Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariettjj schreef:Zojuist PG benaderd met de vraag over het wattage. Het is dus echt zo dat de 7watt het totale wattage is. En bij de ronde lamp is het totale wattage 15. Valt mij tegen hoe laag.
Als ik dus met andere merken wil combineren moet ik een betere lamp hebben.
Nu twijfel ik tussen deze twee, nav de reacties in dit topic:
https://www.bol.com/nl/nl/p/travel-pro- ... oductImage
https://www.bol.com/nl/nl/p/vanilon-86w ... oductImage
Ik weet niet goed waar op te letten, behalve dan op het wattage. Deze hebben beide wel een vriendelijke prijs
pluisje88 schreef:Ik had hier toch gezegd dat ik een nagelvijl probleem had? De goedkope kartonnen vijltjes van action doen het in mijn geval topzijn zo fijn dat ze wat snel kaal gaan, maar fijn genoeg voor mijn nagels. Super blij mee
Dwyne schreef:Wat is met al jullie ervaring de best hechtende basecoat? Ik heb zowel met Kiki als met PG last dat het loslaat van mijn nagels. Ondanks het doen van de juiste prep, dunne laagjes en sealen. Ik heb blijkbaar nagels die graag alles afstoten na een paar dagen tot een dikke week.
Glossi schreef:Ontvet je je nagels goed? Ik weet niet wat voor cleaner jij gebruikt om je nagels te ontvetten. Zien jou nagels er ook echt ontvet uit als je dat product hebt gebruikt? Zo niet, probeer eens met pure aceton (wel echt pure en geen nagellakremover)
Gebruik je ook een bond/primer? Onder een normale basecoat zou ik dat wel aanraden.
Welke soort basecoat heb je nu gebruikt? Alleen een normale basecoat? Of ook een rubberbase? Er zijn verschillende basecoats die allemaal een andere soort hechting hebben.
Daarnaast kunnen medicijnen en hormonen mee spelen.
Als je echt een hardcore base wil zou je een fiberbase kunnen uitproberen. Die van Victoria Vynn zit als een huis, ook bij moeilijke nagels. Door de fibers hecht hij beter.
Mariettjj schreef:Ik ben toch wel erg tevreden voer mijn nieuwe base- en topcoat van Xtatic (wel in combinatie met een PG kleurtje) en mijn nieuwe ledlamp. Nu na een week zit er nog geen enkel chipje, barstje of krasje in de lak en ook de glans zit er nog op zoals toen ik het aanbracht. Dit had ik toen ik alles van PG gebruikte wel standaard binnen of na 1 week en dan moest het er voor het mooie eigenlijk wel weer vanaf (soms liet ik het wel zitten, maar dan stoorde het mij wel). Blij met de tips uit dit topic dus!