewoon een flesje unicura zeep kopen. met een pompje. dat is schoner, en heel makkelijk. eerst gewoon douchen, en als laatste je piercing schoonmaken i.v.m zeepresten.
ik ga er vanavond een andere door doenalleen deze komt niet uit een shop, dus ik hoop dat mijn lieve buikje ertegen kan...
poes schreef:Hoe lang eh, moet je trouwens, blaaf blijven als koppel zeg maar na het piercen?
En heb je een horizontale of verticale? En wat zijn de verschillen, ik kan het zo niet vinden op internet.