Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:32

Ik hoop dat het maar een gewoon griepje is of een keelontsteking ipv corona. Over 2 weken word ik al geopereerd.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 16:48

Ik hoop dat het meevalt Purny.

Hier weer even flink kcal verbrand en geen tussendoortjes *\o/*

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:21

Wat een kanonsgave foto. <3

Inlijsten!

Heb je de uitslag al purny? Ik hoop negatief.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:27

Nee nog niet. Duurt wel een beetje lang.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:43

Ik durfde mij niet meer te wegen. Toch even gedaan vanochtend(na een kop thee en kom kwark met crusli, weeg normaal nuchter) en was toch weer wat kwijt, 1.5 kilo per maand, niet veel maar toch wat. Motiveert toch, wel nog even een fijne broek gekocht die goed zit ondanks dat er nog behoorlijk wat af moet.

Ik doe 10000 stappen per dag en moet voor mijn maandgemiddelde nog wat inhalen de komende 2 dagen, naja eigenlijk morgen want dinsdag niet zoveel tijd.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:48

Dat is toch netjes!! Langzaam maar zeker is beter dan in een klap hartstikke veel en dan weer bijkomen.

Ik heb een extreem luie dag waarin ik nog geen duizend stappen heb gezet. Ik moest even aan de oplader. :')

Morgen weer een nieuwe dag.

Ik zit een beetje te kijken wat een goed stappendoel voor mezelf is. Met dat thuiswerken voer je geen moer uit wat bewegen betreft en hoewel ik de afgelopen week sinds ik de activity tracker heb wel m'n tienduizend stappen heb gehaald wil ik niet weten hoe. :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:57

Mijn prestatie van vandaag is dat ik na deze maffe Formule 1 wedstrijd echt geen zin heb in gezond eten, ik al een uur aan het nadenken ben of ik pizza ga bestellen en toch besloten heb om als een soort middenweg gewoon vissticks in de Airfryer te gaan gooien.

Ik typ dit dan nu hier zodat ik me niet nog bedenk :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:59

Vissticks, Negerzoen. Vissticks. :j (vis)Stick to the plan. You can do it.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:12

Bedankt voor de support :D vissticks zitten in de Airfryer en soep (uit de vriezer) wordt opgewarmd. Vanavond tijdens Boer Zoekt Vrouw een high protein choco pudding toe. Ik ben weer tevreden met mezelf.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:17

Als ik zin heb in pizza neem ik meestal een tosti, lekker bruin brood met tonijn en kaas ertussen.

Chips = soep(zout)
Chocola = noten
Milkshake = glas melk

Als je ergens trek in hebt betekent dat volgens mij dat je behoefte hebt aan bepaalde voedingsstoffen. Ik probeer er wel zoveel mogelijk naar te luisteren om die behoefte te vervullen en de trek te stillen.

Als ik vissticks zou eten zou ik daarna alsnog iets pizza achtigs moeten eten en is het totaal alleen maar erger.

Ik heb het even uitgerekend, moet nog 32000 stappen deze maand bovenop de 10000 stappen per dag zetten om mijn maandgemiddelde goed te krijgen.

Het doel is haalbaar dus ik moet het maar gewoon gaan doen vooral vandaag en morgen dus ik ga straks een eindje lopen :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:20

corinep schreef:
Als ik zin heb in pizza neem ik meestal een tosti, lekker bruin brood met tonijn en kaas ertussen.

Chips = soep(zout)
Chocola = noten
Milkshake = glas melk

Als je ergens trek in hebt betekent dat volgens mij dat je behoefte hebt aan bepaalde voedingsstoffen. Ik probeer er wel zoveel mogelijk naar te luisteren om die behoefte te vervullen en de trek te stillen.

Als ik vissticks zou eten zou ik daarna alsnog iets pizza achtigs moeten eten en is het totaal alleen maar erger.

Ik heb het even uitgerekend, moet nog 32000 stappen deze maand bovenop de 10000 stappen per dag zetten om mijn maandgemiddelde goed te krijgen.

Het doel is haalbaar dus ik moet het maar gewoon gaan doen vooral vandaag en morgen.

Ik ging dan pizza bestellen uit luiheid en zin in iets lekkers, gelukkig niet omdat ik er per se veel trek in had :D maar klopt wel wat je zegt. Meestal vraagt je lichaam om bepaalde voedingsstoffen :j

Succes met je missie! Klinkt haalbaar!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:22

Ik heb vandaag m'n Schijt Aan Alles dag, maar het kon slechter. :j
Vanavond een lekker kaasje, worstje en Hugootje bij Boer zoekt Vrouw.

De weegschaal was vanochtend redelijk lief.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:50

Ik ben negatief! Gewoon een griep dus! *\o/*

Rose_Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 06:06

Fijn dat je in dit geval negatief bent!

Ik was vanochtend ontzettend blij! Ik sta al sinds maart 'stil' qua gewicht en kreeg het niet voor elkaar om het cijfertje voor de komma lager te krijgen dan een 5. Vandaag na lange tijd lijkt het me eindelijk gelukt! Voor de komma staat een 4 en na de komma een 1, dus de 3 is ook binnen handbereik!

Nu doorzetten en niet te blij zijn :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 09:55

Superfijn purny!!

En wat goed van je, Rose_Sonny!!

De weegschaal was bij mij niet zo lief maar ik had al wat verwacht. Hoop dat er ook wat vocht tussen zit. :))

Ik ga straks aan een inhaalslag gemiste programma's kijken beginnen en hoop dat grotendeels oppe Foxy te kunnen doen. Nieuwe weekdag, nieuwe kansen!

Heb een beautybehandeling geboekt voor over twee weken, naast de nagelmevrouw die ik mezelf wel altijd gun. Lief zijn voor jezelf!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:15

Lief voor jezelf zijn op de juiste manier @Roosch, een beautybehandeling boeken.
Ik ga morgen ook lief voor mezelf zijn op een goede manier, ik ga shoppen met mijn moeder :P

Mijn weegschaal blijft gelukkig mooi schommelen rondom waar ik wil zitten.
+/- 1 kg. Dus dat is echt wel heel prettig :j Durf nu dus ook wel lekker te winkelen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:16

gaucho schreef:
Ik hoop dat het meevalt Purny.

Hier weer even flink kcal verbrand en geen tussendoortjes *\o/*

[ [url=m/WhSxFp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi Gaucho <3
En fijn dat je je leefwijze ook gewoon doorpakt daar.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:23

Doel voor vandaag 29500 stappen :')
Laatst bijgewerkt door corinep op 30-08-21 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:24

Heel veel succes daarmee @Corinep :')

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:27

Genieten gaucho! Wij waren vorig jaar in Oostenrijk op vakantie en hebben toen zo fantastisch gegeten ook in het hotel. Waren blij verrast over het niveau van koken in ons hotel. We zaten toen halfpension met onze baby en het was echt top!
Enige wat mij toen nog niet lukte was ver lopen dus het compenseren wilde niet echt _O-

Succes corinep :j

Hier al weken mijn smartwatch niet meer om, werd er een beetje somber van dat ik mijn doel nooit meer haalde omdat ik heel veel rust moet houden met mijn dikke buik.

Voor het idee, de buik:

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:28

Ja jij gaat vast dit topic winnen met het meestal aantal kg per week verliezen :)) mijn hemel!!

En hoeveel stappen lees ik hierboven?! :oo

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:29

Haha CorineP, dat is lekker ambitieus!

Wat fijn dat je stabiel blijft Musli!

Roos tegenover dat Bourgondische weekend staat vast weer een brave week mét Foxy, komt helemaal goed met jou :D

Wauw Rose_Sonny, wat knap van je! Ga zo door, je kunt het!

Purny wat fijn dat het gewoon griep is, nu uitzieken.

Gamova, jij gaat vast binnenkort veel kilo's in 1 klap afvallen :D succes vast *\o/*

Ik ben ook echt weer braaf bezig en na een week gelijk 3 kilo eraf, BAM. Okee okee, het is vocht (toen ik me voor het eerst woog had ik ongelofelijke spierpijn, dus hield ook vocht vast) maar ik ben er wel echt blij mee. Voel me minder opgeblazen. Zit nu weer bijna op m'n laagste gewicht van de afvalrace van 2020, nu dóórrrrrrr (hoop ik denk ik wil ik)!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:31

Ik sta inderdaad echt net op Foxy :))

En hey wat goed!! Das hartstikke netjes qua weegschaal.

Ik zit helaas 4 kg boven m'n laagste gewicht op dit moment. Maar ik ga gewoon stug door.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:34

Je bent er in ieder geval mee bezig roosch en de schade is vrij beperkt gebleven.

Hier is er na alles en samenwonen 20kg bij gekomen.
Maar de eerste kilo is er af.
Op naar de rest.
Vriendlief heeft keto opgegeven omdat het voor hem niet werkt. Wel gevraagd om geen snoep of koekjes in huis te bewaren en mee te nemen naar het werk ofzo. Ik vind het dan makkelijker.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:37

Groot gelijk @arabella, hier is het ook gewoon veel makkelijker als ik het niet in huis heb.
Waarom de kat op het spek binden? ;)

Je hebt in ieder geval de eerste kilo er al af, op naar de volgende *\o/*