Doei paps en mams, ik weet de weg wel vanaf hier!
Haha, hebben die ukkies van jullie ook steeds meer ontdekt drang?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en niet omkijken nee hoor hup gewoon lopen
.
Bank en bed op en af is al een tijdje standaard hier.
Gnome schreef:Ohh wat een ellende ja! Zit je niet op te wachten in de bus of het vliegtuig. Hoe is de vakantie verder bevallen?
Dus dat hoofdstuk kunnen we nu écht afsluiten.
Vorige week kreeg hij weer een vaccinatie en de dag daarna heeft hij twee koortsstuipen gehad. Zijn bijoortje is met het plaatsen van de buisjes weggehaald, vandaag controle gehad en alles was netjes. Ik vind het wel een soort van vreemd dat dat flupje er niet meer zit
Verder is het een heerlijk mannetje, knuffelt ineens 'terug', begint steeds meer een eigen wil te krijgen. En hij is een grote jongen, met 13,5 maand was hij 83cm en woog 11,5kg.
Wel loopt ze ver voor met haar motoriek en kan ze al hoge blokkentorens bouwen en lekker tekenen. Boekjes lezen op de bank onder een dekentje is haar favoriet

klinkt als een heel lief meisje!
Dante is met 16 maanden zo’n 7,5kg en 73cm
Onze mini haha, werd vandaag nog 9 maanden geschat..
Verder doet ie het helemaal prima vinden wij, krijgt sinds een paar dagen Nutrinidrinks 1x per dag en verder moeten we alles zo vet mogelijk maken voor hem, dus we hopen dat ie even een beetje aan gaat komen 

.
.
.
... 
heel schattig!
en ze doet het verder prima en is lekker vrolijk. Van de week heb ik een doos duplo opgehaald en dat was een top idee! Nu speelt ze hele dagen lekker met de duplo
UK_eef schreef:Hoe gaat het met iedereen?
tot zover mijn opvoedskills.
Paracetamol doet voor hem niks, we moeten aan de Nurofen (ibuprofen) als hij ziek is of een vaccinatie krijgt. Hij loopt nog niet, hij durft het net niet ook al is zijn balans behoorlijk goed. Zegt ook nog niet zoveel, enkel mama, die en ja.