Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Vwb gevoelige kuiten -> een massagegun! Ik vond dat echt een goede aankoop, heb hem veel gebruikt. Nu minder, want ik heb nooit meer last eigenlijk.
Danseresje schreef:Fenn, de action heeft soms ook een massage hun van zo'n €15 of 20.
Foam roller is ook een goede! Merk zelf wel bij knopen dat de gun fijn is.
Ik loop op een andere modelletje hard dan dat ik wandel, maar wel ook de teenschoenen. Voor nu is het inderdaad het wandelen:
19-4 KM Sittard
10-5 KM Cuijk
24-25 mei om t eiland
27-31 mei Elfstedentocht
11-14 juni vierdaagse Alkmaar
21-28 juni vakantie Frankrijk
5 op 6 juli KM Someren
15-18 juli Nijmegen 4x50
1 op 2 augustus 100 van Leeghwater
7-10 augustus heuvellandvierdaagse
En daarna is het nog niet klaar![]()
Germie, ik heb geen blaren, maar het gevoel van. En bij het hardlopen niets, maar zodra mijn wandelafstand groot wordt, voelt het niet goed meer en het komt dus echt wel door het hardlopen. Want sinds de overstap naar mijn teenschoenen eigenlijk totaal geen blaar problemen meer gehad
Goof schreef:Leuk Suliko, ik ben dan ook op de Veluwe. Maar aangezien ik de 4e 20km loop ga ik dit keer niet vragen om aan te sluiten![]()
Ik sla de push up legging even over trouwens
Danseresje schreef:Suliko, misschien dat daar wel een stukje van het probleem ligt. Ondanks dat mijn gct relatief hoog ligt. Zat volgens de grafiekjes vaak in de tweede categorie.
Daarnaast zal mijn gewicht natuurlijk niet helpen, ondanks dat ik nu 6kg kwijt ben. En zie nu dat jij dit ook benoemt en nee.... Ik vat je opmerking niet op als een belediging
![]()
Dank ook aan de rest voor de fijne berichten!
Er zijn verschillende modellen Germie en ik wandel eigenlijk al mijn afstanden op het hardloop model. De verschillende modellen hebben allemaal verschillende diktes zolen en verschillende soorten grip. Demping haal je uit je eigen lichaam --> enkels en knieën