Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ipsilonka schreef:Ik vind het bijzonder dat ik eerder altijd voor zout ging, als ik nu "foute" dingen eet is het zoet, zo raar.
Verder hier ook al een tijd op een bepaald gewicht. Ook hier moet er nog 6 kg denk ik af voor een gezond gewicht, maar lukt niet heel erg. Stoppen denk ik dus ook nog helemaal niet aan, heb nog steeds het gevoel dat ik het er dan zo weer bij eet.
Heel apart. Ipsilonka schreef:Ik vind het bijzonder dat ik eerder altijd voor zout ging, als ik nu "foute" dingen eet is het zoet, zo raar.
Verder hier ook al een tijd op een bepaald gewicht. Ook hier moet er nog 6 kg denk ik af voor een gezond gewicht, maar lukt niet heel erg. Stoppen denk ik dus ook nog helemaal niet aan, heb nog steeds het gevoel dat ik het er dan zo weer bij eet.
iemand die mij 4 maanden niet gezien had dus ik ben blij.
Suzanne F. schreef:manic schreef:
Hoeveel ben je afgevallen en hoeveel wil je nog?
Heb je een gezond gewicht nu?
Je kan kritisch kijken naar je calorieinname, je kan ook overstappen naar Mounjaro om te proberen. Binnenkort komt Reta er ook aan waar ik hele goede dingen over lees.
Sodera schreef:Ik ga hem vanmiddag ophalen, dus zal t je dan laten weten Ennasuus! Dat is wel in Ierland, geen idee hoe dat qua kosten van de prik zelf precies zit; het hele medicijnen/verzekeringgebeuren werkt hier anders.
Vanmorgen bij de huisarts geweest, zij wilden eerst bloedonderzoek om te kijken of er geen andere onderliggende problemen waren en een nul-waarde. Schildklier en suiker etc allemaal prima, dus vanmiddag mn eerste Mounjaro ophalen.
Is er hier ook iemand die veel reist en hoe gaat dat met de prikken? Qua prikmoment ben ik over het algemeen in het weekend wel thuis. Het is vooral de rest... Ik reis zeker een week per maand voor mijn werk, en dat betekent over het algemeen hotel ontbijt (gelukkig hebben ze overal wel kwark en fruit), en dan zowel met de lunch als avondeten uit eten. Ik kies vaak mager vlees of vis, groente als bijgerecht etc maar ik vraag me af of ik even iets extra's mee moet nemen; bijv zo'n eiwit limonadepoeder oid?
Ik heb ook niet echt keuze, het is onderdeel van mijn werk..
Jester_ schreef:Via thuisapotheek kost mounjaro 12.5 458..
De 10 was 338
Als ik dat nu zo onder elkaar zet
Ik spuit 10 mg, dus met de 12.5 zou ik 5 mee kunnen doen (zonder golden dose) a 92 pw.
De 10 doe je dus 4 mee a 84 per week, dus goedkoper om gewoon de 10 te nemen? Ik dacht chill eindelijk goedkoper uit maar mooi niet dus
Citaat:Mounjaro prijzen
15mg pen E 433
12,5 mg pen E 433
10mg pen E 295
7,5mg pen E 295
5mg pen E 217
2,5mg pen E 176