IMANDRA schreef:Ah, dus ik mag ook poedelnaakt op jouw terras komen zitten, benen wijd in volle glorie? Of ervoor kiezen recht voor je nooduitgang mijn stoel te willen parkeren? Ooof.. lekker keihard mijn muziek opzetten want geen zin om oortjes in te doen? Of lekker drugs gaan spuiten op je (denkbeeldige) terras en de naalden om me heen strooien? Want al die dingen hebben immers consequenties als ik er wel of niet voor kies, en dus is het onnodige dwang om het wel of niet te doen?
Van mij mag jij doen waar jij je goed bij voelt. Met jouw gedrag breng je iig geen stof in mijn lichaam die ik niet nodig heb.
Mijn lichaam is van mij. Niet van de rest van de mensheid. Ik bepaal of ik dat vergiftig of niet, er goed voor zorg of niet.
En met een vaccin dat vrijwillig is maar wel consequenties heeft als je het weigert voelt dat voor mij alsof een ander (overheid) voor mij wil bepalen. En los van het feit dat ik dit vaccin voor mij niet relevant vind ben ik het daar gewoon niet mee eens. En wat een ander doet met zijn lichaam is niet mijn pakkie aan.