MWEEEH ik wil mijn Melt pakketje. Ik denk bij elk geluidje dat de postbode er is.
Tot nu toe alle toetsen van mijn toetsweek gehaald, al heb ik er pas 2 van de 5 terug. Als ik meer dan de helft heb gehaald, mag ik me trakteren op een bezoekje aan de Lush of Mac.
En de KvD Tattooliner is echt een holy grail haha.
Canadese dollar is nu heel fijn inderdaad. Blij mee. Moest al een tijdje een nieuwe basecoat maar vond 't zonde van m'n geld, kwam ik gisteren in de winkel een OPI basecoat tegen voor $2, jeej.
Ik heb een NC15 - NC20 huid, en de lichtste variant van Catrice was toch te donker voor me. Bourjois valt net iets lichter uit. L'oreal True Match gaat ook lichter, verder kan je nog naar Rimmel kijken, die hebben ook lichte foundations
Ik heb een vrij gele huid, dus ook neutrale foundations zijn te roze voor me. Daardoor heb ik uiteindelijk een Mac foundation gekocht, die sluit toch net wat beter aan op mijn huidskleur
Iemand hier tips voor een zeer budget foundation voor een zeer vettige huid? M'n mac is nu iets te zwaar voor me qua dekking en wil eigenlijk niet al te veel geld uitgeven. Van BBcreams word ik echt binnen twee minuten een discobal, evenals van Fit Me van Maybelline...
Hoeft dus niet heel zwaar te zijn qua dekking, wil meer m'n teint een beetje egaliseren.
Is momenteel ook het enige verkooppunt. Je kan betalen via creditcard of paypal! En ze hebben net alles opnieuw gerestockt dus als je wil toeslaan moet je snel zijn!