Zebrastreep schreef:Nou die 2 weken vindt ik nog wel logisch.
Veel mensen krijgen na corona een verkoudheid of infectie erachter aan omdat de weerstand enorm naar beneden is gegaan. Helemaal nu omdat we nauwelijks met andere virussen in aanraking zijn geweest de afgelopen 2 jaar. Mensen zijn dus weer opgeknapt van corona , en worden na 2 weken weer ziek en testen positief wat ook logisch is dat kan wel nog 8 weken duren.
In ieder geval verwacht ik het nu nog niet direct weer te krijgen. Ben op veel plekken geweest met veel hoestende en verkouden mensen.
Ik heb het van de groep van vorige week niet weer gekregen in ieder geval. ga ook niet elke keer meer testen echt pas bij klachten. Het is wel zo dat het op mijn huidige werk wordt besloten of een cliënt weer naar buiten mag door iemand die niet eens op de groep staat. Wel onhandig aangezien de vaste begeleiding de cliënt beter kent en weet wat normaal gedrag is en wanneer iemand mogelijk nog ziek kan zijn. Alleen de communicatie erover is echt ruk hoor , soms weet je het pas als je al een woning bent binnen gestapt wat dan al te laat kan zijn.
Een zelftest blijft geen 8 weken positief
Alleen een pcr