[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 12:56

Joolien schreef:
Danique_G schreef:
Thanks Emma!! Het is namelijk voor een simpel hartje achter mijn oor, daarom dacht ik dat die inloop basis daar wel handig voor zou zijn. Heb zelf niet echt kijk op wat goed is en wat niet, tenzij het overduidelijk is :+ Ik hou body cult daarom wel in overweging, tenzij iemand hier echt een veel betere suggestie heeft O:)

Tip van de dag: Ook een simpel hartje achter je oor kan niet mooi gezet worden. Heb ik al zoveel voorbeelden van gezien. Dus blijf kritisch, ook voor iets kleins.

Zit ff te zoeken, maar dit is een vette tatoeage! :oo
[ Afbeelding ]

Ik ben niet zo van de vogels, maar vind het idee en de plek echt heel erg nice!

Suus___

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 14:53

Ik kreeg als tip om bij Cliona reck art te kijken die tattoeerd bij tilburg ink, ze schijnt heel goed te zijn in detailwerk.. Iemand die haar kent?

Mooie tattoos weer!

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 15:55

Ik heb mijn tattoo ook op die plek. tenminste iets meer voorop mijn buik. Na vier zwangerschappen alleen maar strieae aan de zijkanten van mijn buik. Dus ik zou wachten tot je kinderen hebt gekregen. Je weet nooit waar je uitrekt met je zwangerschap. Ik heb mijn tattoo daar na mijn zwangerschappen gezet.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:48

Gaaf Tinkerloos! Mag ik vragen hoe oud je dochter is?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:01

Loolotte schreef:
Gaaf Tinkerloos! Mag ik vragen hoe oud je dochter is?
Ze is 18.
Ik heb gezegt dat ze minstens moest wachten tot ze 18 was met zo'n grote tattoo.
Ze heeft vorig jaar een tekst in haar nek laten zetten.
Maar die zie je niet snel, ze heeft een hoop haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:02

Mijn ouders zijn het er nooit mee eens geweest _O- Ze vinden de tattoos die ik heb wel mooi, maar nu ik er nog eentje bij heb laten zetten en een beetje begin te praten over een groot stuk op m'n bovenarm vinden ze dat ik m'n kansen op de banenmarkt weggooi etc. Slaat helemaal nergens op, want in mijn vakgebied zouden tattoos juist iets zijn wat je onderscheidt van de rest op positieve manier

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:04

Gaaf Marlijn!
Ik vind hem leuk, hoop hem 19 april in het echt te zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 15:22

Tuurlijk minikatje!;)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 15:43

Mooi tinkerloos!
Gaaf inderdaad Joolien!
Ik heb een foto van mijn blommeke
Even kijken of ik hem online kan krijgen

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:27

Super mooie tattoo's komen er weer voorbij. Ik ben er inmiddels uit wat ik wil maar plaats twijfel ik nog over. Vind op mijn ribben erg mooi en dan op het gedeelte waar je bh zit.

Iemand ervaring met tattoo met as? Heb gelezen dat er risico's aan zitten iemand ervaringen ee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:41

Volgens mij mag het in NL niet van de GGD, elke tattooshop die het aanbiedt is dan ook niet onder certificaat van de GGD en daar zou ik persoonlijk nooit gaan zitten.

Maar kan zijn dat ik het mis heb hoor..

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:53

Was eens in een shop toen een meisje het kwam vragen. Toen zei er 1 dat de as waarschijnlijk helemaal niet in de inkt terecht komt. Zou allemaal in het potje naar onderen zakken ofzo

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:59

Poess91 schreef:
Was eens in een shop toen een meisje het kwam vragen. Toen zei er 1 dat de as waarschijnlijk helemaal niet in de inkt terecht komt. Zou allemaal in het potje naar onderen zakken ofzo

Er zit altijd nog een bepaald percentage in het inkt :D

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:02

Ja zou het echt goed worden opgenomen in de inkt waarmee je getatoeëerd word?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:13

Vind het altijd maar eng klinken, maar misschien omdat ik alleen maar de negatieve dingen ervan heb gelezen en verder nooit erin verdiept.

@Emma dat lijkt me wel echt het chille aan de creatieve sector. Ik twijfel tussen zoiets de studie bos-en natuurbeheer aan de WUR maar ik kan nergens vinden hoe ze in de natuurkundige(?) sector denken over body mods, terwijl ik dat vrij belangrijk vind :')

Edit: @Tinkerloos ah oké, snap ik! Hij is wel echt mooi zeg

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:20

Poess91 schreef:

Nee

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:20

Poess91 schreef:

Wat is goed. Hangt er vanaf of het goed oplost in de inkt. Als het zakt niet zo goed, maar er wordt wel degelijk wat opgenomen. Hangt van paar factoren af :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:24

Ash_ schreef:
Super mooie tattoo's komen er weer voorbij. Ik ben er inmiddels uit wat ik wil maar plaats twijfel ik nog over. Vind op mijn ribben erg mooi en dan op het gedeelte waar je bh zit.

Iemand ervaring met tattoo met as? Heb gelezen dat er risico's aan zitten iemand ervaringen ee?

Toen mijn tattoo werd gezet, vroeg een vriendin die mee was het aan mijn tattoo artist.
Die vertelde dat het meer symbolisch is, de inkt is in aanraking geweest met de as, dus dat is het symbolische erachter. Het komt echter niet door de naald in je huid terecht, meer dat is aangeraakt dus.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:26

Loolotte schreef:
Vind het altijd maar eng klinken, maar misschien omdat ik alleen maar de negatieve dingen ervan heb gelezen en verder nooit erin verdiept.

@Emma dat lijkt me wel echt het chille aan de creatieve sector. Ik twijfel tussen zoiets de studie bos-en natuurbeheer aan de WUR maar ik kan nergens vinden hoe ze in de natuurkundige(?) sector denken over body mods, terwijl ik dat vrij belangrijk vind :')

Edit: @Tinkerloos ah oké, snap ik! Hij is wel echt mooi zeg

Ik werk bij een grote natuurorganisatie en hier loopt echt 4/10 op de werkvloer met tattoos (ikzelf ook dus :P ). Zijn in de natuursector sowieso vaak wat alternatievere mensen, ook dreadlocks enz :)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:27

Ik heb ook gehoord gelezen dat de kant op kanker groter word door zware metalen in de inkt met as. Heb al besloten het niet te doen hoor ook omdat kans op ontsteking groter(volgens de arts) word daardoor en met mijn diabetes kan ik dat niet gebruiken. Was er erg nieuwsgierig naar zeg maar.

Voor de mensen die een tattoo hebben in omgeving van de bh. Hoe hebben jullie dat gedaan tijdens en na het zetten qua kleding en ondergoed?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:29

Ash: ik heb de eerste dagen geen bh gedragen of alleen een bikinitopje (valt net onder mijn tattoo). Daarna begonnen met een sportbh en na het vervellen gewone bh :j

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:30

Ow ja ik kan dan inderdaad zo'n triangel bikini aan doen. Slim indd :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:32

In Nederland mogen ze inderdaad niet meer met as tatoeëren. Sommige doen het nog wel 'illegaal', toevallig laatst iemand gehoord die het had laten doen door een bevriende tatoeëerder.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:35

Ash_ schreef:
Ik heb ook gehoord gelezen dat de kant op kanker groter word door zware metalen in de inkt met as. Heb al besloten het niet te doen hoor ook omdat kans op ontsteking groter(volgens de arts) word daardoor en met mijn diabetes kan ik dat niet gebruiken. Was er erg nieuwsgierig naar zeg maar.

Voor de mensen die een tattoo hebben in omgeving van de bh. Hoe hebben jullie dat gedaan tijdens en na het zetten qua kleding en ondergoed?

Mijnes zit net onder mijn bh randje, als mijn bh normaal zit (de bovenste bladeren). Maar heb mijn bh's de eerste dagen gewoon zo gedragen zoals je op de foto kunt zien. Aan die kant iets naar boven gedaan (waren wel bh's met zo'n anti-slip rand, dus die bleven ook wel goed zitten :j :') ).
Qua shirts de eerste dagen wijdere shirts en vesten, die eventueel 'vies' mogen worden. Zo min mogelijk wat er echt tegenaan zit.

Maar het was veel sneller genezen dan verwacht. Het is inmiddels bijna 4 weken geleden. Maar volgens mij kon ik binnen 2 weken alweer strakke shirts aan en heb wel nog lang voorzichtig gedaan met mijn bh's. Omdat ik bang was dat de tattoo door het schuren zou beschadigen. Nu draag ik ze alweer 1.5 week met gemak er overheen geloof ik :+

https://www.facebook.com/shennakitattoo ... 58/?type=1

Maar hoe mensen het doen waarbij hij letterlijk onder de bh zit en er niets te schuiven valt... Geen idee?!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:43