Leuk Suus dat je je blog gaat oppakken, ik zou zeker gaan lezen. Ook hele mooie kleurtjes die MUG bestelling van je! Ben erg benieuwd naar bitten, sensuous, burlesque, starry eyed en grandstand lijkt me ook heel mooi
Weet iemand een leeg palet waar de MUG en Morphe pans in passen? Z-palette?
Ben ik dan de enige die die verpakkingen van MAC niks vind ? Vind ze kitscherig en de kleurtjes ook niet echt wat
BelleTessa
Geplaatst: 20-01-16 15:42
Wow leuk! Grandstand Heb je een Z palette ook gekocht of had je die nog? En leuk dat je je blog weer oppakt, denkt dat vrijdag wel een goede dag is?
oyeru, ja ze passen in een Z palette maar zijn ietsje dikker. En ik vind de verpakkingen ook niets haha, liever gewoon strak en zwart.
Ik ga ze in mn lege mac palette doen Heb van mac alles pans die ik wil (volle zelf samengesteld en de 15x warm) dus die laatste is overbodig en ze passen precies. Zitten er nu al twee in daydream en in the spotlight
Zit te twijfelen een z palette te kopen voor mn sleek oogschaduw en alle mooie eruit halen en daarin doen want pak ze nu nooit omdat ik 4 palettes moet combineren voor n mooie look
Vind dit wel echt zo typerend voor de gemiddelde Nederlandse beautyblogger. Dan heb je een palet met een paar knalkleuren die totaal niet standaard zijn en wat krijgen we? Naturel, bruin, taupe...
Sowieso, als er meer kleuren in een palette zitten dan die je gebruikt, kan je dan niet beter investeren in losse pans? (Zegt degene die zelf ook teveel paletten heeft )
Verder inderdaad jammer, dat een Blogger ze zelf niet mooi vindt, zou haar niet tegen moeten houden er een look mee te maken voor bij een review. Jezelf uitdagen enzo.
Heb er ook wat van gezegd Judass en bij MissLipgloss doe ik het tegenwoordig ook altijd. Ik vind het gewoon lui eigenlijk. Als ik naar het werk ga, of school of naar stage moet, dan moet ik ook wel is een keer dingen doen die minder zijn. Niet l*llen maar poetsen.
Het excuus dat zo'n look niet bij je past is ook een dooddoener. Het is er snel weer af en wie zegt dat je er mee de deur uit moet?
Suus___
Geplaatst: 20-01-16 18:11
Jammer is dat he.. Ik zou juist uit the box gaan, of twee looks 1 naturel every day en een spannendere..
Ja die is mooi Joolien, dat is de dark chocolat toch? Die heb ik ook. Pak hem alleen te weinig..dat is best zonde. Zal morgen er proberen aan te denken om hem te gebruiken!