[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:09

Siersma schreef:
[ [url=m/sCQlZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jKBKr1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze 2. Pijn viel bij beide mee. Niet heel naar, goed vol te houden.

Deze plek bedoel ik ja. En dan ongeveer juist die van de zeepaardje.

Nou heb ik wel een erg hoge pijngrens. Iets met keer operatie aan blinde darm rond 5 uur middag en volgende ochtend al naast bed staan ondanks een snee van 7 cm op je buik...

Zit al tijdje te denken over tattoo. En toen 6 weken geleden 1 van mijn pony's bevangen is geraakt begon ik er steeds meer aan de denken. Zeker omdat het echt de eerste 3 weken zo intensief was. Naast een baan van 40 uur ook 2x daags 3 weken lang naar stal.. Heb ook altijd gezegd ik wil als ik een tattoo doe er 1 met betekenis.

Kon niets vinden op internet dus heb deze zelf gemaakt. Hoefijzertjes staan dan voor mijn 2 pony meiden. En infinity teken hoef ik denk ik niet uit te leggen.

Afbeelding

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:10

Kimmiee_D schreef:
Zijn er mensen hier die een tattoo op hun onderarm hebben? En dan ongeveer 3 cm vanaf elleboog. Zit zelf nog beetje te twijfelen. Heb het ontwerp al op me laptop staan. Alleen dingetje dat ik bang voor naalden ben en denk ook deels voor de pijn ofzo. Dus ben benieuwd of iemand daar een tattoo heeft staan en of diegene daar erg pijn voelde ect.

Ik heb mijne op dezelfde plek als Siersma aan de binnenkant, dat zeepaardje, staan en geen centje pijn gehad. Voelde een beetje krasserig maar meer niet, écht geen pijn. Maar dat zegt helemaal niets over hoe jij het ervaart.

DezeNaam

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:19

Waar het pijn doet is zo persoonlijk... Ik heb eens met een tattoo machine van een vriendin wat plaatsen 'uitgeprobeerd' (zonder inkt). En ik vond de onderarm wel vrij gevoelig. Terwijl ik dan op de bovenkant van mijn hand bijna niks voelde (die cirkel staat er overigens wel nog steeds in. :') ). En vlak boven mijn knie vond ik het ook geen pijn doen terwijl dat ook wel een gevoelige plaats zou zijn.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:22

judithM schreef:
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een tatoeëerder die goed is in "waterverf" tattoos in de buurt Zwolle/Apeldoorn/Harderwijk. Ik heb nu simpele zwarte kattepootjes, maar wil deze wat opleuken. misschien weet iemand een goede?

Dondersch is daar goed in! In juni opent hij zijn eigen shop in Zwolle.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 07:03

Kimmiee_D schreef:
Zijn er mensen hier die een tattoo op hun onderarm hebben? En dan ongeveer 3 cm vanaf elleboog. Zit zelf nog beetje te twijfelen. Heb het ontwerp al op me laptop staan. Alleen dingetje dat ik bang voor naalden ben en denk ook deels voor de pijn ofzo. Dus ben benieuwd of iemand daar een tattoo heeft staan en of diegene daar erg pijn voelde ect.

Van oksel tot hand. Onderarm vond ik wel mee vallen maar op den duur doet het gewoon zeer klaar . Ik denk dat je bij die van jou zo snel klaar ben dat je achteraf denkt was dat alles?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 07:52

wisselt erg per persoon... de ene vind lijnen vervelender, de ander schaduwen.
Ik heb tattoo's op mijn pols, zij t/m hoge ribbenkast, en ook eentje in mijn nek op mijn ruggengraat (lekker op dat uitstekende knobbeltje :P ) en men zegt altijd dat dit vrij gevoelige plekken zijn... maar allemaal vond ik het prima te doen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:01

Serieus, die hele "doet die plek pijn?" vraag is zo nutteloos. Iedereen heeft een andere pijngrens, en je algemene gezondheid op de dag van het tattooëren maakt ook zoveel verschil. Als je slecht geslapen hebt, moe bent, ziekjes bent, aan het menstrueren bent... dan heeft dat allemaal impact op hoe je het beleeft. Dat is voor iedereen anders, net als dat de pijn die je voelt iedere keer anders kan zijn. Ik heb op 2 identieke plaatsen op mijn onderbeen een tattoo staan, en de ene deed reteveel pijn omdat ik slecht geslapen had en zwaar verkouden was, en de andere voelde ik niets van omdat ik zo fris als een hoentje was. Ik heb het gevoel dat 90% van dit topic bestaat uit het discussiëren over hoeveel pijn een bepaalde plek doet, terwijl je gewoon geen definitieve uitspraken kan doen over pijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:04

Yasmine schreef:
Serieus, die hele "doet die plek pijn?" vraag is zo nutteloos. Iedereen heeft een andere pijngrens, en je algemene gezondheid op de dag van het tattooëren maakt ook zoveel verschil. Als je slecht geslapen hebt, moe bent, ziekjes bent, aan het menstrueren bent... dan heeft dat allemaal impact op hoe je het beleeft. Dat is voor iedereen anders, net als dat de pijn die je voelt iedere keer anders kan zijn. Ik heb op 2 identieke plaatsen op mijn onderbeen een tattoo staan, en de ene deed reteveel pijn omdat ik slecht geslapen had en zwaar verkouden was, en de andere voelde ik niets van omdat ik zo fris als een hoentje was. Ik heb het gevoel dat 90% van dit topic bestaat uit het discussiëren over hoeveel pijn een bepaalde plek doet, terwijl je gewoon geen definitieve uitspraken kan doen over pijn.

Dat gevoel heb ik ook een beetje en dat vind ik jammer. De vraag of het pijn doet, komt elke paar pagina's opnieuw voorbij. Misschien kan men de zoekfunctie wat beter gebruiken. :)

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:22

xLianneeee schreef:
https://www.instagram.com/tattoo_bloom/

Wat vinden jullie van deze artiest? Ik zou graag iets met bloemen willen, Hanne van blackbear vind ik ook heel erg goed.

Wauw, heel mooi. Heel vrouwelijk en fijn. Zou liever van deze artiest een tatoeage nemen dan van Blackbear, vind ik toch iets bijzonderder :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:27

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:35

Joolien schreef:
xLianneeee schreef:

Wat vinden jullie van deze artiest? Ik zou graag iets met bloemen willen, Hanne van blackbear vind ik ook heel erg goed.

Wauw, heel mooi. Heel vrouwelijk en fijn. Zou liever van deze artiest een tatoeage nemen dan van Blackbear, vind ik toch iets bijzonderder :P

Idem :j

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:45

Yasmine schreef:

Frummels schreef:
Dat gevoel heb ik ook een beetje en dat vind ik jammer. De vraag of het pijn doet, komt elke paar pagina's opnieuw voorbij. Misschien kan men de zoekfunctie wat beter gebruiken. :)

Nou sorry hoor dat ik het even vraag... is gwn omdat ik nog niets heb staan.. En bang voor naalden ben... dat is gwn de reden dat ik het even vraag...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:03

Kimmiee_D schreef:
Yasmine schreef:

Frummels schreef:

Nou sorry hoor dat ik het even vraag... is gwn omdat ik nog niets heb staan.. En bang voor naalden ben... dat is gwn de reden dat ik het even vraag...

dat kan, maar als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord al gehad ;)

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:04

xLianneeee schreef:

Ik vind het heel mooi!
Heel lief, zacht, vrouwelijk

Maar geloof niet helemaal mijn ding.. Al hoe wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:08

Het punt is dat het ook in de OP staat hoe veel pijn het doet en dat je inderdaad met de zoekfunctie heel makkelijk kan vinden dat zo'n beetje het hele topic vol staat met dit soort vragen. Logisch dat je het wil weten, maar misschien is het handiger om dan eerst de OP even te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:12

Dat heb ik ook al meerdere keren aangegeven, inderdaad een beetje gek te worden van die vraag want het is voor iedereen anders :roll: Er is dus geen antwoord ;)

Die Tattoo_Bloom insta vind ik heel mooi, heel lief allemaal :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:14

tattoo_bloom, heel fijntjes, erg mooi :+:
bij welke shop in Den Haag zit ze in Juli? Bij Mark?

edit... heb het al gevonden, bij tattoogarden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:20

Mag ik nog even een keertje een foto showen waarbij ik weer heeelemaal verliefd ben op m'n roosjes? <3
Afbeelding

Ik kan echt niet wachten op de volgende :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:22

:+: echt mooi

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:37

Wauw dat werk van tattoo_bloom! <3 <3 <3 Echt heel erg mooi, helemaal mijn ding!

Mooie foto Dreamer :j Ik vind persoonlijk de rozen wat te groot en 'grof', maar je kunt het zeker hebben!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:39

Ik zag je roosjes in een ander topic al voorbij komen, maar ze zijn echt prachtig!

xLianneeee schreef:

Ooohh *\o/*
Dit is helemaal mijn ding, maar ik heb er nu echt geen geld voor :')

Dit lijkt mij trouwens wel echt akelig. Terwijl ik eigenlijk niet bang voor naalden ben...

Afbeelding

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:40

@dreamer; Prachtige foto! Tattoo komt zo echt heel mooi tot zijn recht

Pijn is inderdaad voor iedereen anders, dit is mijne:
Afbeelding

Ik ging door de grond bij het grootste blaadje van mijn zonnebloem, die gaat over een litteken heen :')
Maar als je een hoge pijngrens hebt, moet het goed te doen zijn. Ik heb ook niks met naalden en daarom ook niet gekeken terwijl ze bezig was :)

Die tattoo's van tattoo_bloom zijn heel gaaf! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:44

ik durfde inderdaad ook niet te kijken, kan er niet tegen om te zien hoe die naald m'n huid in gaat... Zat ik dan... 3x 6 uur... Op m'n arm... _O-

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:55

Vraagje, heeft iemand ervaring met coveren? Liefst in Zuid Holland. Het gaat om een vrij donkere vlinder op de binnrnzijde van mijn voet. Graag wil ik een 3d vlinder met kleur ervoor terug. Eventueel met een bloem erbij als dat beter voor de bedekking zou zijn.