Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:De fermette is echt heel leuk Pien. Goede keus om daar zelf te gaan wonen. Is het geen idee om het huis waar jullie nu wonen te verhuren voor vakanties?
Mkango schreef:Ik heb zojuist misschien een 15-daagse wandeltocht door de Himalaya's geboekt naar het Annapurna Base Camp.Het is pas in mei volgend jaar, maar ik heb er nu al zin in!
gaucho schreef:Mkango schreef:Ik heb zojuist misschien een 15-daagse wandeltocht door de Himalaya's geboekt naar het Annapurna Base Camp.Het is pas in mei volgend jaar, maar ik heb er nu al zin in!
Supergaafik ben nog heel erg aan het duimen dat mijn reis naar Mongolië met diverse trekkings deze zomer doorgaat. En voor het jaar daarna met potlood Patagonie opgetekend.
pien_2010 schreef:En het gras, vandaar met de paarden keuze indertijd gemaakt voor de Limousin. We vinden het hier zo tof, we zijn zo goed geïntegreerd en het is niet super stijl hier (handig als je ouder bent want minder auto nodig), dat we hier blijven. De mensen zijn ook zo verschrikkelijk aardig.
Vanochtend werd ik zelfs in een ander stadje aangesproken door iemand die mij kende. Even babbeltje en verder. Ik geniet daarvan.